imod sexslaveri 152 Skrevet 27. Oktober, 2018 en tråd som jeg endnu ikke tror findes herinde. Hvilke vilde, gale, uheldige eller bare anderledes sex-oplevelser har i haft herinde ? jeg må vel også starte med at byde ind.... Jeg havde været i SB forhold med Pernille i omkring et år, da hun afslørede at hun også var til piger, og havde savnet det det sidste års tid med mig, og vi snakkede om at finde et andet par til leg med pigerne i centrum kort efter fik vi sat er par i stevnemøde på en provins cafe kemien var rigtig god, og efter den første kop latte, skulle damen tisse, hvilket Pernille også fik trang til... men de kunne ikke finde toilettet, så måtte spørge sig for, da Pernille samtidig placerede sin hånd på damens røv, havde hun svært ved at holde koncentrationen til at spørge... og på vejen til toilettet havde pigerne svært ved ikke at fnise. være var dog deres åbentlyse rødmen og fnisen da de kom ud fra toilettet. Ja da vi forlod cafeen, for at tage hjem til mig, var ingen af gæsterne vist i tvivl om hvad der var gang i...... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 656 Skrevet 27. Oktober, 2018 imod sexslaveri skrev, for 3 timer siden: Ja da vi forlod cafeen, for at tage hjem til mig, var ingen af gæsterne vist i tvivl om hvad der var gang i...... ja det er en Frisk pige du har der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
imod sexslaveri 152 Skrevet 27. Oktober, 2018 leo kbh skrev, for 3 minutter siden: ja det er en Frisk pige du har der det var de sku begge... men jeg har hende desværre ikke mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg