Hop til indhold

Recommended Posts

Så lykkedes det, jeg fandt Holger...

Den sødeste, mest sexede sorte smukke kvinde i hele Danmark og så er hun dansk...

Har lige været på besøg hos hende og blev vildt overrasket på den fede måde, havde forventet endnu en som ikke kunne eller ville noget og som absolut ikke var vellignende billederne..

Hun er en absolut skønhed, slank og med det skønneste sorte hår og hvilken kontakt hun kunne holde, hele tiden øjen kontakt og absolut tændt.. havde bestilt en hurtig omgang men kunne sagtens have bestil en halv time..

Sted 10/10 I industri kvarter i en lækker bolig med alt..

Sex 12/10 Hun var med og tændt

Pigen Olivia... wow... 100/10 Kan ikke beskrives hun skal opleves...

Der er gæste piger på stedet så sørg for det er Olivia...

https://annoncelight.dk/showad/258413

Del dette indlæg


Link til indlæg
kkm39 skrev, for 18 minutter siden:

Så lykkedes det, jeg fandt Holger...

Den sødeste, mest sexede sorte smukke kvinde i hele Danmark og så er hun dansk...

Har lige været på besøg hos hende og blev vildt overrasket på den fede måde, havde forventet endnu en som ikke kunne eller ville noget og som absolut ikke var vellignende billederne..

Hun er en absolut skønhed, slank og med det skønneste sorte hår og hvilken kontakt hun kunne holde, hele tiden øjen kontakt og absolut tændt.. havde bestilt en hurtig omgang men kunne sagtens have bestil en halv time..

Sted 10/10 I industri kvarter i en lækker bolig med alt..

Sex 12/10 Hun var med og tændt

Pigen Olivia... wow... 100/10 Kan ikke beskrives hun skal opleves...

Der er gæste piger på stedet så sørg for det er Olivia...

https://annoncelight.dk/showad/258413

Hvor fandt du hendes billeder, der er ingen på profilen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hører også gerne om billeder. Ville være rart med en smuk sort pige, der taler dansk og giver god service. Er dog altid meget tøvende ved at besøge piger uden billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kkm39 skrev, den ‎31‎-‎10‎-‎2018 at 17:49:

Så lykkedes det, jeg fandt Holger...

Den sødeste, mest sexede sorte smukke kvinde i hele Danmark og så er hun dansk...

Har lige været på besøg hos hende og blev vildt overrasket på den fede måde, havde forventet endnu en som ikke kunne eller ville noget og som absolut ikke var vellignende billederne..

Hun er en absolut skønhed, slank og med det skønneste sorte hår og hvilken kontakt hun kunne holde, hele tiden øjen kontakt og absolut tændt.. havde bestilt en hurtig omgang men kunne sagtens have bestil en halv time..

Sted 10/10 I industri kvarter i en lækker bolig med alt..

Sex 12/10 Hun var med og tændt

Pigen Olivia... wow... 100/10 Kan ikke beskrives hun skal opleves...

Der er gæste piger på stedet så sørg for det er Olivia...

https://annoncelight.dk/showad/258413

Hvad med hendes priser ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gav 1000 for en halv time. Som sagt er hendes billeder falske og pigen man møder meget mere sort end hende på billederne ligesom Olivia efter min bedste overbevisning er nærmere 30 end de angivne 22 år. Men hun er som sagt sød nok, og til dem der går meget op i om pigerne taler dansk, så er hun da et godt bud. Jeg synes personligt hun er lidt for dyr / ikke helt lækker nok til prisen, men er helt med på at det er en smagssag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...