Hop til indhold
bigfoot

Den skæve diller har personlighed

Recommended Posts

Hej

Faldt over denne artiklel på Ekstra Bladet og den har i den grad styrket min selvtillid :) - forklaring følger.

https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kys-og-kaerlighed/kvinde-bliver-helt-pikmatiseret-den-skaeve-diller-har-personlighed/7371800

Jeg har de seneste par år været ramt af det der almindeligvis bliver kaldt en “krummerik” eller med et finere ord “peyronies sygdom”. 

Det ramte helt klart min mandighed da mit “vigtigste værktøj” blev ramt af en defekt og derfor er denne artikel opløftende læsning for mig.

Jeg er blev tilbudt operation, men har været tilbageholdende med at tage imod dette af to årsager. Dels bliver penis 2-4 cm kortere ved en operation og del er der risiko for at blive impotent. 

Jeg har været heldig at få lov at deltage i et forsøg på OUH, hvor der er blevet behandlet med chokbølger og hjemmebehandlinger med vakuumpumpe og det har i nogen grad haft en positiv effekt. Førsøget er ikke afsluttet endnu, så jeg ved ikke hvordan den endelige effekt bliver.

I mellemtiden trøster jeg mig med at jeg har en pik med personlighed ;):rolleyes:

/ bigfoot

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det ville være kedeligt hvis alle pikke var ens. Så det er lige meget om den er stor, lille, lige eller skæv. Bare den kan bruges. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 7 timer siden:

Som jeg plejer at sige: En skæv én kan også pisse lige :ph34r:

Eller måske mere korrekt - De fleste lige pikke pisser så skævt eller rammer så meget i hegnet, at de ville gøre alle en tjeneste ved at sidde ned på brættet :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 5 timer siden:

Det ville være kedeligt hvis alle pikke var ens. Så det er lige meget om den er stor, lille, lige eller skæv. Bare den kan bruges. :D

Øv, hvad med os der elsker at bruge tungen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Finnen skrev, for 40 minutter siden:

Øv, hvad med os der elsker at bruge tungen ;-)

Det er også ok hvis din tunge er stor, lille, lige eller skæv. Bare den kan bruges. Ha ha ha. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...