Hop til indhold
Nordlyset

Maribelle i Hamburg

Recommended Posts

I efterårsferien besøgte jeg Hamburg, og havde forinden søgt efter en seriøs massageklinik med gode anmeldelser i Hamburg. Valget faldt på klinikken Mariebelle i Hamburg (https://maribelle-hamburg.de/en/) som havde 5 stjerner inde på Google. Jeg havde kontaktet dem i god tid pr. mail, men de ville helst have reservation pr. telefon, og helst kun ca. 1 uge i forvejen, da de ikke kendte vagtplaner for pigerne før. Jeg fik oplyst at de talte engelsk, men det var nu ikke det de var bedst til. Men jeg fik bestilt tid og bestilte en "Sensual Relaxing Massage" i 90 min. Prisen var 150 EUR, og det må siges at være billigt for halvanden time i virkelig fine omgivelser. De spurgte hvilken pige jeg ønskede, og jeg sagde at det var op til dem, bare hun ikke var for tynd og for ung - tænder ikke så meget på helt unge "skolepiger".

Stedet ligger i Hamburgs nordlige ende. Der kan parkeres på vejen udenfor, men der var godt nok ikke mange ledige pladser en fredag efter fyraften. Jeg valgte at tage bussen fra hovedbanegården, linje 5 der kører fra et stop overfor banegården i retning mod byen og stod af ved Peter Timm Strasse. Det tager ca. 45 min. en fredag eftermiddag. Her går man ca. 200 m tilbage af den vej man kom, går til venstre ad en lille sidevej med 7 - 8 garager og efterfølgende en sti, og så stor man lige overfor huset. En stor hvid villa med rødt tag og en høj hæk. Jeg ringede på, og værtinden sagde straks velkommen til mig, så min reservation var i hvert fald gået igennem. Hun præsenterede mig for pigen der hedder Bea. Hun er en yderst velskabt lille fræk brasiliansk skønhed med skønne runde former, flotte bryster og en glat chokoladebrun hud og et sødt smil. Det skal siges at massagen hos Maribelle er uden "fyren indenfor". Det er nærmest som Episk Massage her i Danmark, blot er pigen total nøgen og bruger kroppen til at give massage. Men hertil og ikke længere...

Rummet var dejlig varmt med en stor madras på gulvet. Jeg bad om et bad inden, og det var helt OK, og talte ikke med i de 90 min. Nyvasket lagde jeg mig på madrassen, og da Bea kom ind igen uden en trævl på kroppen var jeg fuldt tilfreds med det jeg så. Så fik jeg ellers en kropsmassage af de helt store med både hænder og de dejlige bryster. Hun startede med min ryg, og det tog virkelig lang tid. Så blev jeg vendt om, og da hun kørte hendes flotte bryster hen over min mave, da var jeg solgt. Så hun begyndte at massere forsiden af kroppen inc. min stive fyr, og da hun satte sig mellem mine ben og begyndte at massere fyren meget intensivt, da måtte jeg sige til hende at det var op over. Men hun fortsatte bare, og som det naturligste i verden fik jeg tømt fyren imellem hendes hænder. Så tørrede hun mig, smilede sødt og fortsatte så massagen som om intet var hændt. Så de sidste 30 min. var ren massage, selvom jeg allerede var tilfredsstillet og reelt ikke have behov for mere. Men jeg fik mine 90 min. som aftalt. Hun var virkelig sød og blid. Men jeg havde nok forventet at "afslutningen" var kommet til sidst.

Jeg havde læst at man kunne betale med kreditkort, og det gjorde jeg uden problemer. Men jeg tror helst de vil at man betaler pigen direkte med kontanter. Måske for at sige pænt tak for behandlingen. Måske lidt drikkepenge oveni. Kortbetaling sker i receptionen, og virkede som en lidt tam afslutning på en vellykket massage. Og så tager de 5 EUR i kortgebyr. Sådan er det. Næste gang tager jeg kontanter med.

Skal jeg tilbage til Maribelle en anden gang, eller anbefale det til andre, så vil jeg nok enten vælge 60 min. eller vælge f.eks. LIngam eller Shogun Massage (Handjob eller Blowjob), hvis man er ligeglad med den mere traditionelle kropsmassage. Eller måske prøve en Body to Body, hvor man får lov til at massere de skønne piger - hvis man er til det. Eller - ja se selv på hjemmesiden!

Stedet er som nævnt utrolig rent, pigerne søde og bestemt ikke stressede, gode badeforhold og rimelige priser. Eneste minus kan være, at man altså ikke får "fyren indenfor", men må nøjes med kærlige hænder, tunge og lækre bryster. Det foretrækker jeg fremfor de intetsigende piger i f.eks. Herbert Strasse, hvor man bestemt ikke ved hvad man får og ikke får. Så er du til "sikker sex" i Hamburg, så får Maribelle min varmeste anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nordlyset.

Tak for en god anmeldelse. Jeg har selv besøgt Maribelle nogle gange for et par år siden og havde også kun rigtig gode oplevelser. De virker meget serviceorienterede og lover ikke mere end de holder.

Og så ligger det tæt på motorvejen. Måske skulle jeg holde pause ved Maribelle næste gang turen går til Tyskland :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...