Hop til indhold
AstralKøben

BlackWhite

Recommended Posts

Hej - jeg kunne også godt tænke mig at vide hvorfor?

De har da godt nok haft nogle udskiftninger af deres profil.

Men det har da set rigtig spændende ud undervejs :D - men hvis nogen ved noget helt specielt, så vil det være lækkert med lidt mere info

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm....

Jeg vil ikke ud med detaljer om hvad jeg har oplevet der, men tilsvining af slaver (ikke den fede måde nej), folk der bliver smidt ud efter kort, nogen bliver bare plattet for mønt.

Hvis i holder af jer selv - så find en som har et omdømme i forvejen og som andre har gode erfaringer med - det har jeg lært af dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver at vi skal holde os væk, så må du have en god grund, ellers synes jeg det er en forkert og ubegrundet kritik af de to damer.

Jeg har selv besøgt dem en enkelt gang. Jeg havde bestemt ingen problemer med dem, de var søde, rare og meget snakkesalige begge.

Selve oplevelsen var ikke det store, men fred være med det. Jeg havde såmænd heller ikke de store forventninger, var egentlig blot nysgerrig.

Deres annoncering og det faktum at det foregår på en privat adresse sender jo ikke just signaler om hardcore dominaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skriver at vi skal holde os væk, så må du have en god grund, ellers synes jeg det er en forkert og ubegrundet kritik af de to damer.

Jeg har nu også svært ved at tage en kritik fra dette medlem alvorligt. Oprettet som medlem 6/11 og fyrer iløbet af 3 minutter 3 korte og intetsigende, men sure og negative, indlæg af om disse piger, og kommer så, efter at være presset, med endnu et kort negativt indlæg igår. På intet tidspunkt nogen begrundelse for noget som helst.

Jeg har også snakket med pigerne, der virker søde, men har ikke fået logistikken til at falde i hak. Så jeg har altså ikke mødt dem. Men er i alt fald ikke skræmt væk af dette medlems mavesure små-øffen.

ArneO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke skrive om det på boardet - hvis i vil have en begrundelse så skriv til mig med en privat besked.

Jeg har det sidste døgn erfaret at en del af jer kender til mulattten af de to samt ved hun bor ved Strandboulevarden og forstår der er andre end mig der syntes 'noget' om hende. Tak for feedback drenge :-)

Jeg vil dog lige skrive at jeg på ingen måde er ny i det sorte univers, har mødt mange Dominaer, slaver og tøser og at jeg kender pigerne igennem mange år. At jeg opretter en profil og skriver mit indlæg med det samme er der en naturlig grund til, bare spørg privat ok :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er ikke så sikker på det udsagn.

http://cc.bingj.com/cache.aspx?q=smuk+m ... sX_9TcKhq8 er en cached version af en annonce. Hun skriver hun er 35 hvilket er 10+ år forkert. I annoncen på Hedomax står der tilsvarende om en mulat der er ældre en hun udgiver sig for og så mange er der ikke i byen.

Jamen JEG er sikker, det er ikke samme piger.

Stedet i Brorsonsgade er et kendt sted for sorte piger, og har været det i rigtig mange år. Muligt at nogle af dem er mulatter, men de er ikke danske, de fleste (om ikke alle) er nigerianere og der er stor udskiftning på stedet. For mange år siden var der indimellem også nogle østpiger, formentlig derfor at man valgte navnet BlackWhite.

Det er i øvrigt et rigtigt ulækkert sted.

Jeg vil ikke her ind på min tilgang til stedet, men det er ihvertfald ikke som gæst, det ry vil jeg ikke have på mig :)

Jeg forsikrer dig, at det har intet at gøre med Black & White som du kender.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte også stedet i Brorsonsgade, men det er mange år siden. Dengang var der nogle mørke piger jeg nok vil betegne "sydamerikanske". Helt enig i at det er et snusket sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen JEG er sikker, det er ikke samme piger.

Stedet i Brorsonsgade er et kendt sted for sorte piger, og har været det i rigtig mange år. Muligt at nogle af dem er mulatter, men de er ikke danske, de fleste (om ikke alle) er nigerianere og der er stor udskiftning på stedet. For mange år siden var der indimellem også nogle østpiger, formentlig derfor at man valgte navnet BlackWhite.

Det er i øvrigt et rigtigt ulækkert sted.

Jeg vil ikke her ind på min tilgang til stedet, men det er ihvertfald ikke som gæst, det ry vil jeg ikke have på mig :)

Jeg forsikrer dig, at det har intet at gøre med Black & White som du kender.

Hej - jeg er nu temmelig sikker på at billederne, der er vist på URL'en herover er billeder af Miss Black fra Black&White i København. Billederne er passer med dem af Miss Black fra deres oprindelige annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - jeg er nu temmelig sikker på at billederne, der er vist på URL'en herover er billeder af Miss Black fra Black&White i København. Billederne er passer med dem af Miss Black fra deres oprindelige annonce.

Ja, men det har intet med Brorsonsgade at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...