Hop til indhold
ozzman

Miss deepthroat

Recommended Posts

Guest Mester75

 

Mand34Horsens skrev, for 1 time siden:

Enig, det her pris vanvid må stoppe. 

Jeg synes også det er dyrt. Men markedet har det med at regulere sig selv. Får hun ikke (nok) kunder sker der en af to ting, hun stopper eller sætter prisen ned. Kan hun få kunder nok til den pris, så vil det være dårlig forretningssans at sætte prisen ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja... nok lidt dyrt, men hvis hun virkelig lever op til den spænding hun lover med blindfold, analstimulering og dybt blow i 20-30 min med slug, så er det ikke voldsomt dyrt i min verden. Hvis man bare vil have et hurtigt megablow findes der jo nogen til dette også - og billigere. Jeg har været sammen med en pige der kalder sig Århus´ dyreste glædespige og fik et blowjob uden til 1000 kr hvor hun siger at en del er prisen begrundes med at hun sluger. Men det gjorde hun ikke da hun "uheldigvis" kom til at spilde det meste på gulvet. Og den eneste attraktion var faktisk at hun var dyr. Hun var heller ikke voldsomt sexy og indlevende undervejs. Dette til sammenligning - at det ikke er sexet blot at være den dyreste (selvom man er ung og nogenlunde velskabt), men ok hvis oplevelsen er super tilfredsstillende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 28/10/2018 at 15:55:

Så er det blow vist også betalt !! Dyrt !!

Nu kan jeg se at du tilbyder gratis sex. Så skulle vi ikke lade kunder og GP indgå i en debat om priser. Også selvom den debat er helt tåbelig. Lad dog denne GP tage de priser hun vil uden du skal gå ind med en vurdering på hvad tingene skal koste . Kan ikke se mange indlæg fra din side herinde der handler om GP du har besøgt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...