Hop til indhold
Wicker

Mimi Brown - Absolut ok

Recommended Posts

En ok oplevelse

 

Besøgte hende i Valby. Stedet var lidt svært at finde og der gid en masse håndværkere rundt i området og også lige op og ned ad opgangen, så lidt svært med diskretionen.

Det var lidt op og ned med kontakten, men lykkedes og fik hjælp til at finde stedet.

Kom ind til en sød pige og jeg fik et hurtigt bad.

Vi startede med massage, der var virkelig god, så min krop har takket mig her i dagene efter. Massagen blev stille og roligt mere intim og jeg kunne mærke hendes dejlige tøsepik reagere.

Derefter lidt fransk og ridning og så kunne jeg mærke på hende, at tiden var oppe over og jeg var selv klar til at skyde af.

Så nåede desværre ikke at være passiv - hun har ellers en størrelse der ville passe mig.

Jeg var på gaden efter endnu en hurtig brusetur og et par søde kys efter noget mere end en time

 

Stedet: 8/10 En rigtig fin helt ny lejlighed - akten var på et mindre værelse, men ganske ok

Pigen: 8/10 Mimi har en virkelig smukt ansigt, lækker bagdel og ser generelt bedre ud end på billederne. Eneste mindre minus er hendes ben, der er en anelse for muskuløse til min smag. Og så er hun lige det højeste for mig.

Service: 8/10 Ret ok, massagen var virkelig god, så ikke tid nok til "hovednummeret"

Gentagelse: Måske, men ikke sandsynligt - men hun er absolut prisen værd

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4654&lan=da

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 13 timer siden:

En ok oplevelse

 

Besøgte hende i Valby. Stedet var lidt svært at finde og der gid en masse håndværkere rundt i området og også lige op og ned ad opgangen, så lidt svært med diskretionen.

Det var lidt op og ned med kontakten, men lykkedes og fik hjælp til at finde stedet.

Kom ind til en sød pige og jeg fik et hurtigt bad.

Vi startede med massage, der var virkelig god, så min krop har takket mig her i dagene efter. Massagen blev stille og roligt mere intim og jeg kunne mærke hendes dejlige tøsepik reagere.

Derefter lidt fransk og ridning og så kunne jeg mærke på hende, at tiden var oppe over og jeg var selv klar til at skyde af.

Så nåede desværre ikke at være passiv - hun har ellers en størrelse der ville passe mig.

Jeg var på gaden efter endnu en hurtig brusetur og et par søde kys efter noget mere end en time

 

Stedet: 8/10 En rigtig fin helt ny lejlighed - akten var på et mindre værelse, men ganske ok

Pigen: 8/10 Mimi har en virkelig smukt ansigt, lækker bagdel og ser generelt bedre ud end på billederne. Eneste mindre minus er hendes ben, der er en anelse for muskuløse til min smag. Og så er hun lige det højeste for mig.

Service: 8/10 Ret ok, massagen var virkelig god, så ikke tid nok til "hovednummeret"

Gentagelse: Måske, men ikke sandsynligt - men hun er absolut prisen værd

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4654&lan=da

Minder meget om min egen oplevelse, dog fik jeg ikke kneppet hende eller omvendt, var hun go at kneppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 10 minutter siden:

@1955 Ja, som med resten af oplevelsen - godkendt og altid lækkert at blive redet, men ligesom der manglede noget liderlighed

Helt enig, jeg havde set hende gennem noget tid mens hun var i Jylland, og drømt om at være med hende, det er nu sket og det var så det tænker jeg, hun er godt nok skide smuk, og pikken passer i størrelse - men der manglede sgu noget som du også skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 20 minutter siden:

@doggingkbhIkke for mig, måske andre har haft en bedre oplevelse, udseendet fejler nemlig ikke noget

Heller ikke for mig, Nadie og Malii er i en liga for sig selv, men Mimi er lige så smuk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...