Hop til indhold
ppd

Mænds udløsning giver piger bedre orgasmer

Recommended Posts

Italienske forskere har gennem længere tid gjort sig umage med at undersøge og måske sprede deres sæd for at undersøge om mænds udløsning skulle give piger bedre orgasmer..

http://sciencenordic.com/sites/default/files/imagecache/440x/anuspenis.jpg.crop_display.jpg

Piger som er sammen med mænd som har svært ved at fyre kanonen af, føler det som et kæmpe problem for deres egen tilfredsstilelse..at de ikke er ønsket nok af manden/fyren.

Udløsningen fortæller pigerne at de er ønsket og det er ligemeget om leveringen foregår vaginalt, analt, på maveskindet i munden eller ansigtet, forklarer forskerne med livlige øjne.

Mange piger bliver stolte af mandens udløsning, mens nogle enkelte følte det frastødende. En af professorerne, Andre Burri fortæller:

"Der var ret stor forskel i de medvirkende kvinders opfattelse af mandens udløsning og hvad den betød for hendes egen seksuelle oplevelse"

Undersøgelsen omfattede godt 300 yngre kvinder.

https://www.jsm.jsexmed.org/article/S1743-6095(18)30277-7/fulltext

https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/maends-udloesning-giver-kvinder-bedre-orgasmer

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Der er med sikkerhed en helt essentiel forskel mellem unge kvinder og voksne kvinder´s opfattelse af mandens udløsning.

Som voksen kvinde er der også den indsigt, at nogle mænd faktisk får orgasme men ikke udløsning. At nogle mænd elsker at forkæle kvinden over egen udløsning og 100 andre veriabler og versioner af sex.

Som ung er man endnu mest fokuseret på resultatet og det resultat man kender - som ung - er udløsningen.

Så det giver fint mening, såfremt det er undersøgt på unge kvinder.

Men jeg mener da bestemt ikke, at det er Loose/Loose, hvis en mand ikke får udløsning.. Det kan der som skrevet, være mange årsager til... <3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
FrokostUartig skrev, for 21 minutter siden:

Der er med sikkerhed en helt essentiel forskel mellem unge kvinder og voksne kvinder´s opfattelse af mandens udløsning.

Som voksen kvinde er der også den indsigt, at nogle mænd faktisk får orgasme men ikke udløsning. At nogle mænd elsker at forkæle kvinden over egen udløsning og 100 andre veriabler og versioner af sex.

Som ung er man endnu mest fokuseret på resultatet og det resultat man kender - som ung - er udløsningen.

Men jeg mener da bestemt ikke, at det er Loose/Loose, hvis en mand ikke får udløsning.. Det kan der som skrevet, være mange årsager til... <3<3

Næmmerligsen.

At lege med lysten er meget mere givende, en tilfredsstille begæret. Lysten kan man lege med i timevis, men når begæret er udløst, er leget slut. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan man jo læse den slags artikler på forskelligvis.  For mit vedkommende læser jeg egentligt ikke ret meget andet end "Kvinder foretrækker at deres mænd kan få udløsning/orgasme".  Selvfølgelig vil det da have en generel betydning for sexen, hvis manden stort set aldrig får udløsning.   Det modsatte scenarie forholder sig nok på samme måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 3 timer siden:

Det er der bare ikke ret mange kvinder der ved.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Prinz - så handler det måske om så meget andet, når det er tilfældet... mange gange handler det om noget helt andet, når kvinder føler den slags.. 

Måske viser manden hende ikke tilstrækkelig hengivenhed uden for sengen og det manglende resultat i sengen - forstærker denne følelse...

Måske er hun allerede et sted i verden, hvor hun føler sig utilstrækkelig - og mandens manglende udløsning - understreger denne følelse..

Så det handler om alt muligt andet... tænker jeg.. <3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

@Prinz - så handler det måske om så meget andet, når det er tilfældet... mange gange handler det om noget helt andet, når kvinder føler den slags.. 

Måske viser manden hende ikke tilstrækkelig hengivenhed uden for sengen og det manglende resultat i sengen - forstærker denne følelse...

Måske er hun allerede et sted i verden, hvor hun føler sig utilstrækkelig - og mandens manglende udløsning - understreger denne følelse..

Så det handler om alt muligt andet... tænker jeg.. <3<3

Du misforstår mit indlæg :)

Jeg mente at der ikke var ret mange kvinder, der ved at manden (eller nogle mænd) kan få orgasme uden at der er udløsning. 

Og hvis hun ikke ved dette, eller er nærværende nok til at sætte sig ind i det, så vil man som kvinde nok være tilbøjelig til at føle sig utilstrækkelig. 

Lidt ligesom mænd der ikke kan sætte sig ind i at kvinder skam godt kan nyde sex, også selv om hendes udløsning udebliver (nok derfor at kvinder er så dygtige til at fake :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nja, njo... Det er altsammen godt nok, og ja vejen op til éns udløsning (mand eller kvinde) er da fantastisk dejlig, og ja med tantra og alt det dér, kan man nå et eller andet højere univers, og hvad har vi, og nej en orgasme er da overhooooovedet ikke vigtig, hverken for det ene eller andet køn...

Men jeg foretrækker sgu egentlig at få den orgasme, fremfor ikke at få den, og jeg kan også godt lide, når min sexpartner tilsidst får én - jeg finder det faktisk ret frækt og ophidsende. Ligesom når manden må stoppe op hele tiden, fordi han bare er så tændt, at han er ved at eksplodere - dét finder jeg også frækt og på sin vis ret bekræftende...

Hvis det så betyder, at jeg er seksuelt umoden, så bliver det sgu nok aldrig anderledes :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 18 minutter siden:

Lidt ligesom mænd der ikke kan sætte sig ind i at kvinder skam godt kan nyde sex, også selv om hendes udløsning udebliver (nok derfor at kvinder er så dygtige til at fake :D

Når jeg læser dette, så virker det egentlig som om manden har brug for en undskyldning for at han ikke kan få kvinden kørt op til en orgasme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har de senere år været næsten ude af stand til at få udløsningsorgasme i selskab med en kvinde.  Uanset hvor smuk,  fræk og sød hun ellers er.  Og det er også tydeligt at pigerne bliver lidt frustrerede og ofte desperat forsøger at onanere mig til udløsning.  Jeg gør mit bedste for at fortælle dem,  hvor dejlige de er,  og at en udløsning ikke er alfa og omega. Selvom det selvfølgelig er dejligt at aflevere en proteinrig klat,  så er det allervigtigste, nærheden, kyssene og pirring af hele sanseapparatet. At have hende vuggende på min pik,  mens jeg kærtegner hendes bryster og leger med hinandens tunger. Det betaler jeg gerne for.  Udløsningen kan jeg altid klare selv bagefter liggende i sengen, mens jeg  mindes kvinden. 

Når det så er sagt,  har jeg da overvejet at sende min udløsning ud i en licitation,  der overholder alle EUs krav :rolleyes:

Redigeret af Gerrard
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i øvrigt også en gang læst at sperm i vagina udløser endorfiner i kvinden og bringer hende tilfredshed og velvære.  Om det er korrekt,  skal jeg ikke kunne sige,  men det giver da mening set i evolutionært biologisk perspektiv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Endorfiner giver så meget mening.. det er derfor, det er umuligt for mig at falde i søvn efter sex... som nogle mænd kan - jeg er altid høj efterflg… Elsker endorfiner, oxytocin, adrenalin og alt det andet skønne, som hjernen udløser i og under og efter sex.. Total hjerne-drugs-junkie er jeg.. <3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 7 timer siden:

At nogle mænd elsker at forkæle kvinden over egen udløsning og 100 andre veriabler og versioner af sex.

Spot on!!

Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

At lege med lysten er meget mere givende, en tilfredsstille begæret. Lysten kan man lege med i timevis, men når begæret er udløst, er leget slut. 

Spot on!! - nok en gang.
For mig, har de to indlæg fat i noget vigtigt - sådan er der nogen af os mænd, der har det ...

Gerrard skrev, for 2 timer siden:

Jeg har de senere år været næsten ude af stand til at få udløsningsorgasme i selskab med en kvinde.  Uanset hvor smuk,  fræk og sød hun ellers er.  Og det er også tydeligt at pigerne bliver lidt frustrerede og ofte desperat forsøger at onanere mig til udløsning.  Jeg gør mit bedste for at fortælle dem,  hvor dejlige de er,  og at en udløsning ikke er alfa og omega. Selvom det selvfølgelig er dejligt at aflevere en proteinrig klat,  så er det allervigtigste, nærheden, kyssene og pirring af hele sanseapparatet.

Yes .. jeg har det meget i samme retning!!
Jeg har heller ikke helt nem ved at få udløsning, og er vild med at kæle ... og har præcis oplevet dén reaktion ved nogle piger, nogle bliver forbløffede (hvis jeg siger jeg ikke ønsker udløsning) andre virker lidt skuffede eller frustrerede, som om de synes de ikke har gjort deres arbejde ... ;)
Af samme grund ville jeg i dén grad opfordre pigerne til at være kontaktbare over mail.
Det gør bare tingene så meget lettere, så man ikke skal stå lige i situationen og forklare sig, og så pigen i det hele taget véd hvad hun møder ...

Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

Nja, njo... Det er altsammen godt nok, og ja vejen op til éns udløsning (mand eller kvinde) er da fantastisk dejlig, og ja med tantra og alt det dér, kan man nå et eller andet højere univers, og hvad har vi, og nej en orgasme er da overhooooovedet ikke vigtig, hverken for det ene eller andet køn...

Men jeg foretrækker sgu egentlig at få den orgasme, fremfor ikke at få den, og jeg kan også godt lide, når min sexpartner tilsidst får én - jeg finder det faktisk ret frækt og ophidsende.

Jeg tror nogle af jer piger er multiorgastiske ...
Så er orgasmen ikke et 'problem' som den er for mange af os mænd, fordi vi brænder totalt ud bagefter.
Jeg har også besøgt et par piger, hvor jeg havde en fornemmelse af at de kan 'køre på plateaufasen' i ret lang tid on/off - men uden orgasme.

Jeg er meget til noget "Slow Sex" agtigt, tænker også det kommer med alderen ...
Jeg ville sådan set godt prøve mig frem med tantra, jeg tror de har fat i noget ...
Men det irriterer mig grænseløst at det virker som om der er en slags 'moralsk/religiøs' forpligtelse hægtet på .. og det irriterer mig, at det for Guds skyld og for alt i verden ikke må handle om sex ..
Selv om man får intimmasage, og selv om man godt må få udløsning ..  hvis man nu er uheldig ... ;)

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Citat

Der er en verden koblet til tantra, som er hyklerisk ud over alle grænser.. Som når de omtaler yoni-massage.. Hallo - det er da bare fisting.. come on ;-):D:D

Og yes, det der semi-religiøse noget, er noget sludder. Men kan man abstrahere fra det - er massage, nærvær, berøring og ømhed jo winwin for alle...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
sneræven skrev, for 8 minutter siden:

Spot on!!

Jeg ville sådan set godt prøve mig frem med tantra, jeg tror de har fat i noget ...
Men det irriterer mig grænseløst at det virker som om der er en slags 'moralsk/religiøs' forpligtelse hægtet på .. og det irriterer mig, at det for Guds skyld og for alt i verden ikke må handle om sex ..
Selv om man får intimmasage, og selv om man godt må få udløsning ..  hvis man nu er uheldig ... ;)

Prøv at kigge på Mahamudra Tantra. Det er en vaiant af tantra, uden de "religiøse" aspekter. Meget befriende, og meget nede på jorden. Der arbejdes mest med at undersøge egne reaktioner, sig selv. Det at kunne slå hjernen fra og bare nyde og være i sin krop, istedet for i hovedet. 

Læs evt min anmeldelse af Nynne. 

https://www.mahamudrainstitut.com/vil-det-hele-handle-om-lyst/#.W9hxIxNKjVq

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
FrokostUartig skrev, for 26 minutter siden:

Der er en verden koblet til tantra, som er hyklerisk ud over alle grænser.. Som når de omtaler yoni-massage.. Hallo - det er da bare fisting.. come on ;-):D:D

Og yes, det der semi-religiøse noget, er noget sludder. Men kan man abstrahere fra det - er massage, nærvær, berøring og ømhed jo winwin for alle...

Nej nu må jeg sgu lige bede dem om at gøre forarbejdet godt nok, inden De farer ud i verden med postulater, fru Heilbundt :) 

Fisting?? LOLLLLL :lol:

Det er langt fra al tantra der er halvreligiøst. Meget langt fra endda. Men det er dem der råber højest. ;) 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 28 minutter siden:

Jeg tror nogle af jer piger er multiorgastiske ...
Så er orgasmen ikke et 'problem' som den er for mange af os mænd, fordi vi brænder totalt ud bagefter.

Jeg ved godt, at der kan være stor forskel på mænd og kvinder på det punkt... ;) 

Mit indlæg udsprang af mine egne præferencer om at finde tilfredsstillelse i at få en mand til at komme... Men sgu da ikke nødvendigvis efter 3 ryk :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 3 timer siden:

Når jeg læser dette, så virker det egentlig som om manden har brug for en undskyldning for at han ikke kan få kvinden kørt op til en orgasme. 

Lyder til du stadig har noget at lære om kvinder :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

så måske man kan få de piger der helst ser en udløsning til at skilte med det? bare for at forventningsafstemme. jeg vil så nødigt skuffe.

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, for 13 minutter siden:

så måske man kan få de piger der helst ser en udløsning til at skilte med det? bare for at forventningsafstemme. jeg vil så nødigt skuffe.

;)

For mit eget vedkommende er der meget langt fra “jeg foretrækker” til skuffelse ligefrem. Jeg har erfaring nok med sex og mænd til at have oplevet utrolig mange scenarier og konstellationer og er helt og aldeles bevidst om, at der kan ligge mange forskellig ting bag en manglende udløsning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

jo jo, men du skriver da at du har en præference for at manden får udløsning. og det er der da sikkert mange andre piger der også har. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, 1 time siden:

jo jo, men du skriver da at du har en præference for at manden får udløsning. og det er der da sikkert mange andre piger der også har. 

Jeg kan kun udtale mig om mig selv, og eftersom jeg var den eneste, der havde skrevet det i denne tråd, så tænkte jeg at jeg da lige ville svare :D 

Ligesom mange mænd nyder at få kvinden op på højeste tinde, så har mange kvinder nok også det pleaser-gen. Jeg har i hvert fald. Men man kan jo samtidig også have forståelse for og indsigt i, at der kan spille andre ting ind, når en udløsning udebliver... ik’... :) 

Redigeret af Nikita Darling
M om til P...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

jo men hvorfor ikke vælge det man har præference for? jeg vil da helst ikke besøge en der ikke får det ud af det som hun foretrækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, Lige nu:

jo men hvorfor ikke vælge det man har præference for? jeg vil da helst ikke besøge en der ikke får det ud af det som hun foretrækker.

Jeg har en rigtig god relation til en sød mand, som jeg har mødt et utal af gange. Han har aldrig fået en udløsning sammen med mig. Jeg er aldrig gået skuffet fra et møde med ham. Første gang en anelse frustreret, fordi jeg ikke vidste, om HAN var skuffet, men det fik vi kommunikeret på plads. Så for mig kan det sagtens lade sig gøre alligevel :D 

Hvad du gør eller vælger, er sådan set helt op til dig selv. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

ja klart vi gør/vælger da alle selv. personligt ville jeg bare selv vælge en pige der har præferencer jeg kan opfylde. men da godt at i har fundet en løsning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...