Hop til indhold
hugo04

Bali kuta oktober 2018

Recommended Posts

Så er jeg tilbage fra Bali , hvor jeg har været mange gange siden 1995.

jeg har altid fået massage, men der har aldrig rigtigt været lagt op til mere end det. og vil tro at jeg samlet har fået massage 120-130 gange , så jeg har besøgt mange forskellige.

denne gang løb jeg ind i et sted på 3 dagen , hvor jeg blev tilbudt HJ , måtte dog takke pænt nej , da jeg havde en aftale med konen , senere på dagen.

men næste dag vendte jeg tilbage til stedet, efter 40 min massage blev jeg vendt og hun spurgte om jeg ville have ekstra massage , vi aftalte pris , ca 150 kr

og så fik jeg et meget mekanisk HJ som jeg selv kunne have udført bedre.

et par dage senere , blev jeg på en af mine gåture alene lokket ind et sted hvor det var en lidt ældre der startede med at massere mig.

hun begyndte at massere mine baller og spurgte om jeg ville have speciel bom bom massage , jeg takkede pænt ja , og betalte 150 kr. hun startede med at massere mine baller

OG KUN BALLER, ind kom en ung pige og spurgte om jeg ville have 2 piger til speciel massage , når du ligger der med store forventninger er du nem at overtale , så ja hun skulle så lige have 100 kr også.

Nu var forventningerne skruet i vejret med 4 hænder til at massere baller, 10-15 min fik jeg masseret baller ,og så fik jeg et klask i røven , og så var det ovre .

jeg gik grinende derfra , og kunne egentlig godt huske at have været udsat for samme scam i Thailand , en gang imellem tænker pikken ikke ret meget.

den sidste aften Bliver jeg lokket ind i et lille snusket sted, hun spørger hurtigt om jeg vil have massage af 2 piger, jeg takker ja , selvom jeg også i aften har en aftale med min kone .

de 2 piger får mig hurtigt vendt om og nu er det pikken de koncentrere sig om , jeg elsker pirring så jeg trækker den længe , men må skuffe dem i aften .

jeg lover derimod at komme næste formiddag , og de siger at de begge er der fra kl 10.

med forventningens glæde går jeg hjem , og nyder min kone.

næste dag kl 10 går jeg ud for at få min sidste massage , forventningen er stor , 2 piger og et fedt HJ

da jeg kommer hen til massagebriksen , er det kun den ene af pigerne der er der , og hun ved ikke hvornår hendes veninde kommer.

jeg takker ja alligevel , og vi aftaler fra starten HJ , til 100 kr. Inkl. Massage

efter 15 min bliver jeg vendt om , hun trækker T-shirt over 2 meget små nydelige bryster jeg kan nusse imens hun lidt kejtet rykker i pikken , igen bliver det et skuffende HJ

hun får dag rykket så meget at jeg lystigt sprøjter . Men igen ikke det bedste HJ.

nu havde jeg jo min kone med , med de begrænsninger det giver. Jeg ved der er flere steder , hvor der tilbydes mere professionel massage , b2b med enten HJ/BJ fra ca 300 kr

så alt i alt er det jo et billigt sted at prøve sig frem.

massage 1 time fåes fra 25 kr og op.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hugo04 skrev, for 4 timer siden:

så fik jeg et klask i røven , og så var det ovre .

jeg gik grinende derfra

Happy ending??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hugo04 skrev, for 18 timer siden:

Hej tvr , ikke nogen happy ending, 3 klask i  Røven.

men kunne nu kun grine af at jeg ikke havde været skarp nok

Det forstod jeg. Det var nu mere en joke, fordi du sagde du gik grinende derfra.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...