Hop til indhold
HrLang

SØBORG BEAUTIFUL LATINA DIANA

Recommended Posts

Jeg havde lige en halv time at brænde af i weekenden og mit valg faldt på Diana, da hun var hun var indenfor fornuftig kørselsafstand.

Det gik fint med bestilling. Adressen var lidt svær at finde, men lejligheden ligger fint diskret.

Diana ser egentlig nogenlunde ud, men noget ældre end 28 år. Hun er heller ikke helt så stram som billederne i annoncen.

Nå, vi skulle i gang, og desværre var det på med gummi med det samme. Jeg nåede lige at trække forhuden tilbage på den slappe bandit inden kondomet kom på. Hun sagde, at det var forskelligt fra mand til mand om huden skulle tilbage....Det tror jeg sku ikke på:huh: Hun suttede sådan set meget godt og sagde: "Very horny, big fast." Derefter startede vi doggy. Lidt kedeligt. Over i missionær... Mere kedeligt. Så bad jeg om cowgirl, men det var åbenbart for anstrengende for hende. Hun sagde:" NO, I don't like, change." Om i doggy igen. Nu havde jeg mistet noget af lysten og spurgte om hun kunne afslutte med hånd. Troede hun ville tage gummiet af, men nej... Den lille bandit blev revet af med gummi, men hun kiggede på fjernsynet... Det lykkedes mig at komme, men det var ikke noget at skrive hjem om ;)

Hurtigt på med tøjet og så afsted og nej, jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...