Hop til indhold

Recommended Posts

(kom til at skrive en kommentar under efterlysninger. Der skulle den ikke være, men jeg kan ikke finde ud af at slette igen :/ )

De sidste par gange, jeg har været hos Sri Ma Lai (http://srimalai.dk/), har det været hos en "yngre" model. Sød og med lange dejlige ben. Lidt strækmærker på maven, men det gør ikke noget.

Første gang endte med at være halvanden time, hvor hun masserede med olie og til sidst begyndte hun stille og roligt at tage fat med hånden. Massagen koster 400 kroner, men vi snakkede ikke priser overhovedet på noget tidspunkt. Det var pænt spændende :) Men jeg hjalp hende med at få tøjet af og det gik også fint.

Jeg holder ikke længe med sådan en kyndig hånd, så om på ryggen med hende, men jeg slikkede. Heller ingen brok der. Hun kom (eller fakede godt). Jeg endte med et afsluttende håndjob udover hendes bryster. Da jeg var færdig, var der gået 1½ time og jeg slap med 1.200 kroner.

Anden gang var fremgangen i store træk den samme. Dejlig massage, god pirren og så om på ryggen med hende og efter lidt slik, skulle jeg se om hun ville mere. Hun rømmede sig lidt da jeg satte hovedet for åbningen, men jeg gled glat ind - uden kondom. Igen. Jeg holder superringe, så lidt ind, lidt ud, lidt kysseri på munden, lidt ind igen, lidt ud (så kom jeg udenfor), lidt ind igen, så kom jeg igen, så ud og så tog hun hånden. Da var jeg lidt brugt, så jeg tog over og bad hende slikke mine boller. Ingen brok, lidt grineri. Og så kom jeg tredje gang.

En time. 1.200 kroner.

Blev selvfølgelig en smule bekymret, da hun nævnte, det var farligt, det vi gjorde. Først der tænkte jeg over at hun måske ikke var helt beskyttet. Ahem.

Men værdi for alle pengene. Sødt smil og med på alt, jeg har kastet efter hende uden brok.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boooork skrev, for 4 timer siden:

Hun rømmede sig lidt da jeg satte hovedet for åbningen, men jeg gled glat ind - uden kondom. Igen. 

Hvis man ønsker at fortælle om en god oplevelse, men stadig ønsker pigen for dig selv. Så er dette måden at gøre det på

Del dette indlæg


Link til indlæg
spongebob skrev, for 3 timer siden:

Hvis man ønsker at fortælle om en god oplevelse, men stadig ønsker pigen for dig selv. Så er dette måden at gøre det på

555 , ind og ud !!!!!  hvor mange gange ???  sorry :P

Ku ikk la vær at spørge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Tænker også at dette var en dejlig historie at høre, men måske en man burde holde for sig selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Jesper M. skrev, for 3 minutter siden:

Tænker også at dette var en dejlig historie at høre, men måske en man burde holde for sig selv...

Enig. I min verden tåbeligt at dele den del af historien...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøger at slette tråden eller rette, men jeg har ingen ide om hvordan jeg gør det. Jeg har skrevet til administratorerne, men har ikke fået et svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boooork skrev, for 12 minutter siden:

Jeg forsøger at slette tråden eller rette, men jeg har ingen ide om hvordan jeg gør det. Jeg har skrevet til administratorerne, men har ikke fået et svar. 

Ok du er nok ikke den første, som har kommet til at skrive, at du var sammen med en thai gp´er uden gummi i dette forum. Så op på hesten igen, du fik en god oplevelse og anmeldelsen var fin og godt beskrevet.:wink: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Ak ja. Den slags skriverier er flere gange endt med at pigen der har gjort det er røget ud eller klinikken har må lukke. Det kan have meget store omkostninger for de piger og de steder det går ud over. :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pman skrev, for 8 timer siden:

 Ak ja. Den slags skriverier er flere gange endt med at pigen der har gjort det er røget ud eller klinikken har må lukke. Det kan have meget store omkostninger for de piger og de steder det går ud over. :-(

 

Ah mon dog det ender så galt med http://srimalai.dk og den omtalte pige, som ikke bliver nævnt med navn, men bliver beskrevet som en "yngre" model med lange ben og lidt strækmærker på maven. Den betegnelse passer vist til 90 % af de thai gp´er, som jeg har været sammen med her i DK:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej der håber vi ikke. :-) Og skulle den langbenede nu ryge ud finder hun jo nok et andet sted hvis hun da ikke får for mange tæsk at hendes mand. Hvis hun har en sådan. Jeg har efterhånden set lidt af hvert. Værre er det med klinikken. Der er efterhånden lukket en hel del steder også på grund af langt mindre omtale end i dette tilfælde. Enten er det naboer, ejere eller udlejer der udnytter situationen, endda til at kræve erstatning af de der har lejet sig ind på vilkår hvor der i deres lejekontrakt tit står at stedet kun må benyttes til massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boooork skrev, den 27/10/2018 at 20:14:

(kom til at skrive en kommentar under efterlysninger. Der skulle den ikke være, men jeg kan ikke finde ud af at slette igen :/ )

De sidste par gange, jeg har været hos Sri Ma Lai (http://srimalai.dk/), har det været hos en "yngre" model. Sød og med lange dejlige ben. Lidt strækmærker på maven, men det gør ikke noget.

Første gang endte med at være halvanden time, hvor hun masserede med olie og til sidst begyndte hun stille og roligt at tage fat med hånden. Massagen koster 400 kroner, men vi snakkede ikke priser overhovedet på noget tidspunkt. Det var pænt spændende :) Men jeg hjalp hende med at få tøjet af og det gik også fint.

Jeg holder ikke længe med sådan en kyndig hånd, så om på ryggen med hende, men jeg slikkede. Heller ingen brok der. Hun kom (eller fakede godt). Jeg endte med et afsluttende håndjob udover hendes bryster. Da jeg var færdig, var der gået 1½ time og jeg slap med 1.200 kroner.

Anden gang var fremgangen i store træk den samme. Dejlig massage, god pirren og så om på ryggen med hende og efter lidt slik, skulle jeg se om hun ville mere. Hun rømmede sig lidt da jeg satte hovedet for åbningen, men jeg gled glat ind - uden kondom. Igen. Jeg holder superringe, så lidt ind, lidt ud, lidt kysseri på munden, lidt ind igen, lidt ud (så kom jeg udenfor), lidt ind igen, så kom jeg igen, så ud og så tog hun hånden. Da var jeg lidt brugt, så jeg tog over og bad hende slikke mine boller. Ingen brok, lidt grineri. Og så kom jeg tredje gang.

En time. 1.200 kroner.

Blev selvfølgelig en smule bekymret, da hun nævnte, det var farligt, det vi gjorde. Først der tænkte jeg over at hun måske ikke var helt beskyttet. Ahem.

Men værdi for alle pengene. Sødt smil og med på alt, jeg har kastet efter hende uden brok.  

Hvad heder pigen du var sammen med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pman skrev, den 4/11/2018 at 09:24:

Nej der håber vi ikke. :-) Og skulle den langbenede nu ryge ud finder hun jo nok et andet sted hvis hun da ikke får for mange tæsk at hendes mand. Hvis hun har en sådan. Jeg har efterhånden set lidt af hvert. Værre er det med klinikken. Der er efterhånden lukket en hel del steder også på grund af langt mindre omtale end i dette tilfælde. Enten er det naboer, ejere eller udlejer der udnytter situationen, endda til at kræve erstatning af de der har lejet sig ind på vilkår hvor der i deres lejekontrakt tit står at stedet kun må benyttes til massage.

Og jeg spørger igen. Hvordan sletter jeg mit indlæg? Jeg er ikke interesseret i at skade hverken pige eller klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boooork skrev, for 6 timer siden:

Og jeg spørger igen. Hvordan sletter jeg mit indlæg? Jeg er ikke interesseret i at skade hverken pige eller klinik.

Spør i gen hvad hed pigen du var sammen med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boooork skrev, den 27/10/2018 at 20:14:

Anden gang var fremgangen i store træk den samme. Dejlig massage, god pirren og så om på ryggen med hende og efter lidt slik, skulle jeg se om hun ville mere. Hun rømmede sig lidt da jeg satte hovedet for åbningen, men jeg gled glat ind - uden kondom. Igen

Du er en modig mand

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bgo skrev, for 6 timer siden:

Spør i gen hvad hed pigen du var sammen med 

Det får du jo nok ikke svar på vel? :huh:

Du spørger om hendes navn efter at Boork har udtrykt ønsket at slette tråden eller udelade visse detaljer netop for at skåne pigen/klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boooork skrev, den 7/11/2018 at 20:35:

Og jeg spørger igen. Hvordan sletter jeg mit indlæg? 

Det kan du ikke. Det kan adm., men der er en politik om ikke at gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Boooork skrev, den 7/11/2018 at 20:35:

Og jeg spørger igen. Hvordan sletter jeg mit indlæg? Jeg er ikke interesseret i at skade hverken pige eller klinik.

Som Bebop skriver er det kun admin's som kan slette dit indlæg. Men jeg er enig med Bebop. Det bør ikke slettet, og pman's indlæg skal du ikke bekymre dig om. De har ingen hold i virkeligheden. Han er bare en af de mange trolde som jagter alle indlæg og skribenter som formaster sig til at oplyse hvor man kan få sex uden gummi. De har en eller anden naiv tro på at hvis det ikke bliver nævt her, så sker det ikke. Virkeligheden er en ganske anden. Hvis man virkelig vil sex uden gummi til livs, så skal det netop nævnes her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøj Mr. Booork jeg ville gerne vide hvem den skønne er, du har haft denne super oplevelse med. Ikke fordi jeg tror det er noget alle 

 kan blive tilbudt eller får tilbudt men fordi jeg er og har været kunde der i en del år nu og bare det at vide,hvem, også se på hende og tænke “din lille frække ...” men det vil jo nok forblive i det uvisse.

Så de sidste 2 gange jeg har været der, har jeg kigget på dem allesammen og tænkt.  “din lille frække” men det er såmænd også fint nok..:-P tak for det. 

Jeg har dog aldrig fået andet end super lækker massage, rene håndklæder og håndjob, ikke at jeg ikke har forsøgt at få mere, men det er aldrig lykkes for mig. Har endda været så tarvelig at tilbyde kolde kontanter ud over det rimelige, men nej.:unsure:

Mvh Moller5 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...