Hop til indhold

Anny - Børkop (ml. Fredericia og Vejle)

Featured Replies

Skrevet

Var forbi Anny i Børkop i dag.

Der er en tidligere tråd om pigen der ikke er så flatterende, men da jeg passerede lige forbi, tog jeg alligevel chancen - bl.a. fordi pigen i den indledende sms-dialog virkede både kvik og forstående/serviceminded. Ikke nødvendigvis retvisende for hvad der venter, men et ok udgangspunkt i mine øjne. Stedet er ok diskret (med mindre du er et lokalt kendt ansigt), da står du på hjørnet af en højtliggende ejendom og venter på at pigen åbner døren.

Pigen, der lukkede mig ind tilstrækkelig hurtigt til at jeg ikke følte mig udstillet, er formodentlig hende på billederne - selv om du skal man trække en del fra i virkeligheden (photoshop, I presume). Hun er en sød og lattermild pige med gode, faste former, uden på nogen måde at være fyldig. Brysterne er godt hjulpet på vej, og i den hårde ende, men det er ikke der jeg har mit fokus. Hun har en virkelig skøn røv, som er hvad der oftest fanger min opmærksomhed. Hun skriver hun er fra Mexico, men en oprindelse i det sydlige Østeuropa er mere sandsynligt.

Jeg havde på forhånd aftalt et særligt setup med hende, som hun levede fint op til, og i et vist omfang selv nød. Prisen var hverken discount eller ublu, og pris og service hang fint sammen for mig. Hendes attitude var supergod undervejs, og jeg følte mig i rigtig godt selskab.

Hvis du vil have hendes prisliste skal du dog selv skrive til hende, da jeg (næsten) altid giver lidt ekstra, primært for at sikre at der ikke siges nej til andet end hvad jeg på forhånd havde afklaret hun ikke ville gøre.

Hun sagde at det var hendes sidste dag i Børkop, inden hun tager til Kbh., men at hun vil være tilbage i det jyske sidst i november. Hvorhen spurgte jeg ikke om - det finder jeg nok ud af til den tid. For jeg tænker hun skal have et besøg mere af mig.

• 4 weeks later...
Skrevet

Kan se der er flere tråde fra forskellige steder i landet, men nu tilføjer jeg lige min oplevelse med hende fra Aalborg her.

Helt sikkert hende på billederne, men som andre også skriver så har de fået en lille tur i shoppen. Dog vil jeg sige de på ingen måde er misvisende. Mega lækker røv kan jeg skrive under på og brysterne er dejlige at lege med. Jeg gik efter en GF Experience. 

Hun åbner døren og ser sød og rar ud. Bekræfter hvad vi skrev om og hun fik sine penge. Kommer stille og rolig at tøjet. Ikke noget med kys eller andet. Jeg er kommet dertil hvor jeg ikke gider spørge om det/minde om det. Det giver bare en dårlig stemning og oplevelse. Så kan man diskutere om det er den rigtige måde, men det er min tilgang.

Hun bruger en del tid på at finde servietter etc. med. Derefter er det første hun gør at sætte kondom på. Giver et ganske fint blowjob. I min verden over gennemsnit. Får også fint lov til at slikke hende og det lyder til hun nyder det om end jeg vil mene lydene nok mere er for at glæde kunden. Men det er jo også et service erhverv ;). Efterfølgende i gang med sex. Får et par gange at vide jeg skal være lidt forsigtig. Kommer rundt i lidt forskellige stillinger og på et tidspunkt virker det som om hun prøver at afslutte med et handjob. Et forslag om doggy får hende dog på andre tanker, så god slutning.

Alt i alt en ok oplevelse. Nok til den mekaniske side og hendes engelsk er ikke vildt godt, så kommunikation er lidt svær. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.