Hop til indhold

Lærke Love

Featured Replies

Skrevet
Toyota skrev, 1 time siden:

Har du overvejet at spørge jyderne? Det ser ud som om, at lækre Lærke Love primært faldbyder sine fuldmodne frugter og kærlige krop til hudsultne nordjyder...

Skrevet
  • Author
allo-allo skrev, for 6 timer siden:

Har du overvejet at spørge jyderne? Det ser ud som om, at lækre Lærke Love primært faldbyder sine fuldmodne frugter og kærlige krop til hudsultne nordjyder...

Nej det har jeg ikke, for hun har nu været et stykke tid på Sjælland. Så tænkte at der var nogen brødre som havde besøgt hende.

Skrevet
Toyota skrev, for 2 timer siden:

Nej det har jeg ikke, for hun har nu været et stykke tid på Sjælland. Så tænkte at der var nogen brødre som havde besøgt hende.

Tak. Det har jeg ikke bemærket. Kan kun se, at Lærke Love nævner en lang række jyske byer, samt at hun ifølge vagtplanen huserer i Nordjylland i den kommende uge.

Hvor var hun på Sjælland?

Skrevet
  • Author
allo-allo skrev, for 19 minutter siden:

Tak. Det har jeg ikke bemærket. Kan kun se, at Lærke Love nævner en lang række jyske byer, samt at hun ifølge vagtplanen huserer i Nordjylland i den kommende uge.

Hvor var hun på Sjælland?

Hun er/ var på Sydsjælland

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.