Hop til indhold

Recommended Posts

Guest BM29

Vælg sportsmassage i 1 time og 45 minutter til 650 kroner ( Sauna, massage og spa ) . 

Læg dertil tillæg for afslutning , så har du the deal of the year . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BM29 skrev, for 15 timer siden:

Vælg sportsmassage i 1 time og 45 minutter til 650 kroner ( Sauna, massage og spa ) . 

Læg dertil tillæg for afslutning , så har du the deal of the year . 

Når der står "2 personner, 1200 kr". mon det så er med massøren nøgen i spa'en?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 31 minutter siden:

Når der står "2 personner, 1200 kr". mon det så er med massøren nøgen i spa'en?

Nej :-) 

Ønsker du massør med i spa +400 kr. Til pakkerne spa sport og spa treatment.
Der serveres øl, vand eller et glas rødvin til alle vores spa ophold

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BM29

Massagen er præcis som alle andre steder, hverken værre eller bedre, men de fleste steder betaler man typisk 500 kroner for en time - her får du 1 time og 45 minutter for 650 kroner, og selvom du er alene i i sauna og spabad i ca 45 minutter, så synes jeg det er en fair deal . 

Jeg har lagt en del tid og penge på stedet, og bliver aldrig rigtig træt af at vende tilbage . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well - der kom jeg ikke rigtigt videre, vel -  spurgte til afslutningerne. Får noget at vide om massagen.  Afslutningerne ? GFE eller mekanisk ? betale man 400 for at have en pige med i bad og ellers ikke mere  ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BM29

Undskyld mig - men det er købesex, og det er min erfaring at det for det meste bliver lidt mekanisk ? 

Der er jo altid en håndfuld piger på vagt, og de er her sikkert på "turistvisum" , så udskiftningen sker løbende, og det er forkeligt hvordan den enkelte klarer opgaven . 

Jeg har nu kun et råd

PRØV DET !!!!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BM29

Jeg prøver igen : "Det sjove" overståes i forbindelse med massagen på 1.sal, og da hele seancen afsluttes i spa badet er det ligesom lige meget med at få hende med i karret - bare min opfattelse . 

Der gives som regel lidt hovedbunds og nakke massage i spa badet , uden beregning, og det er fint nok til mig . 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JJ4Solo
BM29 skrev, for 3 timer siden:

Jeg prøver igen : "Det sjove" overståes i forbindelse med massagen på 1.sal, og da hele seancen afsluttes i spa badet er det ligesom lige meget med at få hende med i karret - bare min opfattelse . 

Der gives som regel lidt hovedbunds og nakke massage i spa badet , uden beregning, og det er fint nok til mig . 

Jeg har nu prøvet at starte op i SPA'en og få liret godt op, og fortsætte oppe på 1.salen til endelig afslutning. Bestemt anbefalelsesværdigt :)

Det kan være jeg skulle stoppe min dokkun pause og komme i gang igen ...

/JJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft en pige med i spa til afslutning. Jeg forhandlede lidt frem og tilbage med pris og tid så det blev vist en blanding af flere af pakkerne. Tror jeg endte på 1300 for i alt 45 min med spa, massage i spa og afslutning i spa hvor hun sad mellem mine ben og brugte bryster og hænder til afslutning. Super oplevelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...