Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Vauu lyder lækkert, skal da prøves. 

• 2 weeks later...
Skrevet

jeg har været der nogle gange. Det har været helt i orden alle gange

• 3 weeks later...
Skrevet

Vælg sportsmassage i 1 time og 45 minutter til 650 kroner ( Sauna, massage og spa ) . 

Læg dertil tillæg for afslutning , så har du the deal of the year . 

Skrevet
BM29 skrev, for 15 timer siden:

Vælg sportsmassage i 1 time og 45 minutter til 650 kroner ( Sauna, massage og spa ) . 

Læg dertil tillæg for afslutning , så har du the deal of the year . 

Når der står "2 personner, 1200 kr". mon det så er med massøren nøgen i spa'en?

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 31 minutter siden:

Når der står "2 personner, 1200 kr". mon det så er med massøren nøgen i spa'en?

Nej :-) 

Ønsker du massør med i spa +400 kr. Til pakkerne spa sport og spa treatment.
Der serveres øl, vand eller et glas rødvin til alle vores spa ophold
Skrevet

Kan nogen fortælle om kvaliteten af afslutningen (erne) ?  sauna er godt, spa er godt - men det kan man jo få andre steder. Så deal of the year afhænger af kombi af massage og noget mere.

Skrevet

Massagen er præcis som alle andre steder, hverken værre eller bedre, men de fleste steder betaler man typisk 500 kroner for en time - her får du 1 time og 45 minutter for 650 kroner, og selvom du er alene i i sauna og spabad i ca 45 minutter, så synes jeg det er en fair deal . 

Jeg har lagt en del tid og penge på stedet, og bliver aldrig rigtig træt af at vende tilbage . 

Skrevet

Well - der kom jeg ikke rigtigt videre, vel -  spurgte til afslutningerne. Får noget at vide om massagen.  Afslutningerne ? GFE eller mekanisk ? betale man 400 for at have en pige med i bad og ellers ikke mere  ?

Skrevet

Undskyld mig - men det er købesex, og det er min erfaring at det for det meste bliver lidt mekanisk ? 

Der er jo altid en håndfuld piger på vagt, og de er her sikkert på "turistvisum" , så udskiftningen sker løbende, og det er forkeligt hvordan den enkelte klarer opgaven . 

Jeg har nu kun et råd

PRØV DET !!!!!!!!!

Skrevet

tak for det gode råd ! prøver alligevel igen - 400 for at få en pige med i bad -  leger hun med gummianden? eller noget andet for de penge ?

Skrevet

Jeg prøver igen : "Det sjove" overståes i forbindelse med massagen på 1.sal, og da hele seancen afsluttes i spa badet er det ligesom lige meget med at få hende med i karret - bare min opfattelse . 

Der gives som regel lidt hovedbunds og nakke massage i spa badet , uden beregning, og det er fint nok til mig . 

Redigeret af BM29

Skrevet
BM29 skrev, for 3 timer siden:

Jeg prøver igen : "Det sjove" overståes i forbindelse med massagen på 1.sal, og da hele seancen afsluttes i spa badet er det ligesom lige meget med at få hende med i karret - bare min opfattelse . 

Der gives som regel lidt hovedbunds og nakke massage i spa badet , uden beregning, og det er fint nok til mig . 

Jeg har nu prøvet at starte op i SPA'en og få liret godt op, og fortsætte oppe på 1.salen til endelig afslutning. Bestemt anbefalelsesværdigt :)

Det kan være jeg skulle stoppe min dokkun pause og komme i gang igen ...

/JJ

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har haft en pige med i spa til afslutning. Jeg forhandlede lidt frem og tilbage med pris og tid så det blev vist en blanding af flere af pakkerne. Tror jeg endte på 1300 for i alt 45 min med spa, massage i spa og afslutning i spa hvor hun sad mellem mine ben og brugte bryster og hænder til afslutning. Super oplevelse :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.