Smørhulsbarnet 909 Skrevet 30. Oktober, 2018 Nu har jeg i dag for anden gang mødt en af de dejlige damer som jeg kender. Også denne gang i min lokale Netto , selvom det er lang fra hvor vi plejer at "mødes" ( læs kneppe!) . Første gang så jeg hende , og hun så ikke mig . Men denne gang mødtes vores øjne , og hun sagde "Hej! ". Jeg smilede og sagde også "hej!". Lad hører fra "yderer" og "nyderer", hvad siger i hvis i møder en i kender fuldstændig uden for de normale rammer?! Bør man hilse, eller hvad? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 30. Oktober, 2018 (edited) Jeg ville til enhver tid hilse på hende, hvis det er tydeligt at hun er alene. Og at jeg fik sympati for hende ved første bekendtskab. Jeg har dog aldrig haft muligheden. Bortset fra når den skønne Elena står på sin sædvanlige flise uden for min nærmeste kiosk. Men det er jo ligesom noget andet Redigeret 30. Oktober, 2018 af Gerrard 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 30. Oktober, 2018 Lad hende hilse først ellers lad være, diskretion skal gå begge veje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 30. Oktober, 2018 Jeg har prøvet at parkere min bil, stå ud af bilen, kigge op og se en pige jeg “kender”, parkere sin bil lige bag mig. Efter et øjebliks panik besluttede jeg at blive stående for at hilse. Pigen fik øje på mig, genkendte mig, startede bilen og kørte hundrede meter længere frem og parkerede. Således vinket med en vognstang, gik jeg slukøret videre. Sendte hende en vred SMS, hvorefter hun beskyldte mig for at stalke hende. Og vi var begge alene. Desværre ikke nogen god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 30. Oktober, 2018 Alkoholikeren skrev, for 7 minutter siden: Lad hende hilse først ellers lad være, diskretion skal gå begge veje. Nemlig, ja og også selvom Nettopiger er de bedste piger, ja altid diskretion begge veje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 30. Oktober, 2018 Ville sige pænt "hej", dog kun ved øjenkontakt og ved genkendelse. Høflighed koster intet, endnu. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 30. Oktober, 2018 (edited) Jolly Roger skrev, for 50 minutter siden: Jeg har prøvet at parkere min bil, stå ud af bilen, kigge op og se en pige jeg “kender”, parkere sin bil lige bag mig. Efter et øjebliks panik besluttede jeg at blive stående for at hilse. Pigen fik øje på mig, genkendte mig, startede bilen og kørte hundrede meter længere frem og parkerede. Således vinket med en vognstang, gik jeg slukøret videre. Sendte hende en vred SMS, hvorefter hun beskyldte mig for at stalke hende. Og vi var begge alene. Desværre ikke nogen god oplevelse Hvorfor sendte du hende en vred sms? Det virker lidt overreageret? Jeg har selv en enkelt gang mødt en pige. Vi var begge alene og hilste høfligt i forbifarten. Redigeret 30. Oktober, 2018 af Elprebsi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 30. Oktober, 2018 De par gange jeg har mødt en af de søde piger udenfor i den virkelige verden, har jeg ladet det være op til dem om der skulle hilses. Den ene blinkede bare med det ene øje og smilede frækt til mig, mens et par af de andre har stoppet op og hilst med kram og lidt smaltalk. Men det skyldes nok dels, at både de og jeg har været alene og dels at de har vidst at jeg var single 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 30. Oktober, 2018 Elprebsi skrev, Lige nu: Hvorfor sendte du hende en vred sms? Det virker lidt overreageret? Nåeh, jeg synes nu hendes opførsel var lidt overreageret. Der ville vel ikke gå skår af hende ved bare at sige “hej”? Endda med et lille smil? Men det er nok bare mig der har en overdreven romantisk forestilling om det forhold der er imellem pigerne og deres gæster. Det kan altså godt blive for koldt og kynisk. Men hvad tænker du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 30. Oktober, 2018 Jolly Roger skrev, Lige nu: Nåeh, jeg synes nu hendes opførsel var lidt overreageret. Der ville vel ikke gå skår af hende ved bare at sige “hej”? Endda med et lille smil? Men det er nok bare mig der har en overdreven romantisk forestilling om det forhold der er imellem pigerne og deres gæster. Det kan altså godt blive for koldt og kynisk. Men hvad tænker du? Ja, det virkede selvfølgelig lidt voldsomt at hun ligefrem kørte væk, hvis I vitterligt var alene. Men derfra og til at sende hende en vred besked, synes jeg er langt. Pigen har helt lov til at bestemme om hun vil hilse eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 30. Oktober, 2018 Elprebsi skrev, Lige nu: Ja, det virkede selvfølgelig lidt voldsomt at hun ligefrem kørte væk, hvis I vitterligt var alene. Men derfra og til at sende hende en vred besked, synes jeg er langt. Pigen har helt lov til at bestemme om hun vil hilse eller ej. Absolut. Jeg bestemmer heldigvis også selv hvilke piger jeg besøger, hun er ikke en af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 30. Oktober, 2018 Elprebsi skrev, for 7 minutter siden: Ja, det virkede selvfølgelig lidt voldsomt at hun ligefrem kørte væk, hvis I vitterligt var alene. Men derfra og til at sende hende en vred besked, synes jeg er langt. Pigen har helt lov til at bestemme om hun vil hilse eller ej. Undskyld jeg bliver lidt kort for hovedet, men jeg insisterer altså på at vi behandler hinanden ordentligt, også når vi møder hinanden udenfor de normale rammer. Pli og høflighed hører med til ordentlig behandling, efter min ydmyge mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. Oktober, 2018 Smørhulsbarnet skrev, for 1 time siden: Nu har jeg i dag for anden gang mødt en af de dejlige damer som jeg kender. Også denne gang i min lokale Netto , selvom det er lang fra hvor vi plejer at "mødes" ( læs kneppe!) . Første gang så jeg hende , og hun så ikke mig . Men denne gang mødtes vores øjne , og hun sagde "Hej! ". Jeg smilede og sagde også "hej!". Lad hører fra "yderer" og "nyderer", hvad siger i hvis i møder en i kender fuldstændig uden for de normale rammer?! Bør man hilse, eller hvad? Du skal gøre lige hvad du vil - uden at tænke at være til grin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 30. Oktober, 2018 Jeg har en helt klar holdning til den slags møder.. På den anden side af min dør - og efter endt besøg - og ude i den virkelig verden - der kender vi IKKE hinanden. Som i - jeg hilser ikke, jeg anekender ikke, ingenting.. Og har en klar forventning om, at det er gensidigt ! Det er adviseret og garanteret - og jeg er stødt ind i flere i løbet af den seneste tid.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 30. Oktober, 2018 (edited) Jeg har en stor kontaktflade og hilser (som i nikker, smiler eller siger hej) glad og gerne på mennesker jeg møder på min vej, både dem jeg kender og ikke kender. Ligesom mange mennesker hilser på mig, jeg kan ærligtalt ikke altid huske om det er en gæst eller en fra min idrætsforening, af og til har der endda været sammenfald Af samme grund har jeg ingen problemer med, at blive hilst på, sålænge der ikke bliver sagt Hej Liv Måske hører det også lidt med til at bo på landet, man hilser på hinanden.... Ser jeg en mand, jeg positivt ved er en gæst, hilser jeg kun hvis han gør og vi begge er alene. Til gengæld bliver jeg negativ, hvis folk i telefonen ikke forstår, at jeg ikke altid kan tale frit, men det hører vist til i en anden tråd Redigeret 30. Oktober, 2018 af Liv Tilføjelse 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. Oktober, 2018 (edited) Smørhulsbarnet skrev, for 2 timer siden: Nu har jeg i dag for anden gang mødt en af de dejlige damer som jeg kender. Også denne gang i min lokale Netto , selvom det er lang fra hvor vi plejer at "mødes" ( læs kneppe!) . Første gang så jeg hende , og hun så ikke mig . Men denne gang mødtes vores øjne , og hun sagde "Hej! ". Jeg smilede og sagde også "hej!". Lad hører fra "yderer" og "nyderer", hvad siger i hvis i møder en i kender fuldstændig uden for de normale rammer?! Bør man hilse, eller hvad? Jeg plejer da at give hende et knus . I min verden ville det virke ret uhøfligt at ignorere hende. Redigeret 30. Oktober, 2018 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 30. Oktober, 2018 Jeg har et par gange mødt en pige, jeg tidligere har besøgt, ude i virkeligheden. En enkelt gang - i Aalborg - allerede dagen efter. Jeg var på besøg i byen hen over en weekend og besøgte en smuk, tjekkisk pige fredag sen eftermiddag. Da jeg lørdag hen middagstid fik et glas hvidvin på en cafe med udeservering, kom den dejlige kvinde forbi. Hun smilte og stoppede op, da jeg hilste tilbage. Vi faldt i snak, fik lidt vin sammen og delte livshistorier hen over en frokost på Mortens Kro. Senere delte vi kropsvæsker på mit hotelværelse, hvorefter vi gik i byen. Vi har stadig kontakt pr. mail og via sociale medier. Måske fordi vi også delte en række interesse, herunder mere faglige, intelektuelle interesser. Hun finansierede sine studier med lidt forretning i bl.a. Danmark - en studieretning, som jeg også har læst og gjort færdig for evigheder siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg