Derserdu 17 Skrevet 27. Oktober, 2018 Hej, besøgte denne kvinde forleden dag. Virkelig en dejlig oplevelse, det var fuldstændig som jeg havde håbet på, jeg gik efter den blide og næsten kæreste oplevelse, og det var lige hvad jeg fik...dog var det lidt nysgerrige naboer, da jeg forlod stedet. https://annoncelight.dk/showad/258661 Men jeg kommer igen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 27. Oktober, 2018 Lyder godt.. Personligt hader jeg når man ikke kan komme ud fra et lysthust i fred for nysgerrige mennesker.. Engang hos Club Erotica hvor jeg kom ud efter at havde besøgt en ung 21 årig smuk dansk/grønlændsk pige, nogle af 2. etnisk herkomst som lige skulle råbe nogle sjove ting efter mig.. De skulle bare vide at jeg fik afleveret ladningen der hvor jeg havde planlagt det.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest James bond 007 Skrevet 27. Oktober, 2018 Havde hun en stor røv ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Derserdu 17 Skrevet 28. Oktober, 2018 Ikke stor heller ikke lille, men god.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Oktober, 2018 Hun ser godt nok sø ud. Cirka hvor i Nordsjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Derserdu 17 Skrevet 29. Oktober, 2018 (edited) Lidt nord for Hillerød.. men ring eller send SMS hun svare rimelig hurtigt. Redigeret 29. Oktober, 2018 af Derserdu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg