Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712 

60 min. FP kr. 1200.-

Sød smilende pige med store bryster. Massage var god, og startede fra nakke og ned af kroppen, og sluttede under fødder, hun var lidt hård men det var ok. Så kildede hun mig over hele kroppen, og pirrede de rigtige steder mange gange. Til sidst trykkede hun over det meste af kroppen og fik kroppen til at sige k æk flere steder. 

Absolut godkendt massage. 

Mig om på ryggen hvor hun så gik igang med massage på maven og hele området omkring pikken. Godkendt blow uden kondom, 69 og Sex i en del forskellige stillinger. 

Cherry er en lille kraftig bygget pige i forhold til mange af de thai piger jeg har besøgt, dog ude at være tyk overhovedet. Dejlig pige, dejlig krop, dejlig oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 31/10/2018 at 15:13:

https://annoncelight.dk/showad/228712 

60 min. FP kr. 1200.-

Sød smilende pige med store bryster. Massage var god, og startede fra nakke og ned af kroppen, og sluttede under fødder, hun var lidt hård men det var ok. Så kildede hun mig over hele kroppen, og pirrede de rigtige steder mange gange. Til sidst trykkede hun over det meste af kroppen og fik kroppen til at sige k æk flere steder. 

Absolut godkendt massage. 

Mig om på ryggen hvor hun så gik igang med massage på maven og hele området omkring pikken. Godkendt blow uden kondom, 69 og Sex i en del forskellige stillinger. 

Cherry er en lille kraftig bygget pige i forhold til mange af de thai piger jeg har besøgt, dog ude at være tyk overhovedet. Dejlig pige, dejlig krop, dejlig oplevelse

Hej. Hvordan så hun ellers ud? Det traditionelle ar efter kejsersnit? Tatoo? Ægte bryster? Hvor høj tror du hun er? Mvh Stein

Redigeret af stein
Glemsomhed

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 1 time siden:

Hej. Hvordan så hun ellers ud? Det traditionelle ar efter kejsersnit? Tatoo? Ægte bryster? Hvor høj tror du hun er? Mvh Stein

Det var mange spørgsmål. Lan sgu ikke huske om hun havde at, men bløde silikone bryster. Højde er altid svært, men mon ikke ca. 160 cm. Prøv at se de billeder af hende, som du kan se hvis du tr,ykker på profilnavn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Cherry i går. Lad mig sige det med det samme. Det var godt. Faktisk virkelig godt. 

Startede med massage. Jeg bad om blød, da jeg ikke lige var klar til knæk og bræk jf mr1times anmeldelse. 

Ellers startede hun også hos mig fra oven med nakke og skuldre, hvilket hun gjorde ret godt. Måske hun brugte lidt rigeligt olie efter nogens smag. 

Efter massage og rimelig pirring fik jeg et fint blow og masser af lækre kys. Så over i 69 med en lækker mis der dog ikke var helt glat. Hun reagerede meget positivt på den behandling og virkede ægte liderlig da vi gik igang med sexen. 

Sexen var rigtig god i flere stillinger. Som nævnt tror jeg hun var ægte tændt og jeg kunne mærke hendes safter løbe ned over mine boller når hun red mig. 

Vi stoppede sex og da hun tog gummiet af spurgte jeg efter afslutning i munden, men det ville hun absolut ikke så det blev så et hj. Det er nok min eneste anke. Jeg burde nok have spurgt efter det inden vi gik igang så vi lige kunne afstemme forventningerne. 

Nå men pyt. Så ved jeg det til næste gang. Hun var så lækker at kneppe med, så jeg snildt kunne have fyret den af i gummiet og været tilfreds. 

Hendes engelsk er rimeligt og hun er glad for danskere. Hun synes dog vi drikker for meget. 

Hun har åbenbart haft blandede oplevelser med fulde folk. Selv fatter jeg ikke at nogen går til en gp eller thai med en brandert på?

Jeg håber jeg når et besøg mere inden hendes 3 måneders visa udløber. 

God weekend derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi igen idag, og fik samme gode behandling som første gang. Denne gang bad jeg dog om en ikke så hård massage, og det var kanon. Var helt forpustet efter besøget, og det grinede hun meget af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 8 timer siden:

Var lige forbi igen idag, og fik samme gode behandling som første gang. Denne gang bad jeg dog om en ikke så hård massage, og det var kanon. Var helt forpustet efter besøget, og det grinede hun meget af.

Ja hun er bare sød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...