Hop til indhold
CJ69

FKK Harmony - Hamburg

Recommended Posts

Lige en kort anmeldelse af FKK Harmony tæt på Hamburg. Jeg ved, at der er mange tidligere anmeldelser, men de er alle af lidt ældre dato. Så jeg har valgt at starte en ny tråd, for at give en opdateret anmeldelse.

Jeg besøgte på en Søndag, og der var 12 piger da jeg ankom. Lidt flere kom til, så der var ca. 16 piger på toppen. 

Klubben: Overraskende lille. En bar uden møbler ud over nogle barstole, som pigerne optog. Derudover et par små stuer med ca. 6 sofaer og 3 stole i alt. Et spiserum med et bord og 8 stole omkring. Desuden en kino med 3 senge bagerst og to sofaer foran. Udenfor var der sauna og dampbad i en selvstændig bygning. Pga. regn blev haven ikke rigtig brugt. Af størrelse var det mindre og ringere udstyrret end de fleste tidligere flat rate klubber. Ovenpå var der værelser - ca. lige så mange som der var piger, så ingen ventetid der.

Prisen: 60 euro i entre. En standard halv time koster 60 euro. Dertil kommer ekstras (blow uden gummi, kysse, slikke pigen) som alle koster 20 euro. En halv time med alt koster 100 euro. Nogle piger tilbød anal - priserne for dette virker til at kunne variere. Alt i alt var det billigere end både Artemis i Berlin og også billigere end de store klubber i Frankfurt. Pigerne tilbød blow uden gummi ganske offentligt. De fortæller frit om det i klubben foran andre piger og personalet, så det er ingen hemmelighed, at det tilbydes her. I kino sutter de endda uden gummi mens alle kan se det.

Service: Ganske god. Alle pigerne tog sig pæn tid med lidt forspil, og der var tid til at sidde og sludre før turen på værelset, ligesom der var tid til at snakke efter. Servicen var helt klart et plus.

Pigerne: Den pæneste pige ville være to en 8 ud af 10 i en af de store klubber. Herudover var resten 6-7. Ikke de vildt store udsving der. Ca. halvdelen af pigerne havde undertøj på mens den anden halvdel var topløse kun med trusser på. En enkelt pige var nøgen (uden trusser). Mange af de topløse piger gik dog for det meste rundt med et håndklæde omkring sig, så det ofte var vanskeligt at vurderes deres kroppe. Det var også lidt en dæmper på stemningen, hvor Artemis og Frankfurt byder på mere lækker nøgenhed. Alt i alt var pigerne bestået, men intet fantastisk - særligt når man betaler det samme i entre som hos de større klubber.

Plusser ved klubben: Der er godt med offentlig sex i kino. I de 6 timer jeg var der tror jeg, at jeg så 5-6 gange offentlig sex derinde. På et tidspunkt var der to par der knaldede på sengene på samme tid. Det er alligevel lidt frækt, og hjælper med at få gang i stemningen. Derudover er det meget tættere på den danske grænse end alle andre klubber, så det er let at komme dertil. A7 motorvejen kører næsten en til døren.

Konklusion: Et godt alternativ til de tidligere gode Pauschalklubber, som nu er en slags FKK, og også et godt alternativ til de store FKK'er som både er langt dyrere med deres ekstra, og sværere og dyrere at komme til. Jeg har tidligere besøgt Atmos, som har en elendig layout, og hvor pigernes service er væsentligt ringere (her koster det til tider ekstra, at kysse brysterne, og gerne 50 euro pr. ekstra)

Kommer jeg tilbage? Ja formenligt. Mest pga. nærheden til DK, og at serviceniveauet er godt, og pigernes priser stadig rimelige. Men jeg tror også jeg prøver Babylon af næste gang, som skulle være langt større, have bedre faciliteter og flere piger. Så må det besøg afgøre, om mit nye faste Hamburg sted er Harmony eller Babylon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med en Update på Harmony :-). Tak :-) 

Det er længe siden jeg selv har været der og anmeldt stedet, men det lyder som om det er still-going-strong, og jeg får helt lyst til at smutte ned over grænsen igen snart ;-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved, at der er mange tidligere anmeldelser, men de er alle af lidt ældre dato. Så jeg har valgt at starte en ny tråd, for at give en opdateret anmeldelse.

Det er nu ikke nødvendigt at starte en ny tråd, for at give en opdateret anmeldelse - faktisk ville det være mere naturligt at fortsætte en eksisterende, så man hurtigt kunne søge tilbage og sammenligne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tak for opdateriengen. Det ser ikke ud til der er meget nyt, som du beskriver det, er som jeg kender det. Fint at du lige kommer omkring Atmos, som før var min ynglingsklub - det er nu slut, efter de dårlige anmeldelser der efterhånden er fra stedet. Baylon husker jeg som ikke ret meget bedre, men det kunne være sjovt hvis du lige skrev et par ord om dit besøg.

De gode piger som var på Atmos, må da stadig være at træffe et sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hurtig melding fra d.1.12

Ankom og blev taget godt imod af cladia og Alef som viste os rundt. Og det blev de belønnet for ;)

Jeg vil tro der var 20-30 piger i klubben. De var i klart overtal i forhold til gæsterne. Specielt efter kl. 22 

Maden var generelt rigtig god cafterie mad. 

Generel oplevelse med pigerne er her......

Redigeret af Randersmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om der på Harmony er nytårsåbent ? 

Jeg ville gerne flytte min nytårsaften derned da jeg ikke har andre planer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...