Hop til indhold

Forudbetaling, PAS PÅ

Featured Replies

Skrevet

Skrev til denne mailadresse.

[email protected]

Bad om mobilnummer og adresse.

Så var det da nemmer at komme i kontakt, i en håndevending..

Havde nok ikke forventet adressen..

MEN SVARET, VAR.:

Pris for 30 min 600kr / 1 time 1000kr - Du selvfølgelig være sygdomsfri samt være ren ligesom mig selv. Halvdelen skal forudbetales før møde før en aftale er på plads af sikkerhedsmæssige grunde da en del ikke har holdt deres aftale, ellers ingen interesse.  

Desværre er annoncen slettet.. derfor ingen link

Tror kvindemennesket jeg er tosset og betaler for ud..!!! 

NEJ, ALDRIG

Sexeren

Skrevet

Hun bruger tillige forskellige billeder hver gang men med samme email adresse

Skrevet

hvorfor f.... er det, de gider det; jeg tror ikke på at der er nogen som falder for det nummer.

Jeg kan blive så irriteret over folk som tror de kan slå plat på folk som søger købesex. Det er lidt lige som alle de "sugarbabes" som ikke overholder en aftale. Hvis de fortryder eller får kolde fødder er det naturligvis helt i orden; men kan de ikke lige skrive.

Jeg har også været udefor at jeg blev nød til at aflyse en aftale, men jeg har da som minimum skrevet en besked til pigen, da alt andet er urimeligt. Jeg tror da de fleste som minimum skriver eller giver besked - ikke sandt? :-(

Skrevet

Jeg kunne da aldrig finde på at betale forud.

Når jeg møder op på adressen og (efter måske et par yderligere telefonopkald) er blevet sluppet ind i "lejligheden på 3. sal", betaler jeg altid kontant ved toiletbordet inden seancen.

Det er dog efterhånden sjældent, at jeg møder op hos en mig helt ukendt pige.

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/263204

Så er hun på Sjælland, og nu er manden ikke ude og rejse, men derimod pludselig blevet impotent......LOOOOOL

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.