Guest KristianB Skrevet 25. Oktober, 2018 https://sugardaters.dk/show?alias=Marlene21 Nogen der har noget godt eller knap så godt om Marlene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 24 Skrevet 1. December, 2018 Har lidt info. Let at komme i kontakt med og få en aftale, efter hendes eget udsagn så skal der tjenes penge. Efter min mening en rigtig sød pige som er let at tale med og hende på foto. Sutter så kuglerne næsten forsvandt der op hvor de kom fra. Sex ok. Dejlig ungpige krop og bryster. Stønner en del mere end hvad min seksuelle formåen normalt kan præsterer, god eller skidt afhænger jo af hvad man er til. Stedet privat lejlighed, stiker af røg, lagen fuld af huller. Gentagelse nej, men det skyldes lugten af røg i lejligheden ikke pigen God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 5. December, 2018 62peter skrev, den 1/12/2018 at 21:16: Har lidt info. Let at komme i kontakt med og få en aftale, efter hendes eget udsagn så skal der tjenes penge. Efter min mening en rigtig sød pige som er let at tale med og hende på foto. Sutter så kuglerne næsten forsvandt der op hvor de kom fra. Sex ok. Dejlig ungpige krop og bryster. Stønner en del mere end hvad min seksuelle formåen normalt kan præsterer, god eller skidt afhænger jo af hvad man er til. Stedet privat lejlighed, stiker af røg, lagen fuld af huller. Gentagelse nej, men det skyldes lugten af røg i lejligheden ikke pigen God fornøjelse Hvad måtte du give? For hvor lang tid? Evt pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 24 Skrevet 7. December, 2018 KristianB skrev, den 5/12/2018 at 08:38: Hvad måtte du give? For hvor lang tid? Evt pb. 2kg for omkring 1time,15 minutter. Så i den tunge ende men hvis man ser bort fra røg lugten alle pengene værd efter min mening. Ingen hastværk eller holde øje med klokke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 8. December, 2018 Jeg kan fortælle, at hun ifølge annoncen kommer fra Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonjon 2 Skrevet 19. Marts, 2020 Hej er hun stadig i branche? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg