Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Føtex sex

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Læste for lang tid siden at der blev indgået mange kontakter i Silvan. Manden skulle blot stå og se handy ud i afd. for søm og skruer. Det prøvede jeg en del lørdag formiddage. Ud over en del knus, et par kys og en invitation, som hun næsten øjeblikkeligt fortrød - blev det ikke til noget.

Igår står jeg så og falder i staver hen over salaten i Føtex. En af de lækre Food Føtex med kvalivarer til kvalipriser.

Svær beslutning?, lyder det ved siden af. Vågner op - æh ja. Det ligner mig nu ikke, faldt vist lidt staver :). Tager du hurtige beslutninger siger hun, og de brune øjne tindrer glade og drillende. Ja siger jeg, skal vi fortsætte over en kop kaffe på Ziggy, eller skal det gå hurtigere.

Bor i rækkehusene lige her bagved, vi går derover siger hun. Sort hår sat op, vel omkring 50/55. Erotisk buttet, men solbrun og yppig. Hjemme hos hende smutter hun i bad. Jeg vil med, har lige svedt som er pruhhest. Nix, det må jeg ikke. Elsker frisk sved siger hun. Jeg bliver vasket over det hele med tungen, og så sker der en hel masse mere, som læseren kan fantasere sig til. Et par timer senere bliver vi nødt til at gå i bad sammen. Farvel og udveksler numre til SMS aftaler.

Gu ved om det også kunne ske i KIWI??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg sgu' læst det med :o !

Det tror jeg ikke engang, Fickenstein har præsteret :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lyder som Føtex i Viby J?

Nej, var uden for mit distrikt. Skæring-men salat er vel salat :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

:o Må prøve i KIWI og teste om det holder med minipris! :lol:

Ja og Øms osv. Kaske man skal prøve ved salamierne :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...