Hop til indhold
Kæmpeladning

Lady Gitte i Kolding.

Recommended Posts

Så har jeg haft fornøjelsen af at besøge LG:wink:. Fik en god snak til at starte med, og lokaliseret hvad vores møde/leg skulle indeholde. Må sige at jeg ikke blev skuffet:smile:. Tværtimod. Jeg kommer igen. Og glæder mig til næste møde. 

LG er efter min mening, alt det hun lover i annonce og i telefonen. Nem at tale med. Lydhør for idéer, og dejlig fantasifuld. Jeg er ikke selv til de hårde ting, men syntes at det ligner stedet er for disse lege.  Fruen virker også til at ville dette erhverv. Ligeledes er Fruen lydhør, opmærksom, en menneske kender, og dejlig moden.

 

Stedet og udstyr er 8 ud af 10.

LG er i mine øjne 9 ud af 10

Renlighed høj. Diskretion høj. 

Priser virker fair. Og tiden er ikke fast.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Også den opfattelse jeg har fået ved at se mig lidt omkring...
Måske tiden nærmer sig for at jeg selv skal behandles af hende?
Din anmeldelse har ikke gjort lysten mindre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady Gitte er dronningen! Der er ingen der når hende til de tryglende slaveknæ. Hun er super-empatisk, dejlig med sin figur - ikke en tom, tynd vandrende pind, men store dejlige bryster, en fænomenal røv - og så er hun dejlig begavet. Man kan snakke med hende og møde sin mester. Hun er opfindsom, har alt udstyr. Og er mere pervers end man drømmer om - men på en prof of ordentlig måde. Man blir totalt afhængig, D’herrer! Nyd det!! 

Og - som ny her - iler jeg med at sige, at jeg siger det i sin egen ret; der er ingen der har bedt eller nødet mig til det. Jeg må helt ærligt sige at mødet med lady gitte ændrede noget i mit liv. Et efterhånden langt livs rumlen og tumlen rundt i SM og det der ligner faldt på plads hos gitte. Hun åbnede en verden for mig. Og da det desværre er lang tid siden jeg har haft mulighed for at overgive mig i hendes varetægt, går der næppe en dag, hvor jeg ikke længes ...

Nylonslaven 

Redigeret af Nylonslaven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ

Jeg har besøgt Fruen 2 gange, første gang som helt helt ung, da hun havde klinik ude på landet i et lille rødt hus.

Jeg husker jeg tog toget fra Aalborg og efter omstigning stod af i en nærliggende lille by, hvorfra jeg tog en Taxa, min 17 årige krop direde af spænding og liderlighed, Den dag jeg kom var der nogle for at se huset, da det skulle sælges, de gik ude i haven, og naiv som jeg var, gik jeg ud til dem og spurgte efter Gitte. Jeg fik at vide hun var indenfor i huset, da jeg vendte mig om, kunne jeg høre dem sige, jamen han er jo kun en dreng.

jeg gik om i gården ig ringede bankede på, og en lille mand som mig selv, kom og lukkede op, jeg fik besked på at vente udenfor en 5 minutter mere, vejret var godt så var ikke noget problem. Så kom fruen selv ud, og da hun så mig og kunne se jeg var en lille ung mand/dreng smilede hun bredt.

Fik lov til at slikke hendes fisse og hun bollede mig også i røven med en påspændingsdildo og meget andet. Efterfølgende var jeg ked af, at jeg ikke havde sagt ja tl, at den anden mand måtte komme ind og også lege med mig, da jeg i mit sind tænder på, at Fruen gør hvad hun ønsker med mig,

Derefter prøvede jeg at undertrykke mine lyster, men har siden igen besøgt Fruen på Vejlevej 5 i Kolding, og jeg ved at jeg ligeså godt kan erkende jeg er hendes og give mig hen til hende som hendes ejendom.

hendes indlevelse forståelse og empati er ægte og uovertruffen, og kombineret med hendes liderlige og meget perverse fantasi er hun uimodståelig for en lille slave som mig

Jeg elsker hende og vil bu igen besøge hende den her gang for at blive hendes ejendom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nylonslaven skrev, den 30.10.2018 at 17:42:

Lady Gitte er dronningen! Der er ingen der når hende til de tryglende slaveknæ. Hun er super-empatisk, dejlig med sin figur - ikke en tom, tynd vandrende pind, men store dejlige bryster, en fænomenal røv - og så er hun dejlig begavet. Man kan snakke med hende og møde sin mester. Hun er opfindsom, har alt udstyr. Og er mere pervers end man drømmer om - men på en prof of ordentlig måde. Man blir totalt afhængig, D’herrer! Nyd det!! 

Og - som ny her - iler jeg med at sige, at jeg siger det i sin egen ret; der er ingen der har bedt eller nødet mig til det. Jeg må helt ærligt sige at mødet med lady gitte ændrede noget i mit liv. Et efterhånden langt livs rumlen og tumlen rundt i SM og det der ligner faldt på plads hos gitte. Hun åbnede en verden for mig. Og da det desværre er lang tid siden jeg har haft mulighed for at overgive mig i hendes varetægt, går der næppe en dag, hvor jeg ikke længes ...

Nylonslaven 

Jeg kan slet kke vente....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
camhansen skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan slet kke vente....

Nej det fornemmer man godt:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...