kingkunta 13 Skrevet 28. Oktober, 2018 Hej alle. Overvejer at kigge forbi hende her: https://annoncelight.dk/showad/254273 Der er lige det ved det, at jeg er yngrere end hende. Hvordan har GP'er det normalt med man er yngre end dem? Eller skal jeg bare owne det og lade som ingenting? Vh Kunta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 28. Oktober, 2018 Hvis hun ikke skriver noget om alderen, synes jeg da bare du skal tage afsted. Hvis du opfører dig pænt og høfligt, burde der ikke være noget problem. Måske du skal lade være med at "owne" det 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingkunta 13 Skrevet 28. Oktober, 2018 Elprebsi skrev, for 6 minutter siden: Hvis hun ikke skriver noget om alderen, synes jeg da bare du skal tage afsted. Hvis du opfører dig pænt og høfligt, burde der ikke være noget problem. Måske du skal lade være med at "owne" det Det er rigtigt nok! Det var også ment som at man skal lade være med at tænke på det, man får ikke noget ud af at være en smartass 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 28. Oktober, 2018 kingkunta skrev, for 14 minutter siden: Det er rigtigt nok! Det var også ment som at man skal lade være med at tænke på det, man får ikke noget ud af at være en smartass Tænkte nok det var det du mente, jeg lægger bare andet i udtrykket God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 28. Oktober, 2018 Har på fornemmelsen hun også har denne profil https://annoncelight.dk/showad/242010 synes de minder meget om hinanden måske jeg tager fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Oktober, 2018 Kan I ikke flytte jeres diskussioner om efterlysninger i Jylland væk fra efterlysninger i København? Eventuelt til efterlysninger i Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 29. Oktober, 2018 tvr skrev, 1 time siden: Kan I ikke flytte jeres diskussioner om efterlysninger i Jylland væk fra efterlysninger i København? Eventuelt til efterlysninger i Jylland? Siden hvornår er Slagelse begyndt at ligge i Jylland? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensemanden 242 Skrevet 29. Oktober, 2018 Nu er vort område jo begunstiget af skønne GP-ere fra Østeuropa, Sydeuropa, Mellemøsten, Asien, Sydamerika - you name it - men dejligt når der kommer noget så exotisk som en jyde på besøg .... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Oktober, 2018 Gerrard skrev, 1 time siden: Siden hvornår er Slagelse begyndt at ligge i Jylland? Nu står der jo i annoncen: "Ålborg-Støvring-århus-Skanderborg-silkeborg-Horsens-Vejle-Fredercia-odense-Nyborg" og den næstrefererede annonce: "århus-Skanderborg-silkeborg-Horsens-Vejle-Fredercia-odense-Nyborg". Men ja, jeg ser der er nævnt Slagelse, først ovenikøbet. Så jeg undskylder hermed, og blander mig udenom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 31. Oktober, 2018 tvr skrev, den 29/10/2018 at 08:57: Nu står der jo i annoncen: "Ålborg-Støvring-århus-Skanderborg-silkeborg-Horsens-Vejle-Fredercia-odense-Nyborg" og den næstrefererede annonce: "århus-Skanderborg-silkeborg-Horsens-Vejle-Fredercia-odense-Nyborg". Men ja, jeg ser der er nævnt Slagelse, først ovenikøbet. Så jeg undskylder hermed, og blander mig udenom. Er hun ved DSB ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love64$ 71 Skrevet 1. November, 2018 Jeg har besøgt begge piger, men har dog ikke haft tid til at få lavet en anmeldelse på Mathilde endnu. Kan sige så meget det er ikke den samme pige. Og Mathilde er uden tvivl et besøg værd. Anmeldelse kommer senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg