Hop til indhold
Guest trille8700

menstration og sex

Recommended Posts

Guest trille8700

Sidder og er lidt ærgeligt over at min menstratin igen er kommet ..ja som vinden blæser..

lidt ærgeligt når man har brugt penge på annoncer osv, og planlagt med hende jeg arb sammen med at vi skulle være på både iaften og i weekenden, jeg ved godt at man sagtens kan dyrke sex med en svamp.

Men mange vil jo gerne både give en finger og oralsex.

kan de det uden og mærke svampen?

Hvordan vil i håndtere situantionen, vil i fortælle en evt kunde at i har det røde og derfor har en svamp oppe, eller vil i lade være og arb?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
trille8700 skrev, for 9 minutter siden:

Sidder og er lidt ærgeligt over at min menstratin igen er kommet ..ja som vinden blæser..

lidt ærgeligt når man har brugt penge på annoncer osv, og planlagt med hende jeg arb sammen med at vi skulle være på både iaften og i weekenden, jeg ved godt at man sagtens kan dyrke sex med en svamp. 

Men mange vil jo gerne både give en finger og oralsex.

kan de det uden og mærke svampen?

Hvordan vil i håndtere situantionen, vil i fortælle en evt kunde at i har det røde og derfor har en svamp oppe, eller vil i lade være og arb?

Du skal bare være ærlig omkring det – ikke prøve at skjule det :) nogle få vil måske vælge fra, men vi er osse nogle modne herrer som ikke er så pivede ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nogle gange besøgt en pige hvor man kunne mærke svampen når jeg har givet hende finger, men har aldrig ladet mig mærke med det og har heller ikke noget problem med det, men måske burde pigen have informeret om det inden, det har jeg aldrig oplevet nogen har gjort.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gør det ikke når det er tid på måneden. Så tilbyder jeg noget andet eller holder 'lukket'. 

Men ja enig, det er ikke andet end træls! 

Er alligevel nysgerrig efter hvad du gør @LunaCassiopeia:) Vil du sende mig en pb også?:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
LunaCassiopeia skrev, for 32 minutter siden:

Hey, hjælpen er nær!!!!! vil helst ikke afsløre alle mine tricks her i alles påsyn, sender lige pb

Må jeg også få en pb? Det ville jeg sætte stor pris på. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Folk kan gøre hvad de vil.  Jeg har en aftale med de faste  jeg besøger, at de aflyser mit eventuelle bookede besøg, hvis de pludselig hjemsøges af mens.  Jeg har lavet den aftale med afsæt i, at det vist mere er reglen end undtagelsen, at man tager imod gæster i mens-perioden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ingen livmoder i dag, derved ikke de problemer nu. 

Men da jeg have det, var de første år med svam, hvor jeg kun have en vagt hver anden uge og ikke ville miste den dag og ikke kendte til andre muligheder. Ja vores gæster kan mærke den med fingrene. 

Derefter gik jeg over til at spise p-piller hver dag, holde pause hver 3 mdr.  planlagt pause på min fridage. Dette var okay med min læge, ved ikke om læger vil synes om det i dag. Derfor anbefaler jeg du/i undersøger om det er okay sundhedmæssig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger bare et stykke af en natursvamp og undgår for megen pilleri og fisting, de få dage jeg pletbløder, oralsex fungerer fint, både med svamp og mensturationskop. :D Ingen har endnu haft klovnemund.

Det kan dog være lidt svært at grave den skide svamp ud, hvis du har lange negle og den er blevet bollet for langt op i understellet, men ellers virker det upåklageligt for mig.

Bruger du p-piller vælger du jo selv hvornår du har din pause, men det er på alle måder noget skidteras for din krop at benytte p-piller, det er en anden snak.. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed
  • Synes godt om 1
  • Haha 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå det er derfor at nogle piger ikke vil have fingre op :P

Jeg har læst om en menstruations-kop. Den skulle være super smart. Nogen som har prøvet den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, for 3 timer siden:

Hey, hjælpen er nær!!!!! vil helst ikke afsløre alle mine tricks her i alles påsyn, sender lige pb

Jeg modtager også gerne en pm.

Men se det positive . Vores sidste salgsdato er endnu ikke udløbet.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Vi piger burde have vores eget forum kun for os hvor vi kunne dele sådan nogle tips. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Få et pessar - som blokerer for blodet - og køb nogle vaginal-tabs, som du har i nogle timer inden aftaler. Og om natten over, så evt. ph-værdi-gener undgås. 

Vask pessaret med en velduftende sæbe, hvis du dyrker meget sex i løbet af en vagt. Så får du lige blodet væk og kan fortsætte uden problemer... <3

Det er vel det letteste. Med mindre man styrtbløder - så er det måske bedst at undgå... :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 14 timer siden:

Nå det er derfor at nogle piger ikke vil have fingre op :P

Jeg har læst om en menstruations-kop. Den skulle være super smart. Nogen som har prøvet den?

Den kan ikke anbefales til penis i fisse sex!!!! Havde engang glemt at jeg havde den i og alt det akumulerede blod splattede ud i hele sengen og det var i en proffessionel sammenhæng så det var lidt utjekket

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Softtamponer synes jeg er det mest pålidelige! Jeg køber dem i tyskland eller i sexshoppen. De er lidt dyre 15kr pr styk vistnok. de kan tømmes for blod(skylles og vrides) er ikke genanvendelige i mere end en dag.

Har også prøvet med natursvamp fra matas klippet i mindre stykker, de kan koges og genbruges og de er lidt mere lækre og økologiske.

hvis jeg ikke har andet bruger jeg en hel eller en halv engangsvaskeklud stoppet op i skeden og skifter hver 2 time:) 

Alle de her metoder stopper blodet, men jeg bliver stadigvæk våd, min fisse dufter normalt jeg kan komme osv. Har kobberspiral og meget kraftig menstruation.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 15 timer siden:

Må jeg også få en pb? Det ville jeg sætte stor pris på. :)

Hey endte alligevel med at skrive hvad jeg gør her i tråden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vaskeklude og svampe? Fremover vil kvinder der ligger det ned i indkøbsvognen, blive mødt af et skævt og umodent teenagedrengesmil fra undertegnede ;)

Redigeret af underdog40
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
underdog40 skrev, for 10 minutter siden:

Vaskeklude og svampe? Fremover vil kvinder der ligger det ned i indkøbsvognen, blive mødt af et skævt og umodent teenagedrengesmil fra undertegnede ;)

Du er klar over at der ikke er tale om østershatte, karl johan m.v. ? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden:

Du er klar over at der ikke er tale om østershatte, karl johan m.v. ? :wink:

Øv. Det kunne ellers have været underholdende. 

Uanset hvad, giver det diagnosen "skedesvamp" en heeelt anden mening :) 

Redigeret af underdog40
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, den 1/11/2018 at 09:54:

Softtamponer synes jeg er det mest pålidelige! Jeg køber dem i tyskland eller i sexshoppen. De er lidt dyre 15kr pr styk vistnok. de kan tømmes for blod(skylles og vrides) er ikke genanvendelige i mere end en dag.

Har også prøvet med natursvamp fra matas klippet i mindre stykker, de kan koges og genbruges og de er lidt mere lækre og økologiske.

hvis jeg ikke har andet bruger jeg en hel eller en halv engangsvaskeklud stoppet op i skeden og skifter hver 2 time:) 

Alle de her metoder stopper blodet, men jeg bliver stadigvæk våd, min fisse dufter normalt jeg kan komme osv. Har kobberspiral og meget kraftig menstruation.

Som passioneret svampejæger ved jeg godt,  hvor mit næste besøg skal aflægges :wub:

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I piger kan jo udnytte situationen og kalde jer  " Totalt debuterende lille Lise" 

Knæstrømper, bomuldstrusser model momor, hvis skjortebluse og ternet nederdel, samt rottehaler med store sløjfer - så er den hjemme. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg medbringer naturligvis min egen dildo med det passende navn Phallus impudicus. På dansk også kaldet præstepik blandt nørder. 

EL_fon.6299(1).thumb.jpg.c159b234290f8e274133e4b2d5477ee9.jpg

Redigeret af Gerrard
Tilføjelse
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...