Hop til indhold
marcellino

Sexy Eva first time in AALBORG

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/259836

For f....... en lækker oplevelse .. Havde egentlig bare lyst til (efter at have kigget billederne af hende) at aflægge visit for at se om det var hende - Og jo - den var go nok,, Når man ser billederne tænker man ikke at hun er så lille en sag. Men wow hun er dejlig. Som sagt en lille fast smuk ung pige - og selv med den lille størrelse - med alle former på plads.  Og .... (en svaghed jeg har) nogle vildt skønne faste, tunge ungpige bryster. Tænkte straks ved mig selv at hun sgu nok er for ung og uengageret.

Op ad trappen - snak om forventninger osv. et hurtigt bad - Hun mødte mig på værelset storsmilende, lidt genert - Mens vi kyssede og krammede småstønnede hun lidt ... Jeg drejede hende rundt så jeg stod bag hende med adgang til alt - og hun er fantastisk smuk i vægspejlet - springer lige lidt - efter at have slikket lidt lagde jeg mig og hun red mig langsomt ... for f...... det var for vildt. Hun kiggede mig direkte sexet i øjnene mens hun red - kyssede lidt - og jeg famlede om de smukke bryster ...  Hun virkede faktisk som om hun faktisk ville have mere - var lige ved at fyre alt af - så holdt inde (havde bestilt mega F) - jeg sagde lavt at hun gerne måtte afslutte ... men hun spurgte om jeg ikke ville tage hende doggy - Da jeg trængte op stønnede hun højlydt og lagde hænderne på sengegærdet ved enden og tempoet steg ... jamen for h..... Hun er mega stram og hun så skøn ud - lille fast numse - smal talje og sikke en hud ned over en stærk ungdommelig ryg ..... for helvede jeg så stjerner  (og tænkte f.... det megafrench) - så jeg oksede løs ... hun reste sig mere op mens hun holdt fast i sengen .... mine hænder overalt ned over hende - (det overraskede mig hvor stor indlevelse jeg så i spejlet og på de knugende hænder storstønnende ..... så ku jeg ikke mere - det var alt for meget ..... så jeg lod det hele gå ..... 

Vi lå og kikkede lidt og jeg fandt så ud af hvor lidt engelsk hun kunne .... vi ku praktisk talt ikke tale sammen - så det blev til lidt grineri og kæleri - Men jeg siger jer - Jeg skal helt sikkert besøge hende igen ...... (og ser nu hun skriver last 3 days ) fuck man ...... Hvis I kigger billederne - så er dem hun bærer briller på de mest vellignende - skynd jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en dame efter min smag, størrelse og vægt passer perfekt i mit hoved, holder hun til på det sted inde i Aalborg/Mølletorv?? hvad med tid og pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 17 timer siden:

 

Hvad betalte du? 

Tilbyder hun superfransk?

Jeg betalte 800 for 1/2 time plus 300 for megafr. (som jeg så valgte ikke at bruge ;) )

så ja - hun tilbyder også super fr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 2 timer siden:

Lige en dame efter min smag, størrelse og vægt passer perfekt i mit hoved, holder hun til på det sted inde i Aalborg/Mølletorv?? hvad med tid og pris?

ja - ved mølleplads gennem en port. 800 for 1/2 time 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tryk på profilnavn så kommer der flere billeder og et hvor hun har briller på, besøger hende når hun kommer til Holstebro. Hvordan med alder passer det godt med de 18

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 2 timer siden:

Tryk på profilnavn så kommer der flere billeder og et hvor hun har briller på, besøger hende når hun kommer til Holstebro. Hvordan med alder passer det godt med de 18

Tak, så lærte jeg også noget i dag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 31/10/2018 at 17:27:

Tryk på profilnavn så kommer der flere billeder og et hvor hun har briller på, besøger hende når hun kommer til Holstebro. Hvordan med alder passer det godt med de 18

Nej - jeg vil sige at de 21 som står i en anden annonce passer bedre ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
hundredetusinde skrev, den 31/10/2018 at 00:13:

Er hun god til at snave? ;)

bob bob .... hvis du mener kysse så synes jeg nok hun var lidt tilbageholdende - Hun kyssede, også let med tunge, men ikke sådan dybe, lækre, lange tungekys..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Isenvad skrev, for 13 timer siden:

Det virker næsten for godt til at være sandt. Er der flere der har prøvet hende? 

Ja for en time siden :-)

 

Havde aftalt tid med hende via SMS og aftalt 30 min med superfransk for 800 kr

Jeg kørte afsted og så var der bare traktorer, uheld og langsomme lastbiler på vejen til Holstebro, så måtte sende en SMS at jeg blev forsinket.

Et lille ældre hus i et alm villakvarter, men absolut ikke faldfærdigt eller noget. Der stod endda nye vinduer

Ringede på 3 gange og der skete ikke noget, så bankede jeg på og et ansigt dukkede op. Så gik hun igen i ca et halvt minut og kom så og åbnede.

Det er 100% hende på billederne og hun havde faktisk det orange sæt på. Marcellino har fuldstændig ret i at man alligevel bliver lidt overrasket over hvor lille hun er.

Hun har rigtig lækre bryster og jeg synes hun var temmelig lækker.

Nå ind i sengen hvor jeg fik at vide at jeg skulle lægge mig. Hun begyndte at kysse mig over kroppen og røre mig, jeg spurgte om hun gav et kys og fik et OK kys... en lille smule tunge. Så begyndte hun ellers at spille løs på pikken. Lidt for meget, så jeg bad hende stoppe, men hun blev ved.

Så spurgte jeg om hun ville sutte, hvorefter hun fandt et kondom. Øh gør du det ikke uden????? 200 more! OK, i have 200 more!!! Var jo godt nok ikke lige det vi havde aftalt!

Hun suttede en smule og det var ikke noget specielt. Så spillede hun løs igen på pikken, 3 gange måtte jeg spørge om hun ville kneppe? 3. Gang sagde hun lidt vredt WHAT???? Jeg sagde bare fuck? Så pakkede hun kondomet ud og satte det på og red mig et stykke tid, hun spillede spillet OK, uden jeg dog var bare tæt på at være overbevist! 
Så steg hun af og spillede løs på pikken igen, jeg ville sgu egentlig godt have taget hende i missionær eller bagfra, men tænkte at stemningen ikke var til det. Så jeg kom i kondomet mens hun spillede løs.

Hvis jeg skal ranke oplevelsen ud fra 6 stjerner.

Pigen får 3 stjerner. Fantastisk krop og hun ligner en på 18, meget sexet. Men hun virkede som om hun bare skulle havet det overstået.... måske fordi jeg var forsinket?!

Stedet får 3. Ganske alm hun. Ren var der, men ikke meget gjort ud af det ellers

Oplevelsen får 3. Lækre pige og lækker at røre ved, men igen virkede det som noget der bare skulle overståes og videre til næste kunde

Gentagelse? NEJ!

 

Den anden pige som må være Vanessa sad i øvrigt i køkkenet, da vi kom ud. De gør meget ud af lolita/Skolepigelooket og de er absolut typerne. Eva er umiddelbart den lækreste

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 6/11/2018 at 10:38:

Ja for en time siden :-)

 

Havde aftalt tid med hende via SMS og aftalt 30 min med superfransk for 800 kr

Jeg kørte afsted og så var der bare traktorer, uheld og langsomme lastbiler på vejen til Holstebro, så måtte sende en SMS at jeg blev forsinket.

Et lille ældre hus i et alm villakvarter, men absolut ikke faldfærdigt eller noget. Der stod endda nye vinduer

Ringede på 3 gange og der skete ikke noget, så bankede jeg på og et ansigt dukkede op. Så gik hun igen i ca et halvt minut og kom så og åbnede.

Det er 100% hende på billederne og hun havde faktisk det orange sæt på. Marcellino har fuldstændig ret i at man alligevel bliver lidt overrasket over hvor lille hun er.

Hun har rigtig lækre bryster og jeg synes hun var temmelig lækker.

Nå ind i sengen hvor jeg fik at vide at jeg skulle lægge mig. Hun begyndte at kysse mig over kroppen og røre mig, jeg spurgte om hun gav et kys og fik et OK kys... en lille smule tunge. Så begyndte hun ellers at spille løs på pikken. Lidt for meget, så jeg bad hende stoppe, men hun blev ved.

Så spurgte jeg om hun ville sutte, hvorefter hun fandt et kondom. Øh gør du det ikke uden????? 200 more! OK, i have 200 more!!! Var jo godt nok ikke lige det vi havde aftalt!

Hun suttede en smule og det var ikke noget specielt. Så spillede hun løs igen på pikken, 3 gange måtte jeg spørge om hun ville kneppe? 3. Gang sagde hun lidt vredt WHAT???? Jeg sagde bare fuck? Så pakkede hun kondomet ud og satte det på og red mig et stykke tid, hun spillede spillet OK, uden jeg dog var bare tæt på at være overbevist! 
Så steg hun af og spillede løs på pikken igen, jeg ville sgu egentlig godt have taget hende i missionær eller bagfra, men tænkte at stemningen ikke var til det. Så jeg kom i kondomet mens hun spillede løs.

Hvis jeg skal ranke oplevelsen ud fra 6 stjerner.

Pigen får 3 stjerner. Fantastisk krop og hun ligner en på 18, meget sexet. Men hun virkede som om hun bare skulle havet det overstået.... måske fordi jeg var forsinket?!

Stedet får 3. Ganske alm hun. Ren var der, men ikke meget gjort ud af det ellers

Oplevelsen får 3. Lækre pige og lækker at røre ved, men igen virkede det som noget der bare skulle overståes og videre til næste kunde

Gentagelse? NEJ!

 

Den anden pige som må være Vanessa sad i øvrigt i køkkenet, da vi kom ud. De gør meget ud af lolita/Skolepigelooket og de er absolut typerne. Eva er umiddelbart den lækreste

Det var sgu da rigtig ØV at du fik sådan en oplevelse med en som jeg faktisk havde en lækker oplevelse med. Sjovt nok kan jeg genkende flere at dine punkter, men jeg tillagde flere af dem nogle helt andre ting - Dels kan hun ikke sproget engelsk ret godt, dels synes jeg at det er hendes ungpige uerfarenhed der giver hende den kejtet-hed (som jeg godt kunne lide da hun gjorde det med smil og kikke ned osv)  OG så var det rigtig træls at du ikke tog hende bagfra - f..... hendes røv er svær at undgå at give et klask, og hun er stram og (jeg synes hun var indlevende - støndende ... ville gerne putte sig ind og nusse bagefter) 

SÅ alt i alt - to helt forskellige betragtninger - (bare for at sige at jeg jo ikke har indsendt noget jeg ikke har oplevet) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
marcellino skrev, for 8 timer siden:

Det var sgu da rigtig ØV at du fik sådan en oplevelse med en som jeg faktisk havde en lækker oplevelse med. Sjovt nok kan jeg genkende flere at dine punkter, men jeg tillagde flere af dem nogle helt andre ting - Dels kan hun ikke sproget engelsk ret godt, dels synes jeg at det er hendes ungpige uerfarenhed der giver hende den kejtet-hed (som jeg godt kunne lide da hun gjorde det med smil og kikke ned osv)  OG så var det rigtig træls at du ikke tog hende bagfra - f..... hendes røv er svær at undgå at give et klask, og hun er stram og (jeg synes hun var indlevende - støndende ... ville gerne putte sig ind og nusse bagefter) 

SÅ alt i alt - to helt forskellige betragtninger - (bare for at sige at jeg jo ikke har indsendt noget jeg ikke har oplevet) :)

Det tror jeg heller ikke!

Men nu har mine sidste oplevelser også være med sugarbabes hvor det nærmest har været kærestesex og så er det måske bare slet ikke det samme for mig med en der er mere prof

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske hun har haft nogle dårlige kunder eller ved at gøre træt i det. Har været der og min anmeldelse ligner desværre marcellinos men nok mere 2 ud af 6. Ser vældig fræk men har desværre intet at bruge det til. Ville ikke oral og fik af vide vi var færdige 20 for tidligt. Ikke ok..

Hendes engelsk er virkeligt begrænset og bruger mere tid på hj end det man har betalt for. Ellers tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...