Hop til indhold
kingkunta

Jydske Mathilde - God idé?

Recommended Posts

Hvis hun ikke skriver noget om alderen, synes jeg da bare du skal tage afsted. Hvis du opfører dig pænt og høfligt, burde der ikke være noget problem. Måske du skal lade være med at "owne" det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 6 minutter siden:

Hvis hun ikke skriver noget om alderen, synes jeg da bare du skal tage afsted. Hvis du opfører dig pænt og høfligt, burde der ikke være noget problem. Måske du skal lade være med at "owne" det ;)

Det er rigtigt nok! Det var også ment som at man skal lade være med at tænke på det, man får ikke noget ud af at være en smartass :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingkunta skrev, for 14 minutter siden:

Det er rigtigt nok! Det var også ment som at man skal lade være med at tænke på det, man får ikke noget ud af at være en smartass :D

Tænkte nok det var det du mente, jeg lægger bare andet i udtrykket :) God fornøjelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Kan I ikke flytte jeres diskussioner om efterlysninger i Jylland væk fra efterlysninger i København? Eventuelt til efterlysninger i Jylland?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Kan I ikke flytte jeres diskussioner om efterlysninger i Jylland væk fra efterlysninger i København? Eventuelt til efterlysninger i Jylland?

Siden hvornår er Slagelse begyndt at ligge i Jylland?  :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er vort område jo begunstiget af skønne GP-ere fra Østeuropa, Sydeuropa, Mellemøsten, Asien,  Sydamerika  - you name it - men dejligt når der kommer noget så exotisk som en jyde på besøg ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Gerrard skrev, 1 time siden:

Siden hvornår er Slagelse begyndt at ligge i Jylland?  :-o

Nu står der jo i annoncen: "Ålborg-Støvring-århus-Skanderborg-silkeborg-Horsens-Vejle-Fredercia-odense-Nyborg" og den næstrefererede annonce: "århus-Skanderborg-silkeborg-Horsens-Vejle-Fredercia-odense-Nyborg".

Men ja, jeg ser der er nævnt Slagelse, først ovenikøbet. Så jeg undskylder hermed, og blander mig udenom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972
tvr skrev, den 29/10/2018 at 08:57:

Nu står der jo i annoncen: "Ålborg-Støvring-århus-Skanderborg-silkeborg-Horsens-Vejle-Fredercia-odense-Nyborg" og den næstrefererede annonce: "århus-Skanderborg-silkeborg-Horsens-Vejle-Fredercia-odense-Nyborg".

Men ja, jeg ser der er nævnt Slagelse, først ovenikøbet. Så jeg undskylder hermed, og blander mig udenom.

Er hun ved DSB ?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt begge piger, men har dog ikke haft tid til at få lavet en anmeldelse på Mathilde endnu. Kan sige så meget det er ikke den samme pige. Og Mathilde er uden tvivl et besøg værd. Anmeldelse kommer senere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...