Hop til indhold

Recommended Posts

dynamos skrev, for 45 minutter siden:

Søger en pige der forstår sig på ridekunsten, håber der er nogen af jer derude der kan anbefale en kvinde der kan. 

Jeg tænker en der mestre noget i denne stil: http://www.xvideos.com/video5403572/dick_riding_pro

 

Det i videoen kan kun lade sig gøre hvis fyren har en ordentlig krabat. Har man ikke det er det desværre ren ønsketænkning........der skal jo være noget at arbejde med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
DK fyr 34 skrev, for 28 minutter siden:

Det i videoen kan kun lade sig gøre hvis fyren har en ordentlig krabat. Har man ikke det er det desværre ren ønsketænkning........der skal jo være noget at arbejde med ;)

Det er da en standard pik størrelse det der :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 32 minutter siden:

Det i videoen kan kun lade sig gøre hvis fyren har en ordentlig krabat. Har man ikke det er det desværre ren ønsketænkning........der skal jo være noget at arbejde med ;)

Det har hun jo også :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden:

Det i videoen kan kun lade sig gøre hvis fyren har en ordentlig krabat. Har man ikke det er det desværre ren ønsketænkning........der skal jo være noget at arbejde med ;)

Exactly :p 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
L70ETC skrev, for 4 timer siden:

Jeg kunne godt anbefalde en, men hun har dog noget ekstra mellem benene :roll:

Lad os høre hvem, jeg har ikke noget imod noget ekstra. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver vist ikke meget bedre end dette...:)

https://m.youtube.com/watch?v=sI1Jq6nTBBE

Kunne ikke lade være, sorry!!

Håber det lykkes at finde en pige der ridder dig godt..Jeg har desværre en alt for lille pik, til at pigen får noget ud af det, så for mig skal hun helst ligge på ryggen eller på knæ, så jeg kan komme op i hende bagfra..Den måde får de mest ud af min lille størrelse, siger de alle samstemmende i kor..:)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...