Hop til indhold
dk_inthezone

Fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Nå jeg var i byen i weekenden ikke noget unikt i det, vi blev godt beruset så byturen sluttet kl. 3.

men da jeg var på vej hjem kunne jeg holde mig tilbage, jeg ville lige have et skral fisse, så jeg ringede lidt rundt men der var ikke nogen respons. hmm når jeg viste der lå et sted på badehusvej i aalborg, som der tilbyder disse ydelser ;)

jeg kom der op og ringede på. Døren gik op og der stod en sød tøs (trode jeg) og sage hej. Vi gik ned ad gangen og ind på værelset. Inden vi hvad aftalt hvad der skulle ske begynte hun at kysse mig og jeg tog min hånd ned til dit små trosser og der var ikke nogen fisse men en dejlig varm pik, jeg kiggede på ham/hende, hun spurgte ok... jeg smillede ok.

Jeg har aldrig været sammen med en mand eller haft en drøm om det, men en Shemale har jeg tit fantaseret om, og så stod hun der... helt perfekt flotte bryster og smuk krop.

Vi begyndte at blowe hinanden og kysse med tungen, jeg blev så liderlig, kunne slet ikke forstå mit hel.

Efter 10 min kunne jeg ikke holde mere, jeg ville bare kneppe hende. Hun vente den perfekte røv til, så jeg fik udsigt til det lille stramme hul. Vi begyndte rat hårdt og hun skrig fra starten. Efter et stykke tid, vent jeg hende om på ryggen vi kyssede lidt, så viskede hun i øret "fuck me" jeg puttede pikken ind igen lidt hårder en før, og så var det udstig til hendes pik der dingle frem og tilbage fedt syn i ens jeg tog på hendes bryster.

Så var klimax tæt på jeg to pikken ud og kondomet af hun begynte at spille den af på mig i mens hun nusset mit anushul

jeg kom og kom som jeg aldrig har gjordt før efter jeg var kommet tog jeg hendes pik i munden og suttet ind til hun kom ud over min brystkasse.

vi kysset lidt og jeg sagde farvel og gik hjem med et smil som jeg stadig har

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://massage.side6.dk/michella

Hende her har været på badehusvej.

Men jeg har ikke selv givet hende et besøg endnu.

Har hun en god størrelse pik?

Hun er så god, drømmer stadig om den varme pik i min mund

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...