RNHammer 48 Skrevet 30. Oktober, 2018 Hej brødre. Jeg søger efter Signe som tilbage i 2011-2013 holdt til på Hotel Du Nord lige bag hovedbanegården. Hun var som jeg husker det af halv Grønlandsk afstamning, men en virkelig sød og køn pige. Er der nogle som ved om hun stadig er at træffe nogle steder, hun forsvandt så pludseligt husker jeg. Normalt havde hun annoncer på EG. Med venlig hilsen. Hammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 30. Oktober, 2018 RNHammer skrev, 1 time siden: Hun var som jeg husker det af halv Grønlandsk afstamning, men en virkelig sød og køn pige. Hvad mener du med men? Hvad er der nu galt med grønlændere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 30. Oktober, 2018 People Pleaseren skrev, for 9 minutter siden: Hvad mener du med men? Hvad er der nu galt med grønlændere? Intet overhovedet!! Jeg kan godt se at det er lidt forkert sammensat i min tekst. Der skulle selvfølgelig have stået "Hun er af halv Grønlandsk afstamning, en virkelig sød og køn pige. " Beklager meget fejlen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg