Hop til indhold
Spacejam

Mega lækker slank pige fra Litauen

Recommended Posts

Luxuria skrev, den 30/10/2018 at 01:31:

Hmmm.. lidt sund skepsis overfor meget positiv anmeldelse fra en helt ny bruger har aldrig skadet...  Har jo også selv skrevet første anmeldelse engang...synes da også selv det ser lidt suspect ud.... Men har intentioner om selv at afprøve om beretningen holder.. inden jeg skyder Spacejam uden rettergang;-) 

i hører nærmere...;-)

Har været med her i 3 år nu,men bliver stadig betegnet som "ny bruger".

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, den 4/11/2018 at 10:50:

Har været med her i 3 år nu,men bliver stadig betegnet som "ny bruger".

Om man bliver anset for “ ny bruger” afhænger ikke af hvor længe man har været her. Det kan man nemlig ikke se. Men udelukkende hvor mange indlæg man har skrevet.. og i det tilfælde jeg kommenterede på var det brugers første indlæg, så den ryger i kassen “ ny bruger”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, for 5 minutter siden:

Det kan man nemlig ikke se. 

Jo, det kan man faktisk godt. Du oprettede eksempelvis din profil d. 28. maj 2014:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beskrivelse: fra gul og gratis    
Hej med dig.
Jer er LINDA THAI pige på 25 år. Jeg er 156 cm. høj og 55 kg. lange brun hår , Slank og har en god former og C- skåls bryster.
jeg er meget venlig - sød og med en glatbarberet og meget stram og VÅD MIS. Kram og tungekys men IKKE anal S E X . Jeg vil gøre alt for at tilfredsstille dine behov, og give dig en rigtig god behandling . 

Jeg tilbyder.... ( Fuld pakken ) som forgår med ;

Body to Body massage - tungekys og kram - fransk - superfransk - 69 OG S E X ….MED OG UDE KONDOM


En Time med 1000 kroner (du må komme 2 gange i en time)
En halv time med 800 kroner (du må komme 1 gang i halv time
En og halv time med (90 min) 1600 kroner (du må komme 3 gange )
En time ude 1500 kroner
En halv time ude 1000 kroner



Jeg håber, at I vil tage rigtig godt imod mig , og håber at høre fra dig - som er seriøs - og som vil det bedste for dig og mig.

, , , sluge ikke sperm.
, , , svarer ikke på hemmeligt nummer.
, , , NEJ til anal sex.
, , , tager ikke imod mobil pay.


JEG ER AT FINDE UDENFOR Holstebro MOD Herning I VESTJYLLAND

TIDEN SKAL BESTILLE.

RIGE TIL TELEFON ELLER SMS PÅ 

ADRESSEN SENDES NÅR TID ER BOOKET
Redigeret af stigolsen62

Del dette indlæg


Link til indlæg
Weekings skrev, den 3/11/2018 at 12:18:

Hun vil ikke rigtig gøre noget af den ekstra ydelser. Heller ikke kys eller røres. Fik ikke det jeg beetalte for. Vil hellere bruge tid på at snakke om musik osv. Kommer ikke igen og vil foreslå man ikke bruger for meget første gang hvis man vil prøve.

pæn pige men lidt en træls oplevelse

Det forstår jeg overhovedet ikke, jeg har besøgt hende 2-3 gange og alle har været vildt gode..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joker84 skrev, for 6 timer siden:

Det forstår jeg overhovedet ikke, jeg har besøgt hende 2-3 gange og alle har været vildt gode..

Jeg skrev om Isabel. Linda er udmærket go service. 

 

Struerdrengen skrev, for 6 timer siden:

Jeg og fiskeråge har anmeldt hende også og hun er fantastisk. Desværre er hun rejst. Jeg har besøgt hende 3 gange med total tilfredshed så de negative kommentarer fra nye profiler kan jeg sku ikke tage alvorligt. Er det mon et par konkurrenter med for lidt at lave? 

Lidt underlig måde at sige det på især når du selv kunne betegnes som ny. Spacejam og andres gode indlæg kunne ligeså godt være reklame stunt.

Jeg kan kun sige hvad jeg allerede har sagt om Isabel. Jeg tog en time med 3 ekstra ydelser. Jeg fik en time men den var ikke noget særligt. Pæn pige, langt under middel service, ville ikke de ekstra ydelser. Det kan sagtens være hun svinger i hendes service, men det jeg fik vil jeg ikke risikere igen.

Redigeret af Weekings

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt er Struer drengen nu smidt af Euroguide

Han var åbenbart stedets alfons jf. administrator på Euroguide

Jeg anmeldte ham for fake anmeldelser for pigerne i Struer, der huserer i Rønde, Vejle/Ødsted og Odense på skift

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 11/12/2018 at 10:41:

Sjovt er Struer drengen nu smidt af Euroguide

Han var åbenbart stedets alfons jf. administrator på Euroguide

Jeg anmeldte ham for fake anmeldelser for pigerne i Struer, der huserer i Rønde, Vejle/Ødsted og Odense på skift

Det kan godt være at Struer drengen er pimp for stedet. Det har jeg ikke viden om.

Men jeg fastholder min gode oplevelse med pigen.

Det skal siges at jeg var hos hende en af de første dage hun var på vagt. Måske er standarden faldet i løbet af ugen, det er før set. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...