Hop til indhold
imod sexslaveri

mine erfaringer

Recommended Posts

Jeg har været single I over ti år, bl.a. Fordi at jeg har et job som kræver at jeg er meget hjemmefra

Derfor har jeg i den periode haft to længere SB\SD forhold, og vil gerne dele nogle synspunkter med andre herinde, fordi jeg ser at der en mange negative oplevelser omkring dette tema

Det er vigtigt for mig at sige, der er nok ingen form for SD som er mere rigtig end andre, det må være op til den enkelte, (lige som jeg hader at høre dem som mener de ved hvad det er at være rigtig dansker)

Det udgangspunkt jeg har haft, er at flere unge piger ønsker endnu ikke at stifte familie, men ønsker studiet overstået inden de lader sig binde, samtidig søger de en erfaren mand (andet end erfaring i sengen) som kan støtte dem i studierne, både mentalt og økonomisk…

Min SB og jeg nyder hinandens selskab, helt som et kærestepar, altså i sengen og uden for sengen….  Når at vi begge har tid, og hver den første i måneden tikker der lidt ekstra ind på kontoen hos hende

Om nogen vil kalde det for prostitution, det generer ikke mig, dette er dog stadig lovligt i Danmark

Men det er en udfordring at finde hinanden på SugarDating, da der jo er langt flest på begge sider som er til hurtige møder på sengen og hurtige penge – og jeg tror at det er derfor der er så mange som har dårlige oplevelser derinde. Respekter dog at vi er forskellige, fortæl klart hvad du søger, og respekter at andre søger noget andet…..

Og så må man jo bare blokere de få plattenslagere som også er der

Men brødre – der er en dejlig verden derinde, og nu er jeg på vej til at have min tredje dejlige SB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...