Hop til indhold

Recommended Posts

Må hellere lige komme en anmeldelse af den svenske thai ladyboy Tina. Hun er virkelig dejlig, i mine øjne en smuk ladyboy. Syntes altid at hun giver sig god tid ved besøg hos hende. Har dejlig og fræk garderobe, er ren ved besøg, og har fair priser. Tilbyder lidt af hvert, og syntes altid at være i "the  mood", ved besøg.  

 

Stedet er 8 ud af 10.

Tina er 9 ud af 10.

Prisen er fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tina er køn, sød og totalt liderlig, MEN hun har desværre et meget afslappet forhold til det med gummi.

Under mit besøg kneppede hun mig uden gummi, uden at vi havde indgået aftale eller hun havde informeret mig herom. Jeg var blev naturligvis tosset, fik stoppet akten og tog tøj på, imens Tina “undskyldte” og forklarede at hun bare var vildt liderlig - og ville mærke min røv uden gummi

Pas derfor på jer selv, hvis i vælger at besøge Tina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Diller skrev, den 1/11/2018 at 20:24:

Tak for input. Dejligt, smukt ansigt.. God krop.. Men.. Den har vist ikke rigtig nogen patter, ser det ud til?

Det er helt rigtigt - Tina har ikke bryster, hverken implantat eller som følge af behandling med kvindelige kønshormoner :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 13 timer siden:

Tina er køn, sød og totalt liderlig, MEN hun har desværre et meget afslappet forhold til det med gummi.

Under mit besøg kneppede hun mig uden gummi, uden at vi havde indgået aftale eller hun havde informeret mig herom. Jeg var blev naturligvis tosset, fik stoppet akten og tog tøj på, imens Tina “undskyldte” og forklarede at hun bare var vildt liderlig - og ville mærke min røv uden gummi

Pas derfor på jer selv, hvis i vælger at besøge Tina.

Takker for info :-) Havde egentligt tænk mig et besøg, men dropper det nu !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, den 10/15/2019 at 12:41 AM:

Tina is pretty, sweet and totally horny, BUT she unfortunately has a very relaxed relationship with it with rubber.

During my visit, she fucked me without rubber, without our agreement or she informed me. Of course I was crazy, stopped the act and put on clothes, while Tina "apologized" and explained that she was just wildly horny - and would feel my ass without rubber

Therefore, take care of yourself if you choose to visit Tina.

I was just planning to visit her. Thanks for the info. I'll go with Randers Lilly.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...