Hop til indhold
Sexeren

Forudbetaling, PAS PÅ

Recommended Posts

Skrev til denne mailadresse.

[email protected]

Bad om mobilnummer og adresse.

Så var det da nemmer at komme i kontakt, i en håndevending..

Havde nok ikke forventet adressen..

MEN SVARET, VAR.:

Pris for 30 min 600kr / 1 time 1000kr - Du selvfølgelig være sygdomsfri samt være ren ligesom mig selv. Halvdelen skal forudbetales før møde før en aftale er på plads af sikkerhedsmæssige grunde da en del ikke har holdt deres aftale, ellers ingen interesse.  

Desværre er annoncen slettet.. derfor ingen link

Tror kvindemennesket jeg er tosset og betaler for ud..!!! 

NEJ, ALDRIG

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thebackpacker

Hun bruger tillige forskellige billeder hver gang men med samme email adresse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor f.... er det, de gider det; jeg tror ikke på at der er nogen som falder for det nummer.

Jeg kan blive så irriteret over folk som tror de kan slå plat på folk som søger købesex. Det er lidt lige som alle de "sugarbabes" som ikke overholder en aftale. Hvis de fortryder eller får kolde fødder er det naturligvis helt i orden; men kan de ikke lige skrive.

Jeg har også været udefor at jeg blev nød til at aflyse en aftale, men jeg har da som minimum skrevet en besked til pigen, da alt andet er urimeligt. Jeg tror da de fleste som minimum skriver eller giver besked - ikke sandt? :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne da aldrig finde på at betale forud.

Når jeg møder op på adressen og (efter måske et par yderligere telefonopkald) er blevet sluppet ind i "lejligheden på 3. sal", betaler jeg altid kontant ved toiletbordet inden seancen.

Det er dog efterhånden sjældent, at jeg møder op hos en mig helt ukendt pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

https://annoncelight.dk/showad/263204

Så er hun på Sjælland, og nu er manden ikke ude og rejse, men derimod pludselig blevet impotent......LOOOOOL

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...