Hop til indhold
Guest trille8700

menstration og sex

Recommended Posts

Guest costner
trille8700 skrev, den 31/10/2018 at 17:10:

Sidder og er lidt ærgeligt over at min menstratin igen er kommet ..ja som vinden blæser..

lidt ærgeligt når man har brugt penge på annoncer osv, og planlagt med hende jeg arb sammen med at vi skulle være på både iaften og i weekenden, jeg ved godt at man sagtens kan dyrke sex med en svamp.

Men mange vil jo gerne både give en finger og oralsex.

kan de det uden og mærke svampen?

Hvordan vil i håndtere situantionen, vil i fortælle en evt kunde at i har det røde og derfor har en svamp oppe, eller vil i lade være og arb?

synes ikke det er i orden at arbejde når man har har menstruation.har prøvet 2 gange at besøge piger som ikke har sagt noget.den ene gang var jeg helt rød rundt om munden bagefter,den anden gang prøvede gp en at skjule det med et rødt kondom.kunne ikke drømme om at besøge de piger igen.synes faktisk det er afskyligt at arbejde under menstruation især hvis man ikke siger noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Out of context: Men er der ikke noget med at piger/kvinder bare er lidt mere liddertussen end normalt når de menstruerer, eller er det bare en vandrehistorie? 

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
underdog40 skrev, 1 time siden:

Out of context: Men er der ikke noget med at piger/kvinder bare er lidt mere liddertussen end normalt når de menstruerer, eller er det bare en vandrehistorie? 

Har hørt om det ;) men som mange konspirationsteorier er der ikke meget fakta :P min egen personlige erfaringer er at pigerne IKKE er MINDRE liderlige i den periode :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
underdog40 skrev, 1 time siden:

Det siges...men når vi snakker GP´er, hedder det sig jo også ganske ofte, at de er konstant liderlige - i hvert fald når de er på...;)

Mens. er en naturlig ting, og selvfølgelig er det rart at vide på forkant, hvis man ikke som kunde er til den slags.

Personligt rører det mig ikke at kvinden har mens.... jeg er også til hendes røver, hvis hun selv insisterer på, at det andet lige p.t.er no go, og hun selvfølgelig er til det anale:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Jeg mødte faktisk en gang en ung dame på en chat,  der indrømmede at være megaliderlig,  når hun havde menstruation,  så jeg tilbød galant min egen krop. Men om hun repræsenterer mange, skal jeg lade være usagt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 53 minutter siden:

Jeg mødte faktisk en gang en ung dame på en chat,  der indrømmede at være megaliderlig,  når hun havde menstruation,  så jeg tilbød galant min egen krop. Men om hun repræsenterer mange, skal jeg lade være usagt. 

Havde engang en kæreste, der sagde, at en sømand også sejler på det røde hav... og det betød dejlig sex (også) når hun havde menstruation.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har vist fortalt det før, i en anden tråd, for længe siden. 

I nogle år besøgte jeg jævnligt en sød pige af thailandsk oprindelse. 

Vi havde et meget kærligt forhold, som blev holdt i ave ved betaling for mine besøg. 

Når hun havde menustration fik jeg blot massage - i starten, men det endte altid med at hun spurgte om det var ok at knalde, selv om det ville blive rødt. 

Nu vil mange sige at det var jo blot for at få penge for sexen, men sådan hang det ikke sammen. Jeg betalte altid det samme beskedne beløb, uanset hvad vi legede. 

Af en eller anden grund var de gange de bedste, de varmeste. Godt nok var der ikke oral til hende - hun ville ikke - men det med at vi kunne se stort på situationen var smukt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Biologisk set er kvinder opstemte, når de har ægløsning dvs. ikke under mens. Ægløsning er der, hvor vi kan forplante os og det øger lysten til sex. Inkl. dufte og fedtet safter i underlivet. 

At nogle kvinder så er mere liderlige under mens - burde - biologisk set - ikke være tilfældet.. ;-) - men om det også er sandt IRL - fisk.. Jeg plejer at være mindre kåd under mens.. som dog ikke varer længe og heller ikke er voldsom, som nogle kvinder..

Og jeg er enig - det er ikke fedt som besøgende - ikke at blive orienteret og få et valg om ja ell nej tak til mens.. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Jer, som gerne vil oplyses om menstruation forinden et besøg, hvordan ser I det gerne ske? Skal man skrive i sin annonce, under ens vagtplan, at man menstruerer? Eller som et henkastet "hey, forresten", når en aftale er indgået? :D 

Der er ski ligemeget, bare du kysser bagefter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 37 minutter siden:

Der er ski ligemeget, bare du kysser bagefter

........og det ikke ender med en rød spids :ph34r:

AB7ADCB4-FEBE-459D-9E21-31D5E69E5A98.png

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Jer, som gerne vil oplyses om menstruation forinden et besøg, hvordan ser I det gerne ske? Skal man skrive i sin annonce, under ens vagtplan, at man menstruerer? Eller som et henkastet "hey, forresten", når en aftale er indgået? :D 

Ligesom nogle fodgængerfelter har 2 røde mænd m/k...så tænder i selvfølgelig ikke alene som normalt een, men hele to af de røde lygter...:P

De fleste kvinder kender vel nogenlunde deres cyklus, tænker jeg -  præcist som mænd ved, hvornår der er fodboldkamp i fjerneren...der kan selvfølgelig være lidt plus/minus på den konto...

Så altså, hvis russerne laver et overraskelsesangreb, kan det være på sin plads at kontakte/informere sine kunder på dagen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til teorierne om, at det er pga menses at pigerne ikke vil ha fingre i fissen eller bruger røde kondomer: Jeg vil aldrig ha fingre i fissen og bruger altid røde kondomer, til gengæld holder jeg lukket eller tilbyder andre ydelser, når Tante Rød er på besøg. Undtaget til enkelte gæster, der er ligeglad med blodbad, og er forsigtige nok, for skeden bliver mere sart under menses, og min kan fx ikke klare at arbejde på fuld tryk med svampe i. Jeg siger i telefonen, at jeg ikke tilbyder samleje den dag pga menses. 

De røde gummier smager bedre end de andre, og har en kortere tut, der gør det mere behageligt at sutte på ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Til teorierne om, at det er pga menses at pigerne ikke vil ha fingre i fissen eller bruger røde kondomer: Jeg vil aldrig ha fingre i fissen og bruger altid røde kondomer, til gengæld holder jeg lukket eller tilbyder andre ydelser, når Tante Rød er på besøg. Undtaget til enkelte gæster, der er ligeglad med blodbad, og er forsigtige nok, for skeden bliver mere sart under menses, og min kan fx ikke klare at arbejde på fuld tryk med svampe i. Jeg siger i telefonen, at jeg ikke tilbyder samleje den dag pga menses. 

De røde gummier smager bedre end de andre, og har en kortere tut, der gør det mere behageligt at sutte på ;) 

røde kondomer :( er så mega lyseslukker.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor synes du det? 

nok det visuelle.

minder mig om noget ,man bruger til spøg og skæmt.

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg bliver sygt liderlig når jeg har den tid på måneden. Men jeg bliver også en ondskabsfuld kælling, så jeg kommer ikke til at lege med nogle den uge. For det vil være meget uklogt at stikke noget ind i min mund og så komme til at sige noget forkert. Ha ha ha. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skal oplyses om at det er den tid på måneden.

Også at der eventuelt bruges svamp.

Jeg har haft god sex med GP med menses, og også slikket, der var svamp i brug og god vask af det skønne kvindekøn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden:

I piger kan jo udnytte situationen og kalde jer  " Totalt debuterende lille Lise" 

Knæstrømper, bomuldstrusser model momor, hvis skjortebluse og ternet nederdel, samt rottehaler med store sløjfer - så er den hjemme. 

Omg de der hvide bomuldstrusser og hvide knæstrømper er min fetish:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
underdog40 skrev, for 17 timer siden:

Jeg er.... men det er sjældent, at jeg har mødt en mand - privat eller otherwise - som synes, at det er fantastisk liiiiige at dyrke hed sex med i gi den periode, så der klarer jeg mig selv, smiler. Det er bare ikke helt det samme, vel. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 timer siden:

Det er vist mere en vandrehistorie end et udtryk for en generel adfærd.  At nogen sikkert har det således vil jeg ikke afvise. Der er nok mere biologisk hold i, at lysten kan stige lidt omkring ægløsningstidspunktet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 timer siden:

Det synes jeg, at jeg er, selvom der ikke er nogen biologisk logisk forklaring på det ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 35 minutter siden:

Det er vist mere en vandrehistorie end et udtryk for en generel adfærd.  At nogen sikkert har det således vil jeg ikke afvise. Der er nok mere biologisk hold i, at lysten kan stige lidt omkring ægløsningstidspunktet.  

Er det ikke nærmere i forbindelse med ægløsningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

Er det ikke nærmere i forbindelse med ægløsningen?

Jo, der er nok mere korrekt.  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er gudskelov ikke så nidkær når det handler om tidslinjer. Jeg synes han stritter lystigt uanset datoen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...