Hop til indhold
Faabfyr

Anna - Smukke danske Anna forkæler din pik i alle huller i Odensen!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/262418

Denne profil er formentlig ude på at snyde penge fra uden ydelse.

Har lige haft mail korrespondance med hende om en tid i dag. Tiden blev aftalt og da hun iflg. eget udsagn var 13 min. fra, ville hun pludselig klarer betalingen via mobilepay inden hun kom.
Det ville jeg selvfølgelig ikke, men tilbød at møde hende på gaden og klare betalingen, hvis hun havde det bedre med det. Men nej, det skulle foregå via mobilepay --- derefter igen kontakt. 

Så vær forsigtig derude..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har vi haft problemer med før :(

en fake profil  som bruger samme overskrift som den rigtig smukke Anna 

 

 

Redigeret af Jernrør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faabfyr skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/262418

Denne profil er formentlig ude på at snyde penge fra uden ydelse.

Har lige haft mail korrespondance med hende om en tid i dag. Tiden blev aftalt og da hun iflg. eget udsagn var 13 min. fra, ville hun pludselig klarer betalingen via mobilepay inden hun kom.
Det ville jeg selvfølgelig ikke, men tilbød at møde hende på gaden og klare betalingen, hvis hun havde det bedre med det. Men nej, det skulle foregå via mobilepay --- derefter igen kontakt. 

Så vær forsigtig derude..

Hvis du har lyst kan du anmelde annoncen/pigen for krav om forudbetaling, hvilket er i strid med Annonceligth's betingelser og så vil teamet bag siden tage hånd om problemet. Du rapporterer på siden under selve annoncen til højre hvor der står "Rapporter annonce"

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 17 timer siden:

Hvis du har lyst kan du anmelde annoncen/pigen for krav om forudbetaling, hvilket er i strid med Annonceligth's betingelser og så vil teamet bag siden tage hånd om problemet. Du rapporterer på siden under selve annoncen til højre hvor der står "Rapporter annonce"

Det er allerede gjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faabfyr skrev, for 2 minutter siden:

Det er allerede gjort.

Annoncen er slettet. Om det er på baggrund af din rapportering eller pigen selv kan jeg dog ikke sige. Men dejligt at der for en gang skyld er nogen der tager action når de oplever noget der ikke er ok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke en ude at tage kopi af annoncen og lægge den ind i sin helhed??

Så kan svindlere bare slette deres annoncer, efter dårlig omtale.,

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...