Hop til indhold
Gentofte fyr

De bedste bryster hos en sugarbaby.

Recommended Posts

Jeg vil foreslå, at alle skriver om den/de sugarbaby/sugarbabies, som har de flotteste bryster.

Min nr.1 er SmukkeHelenaKbh. De er vist FF - meget store, faste, bløde, utroligt flotte og lækre at røre ved og så er de naturlige. 

Må jeg høre om Jeres bedste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentofte fyr skrev, for 15 minutter siden:

Jeg vil foreslå, at alle skriver om den/de sugarbaby/sugarbabies, som har de flotteste bryster.

Min nr.1 er SmukkeHelenaKbh. De er vist FF - meget store, faste, bløde, utroligt flotte og lækre at røre ved og så er de naturlige. 

Må jeg høre om Jeres bedste?

Enig i at de er gode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentofte fyr skrev, 1 time siden:

Jeg vil foreslå, at alle skriver om den/de sugarbaby/sugarbabies, som har de flotteste bryster.

Min nr.1 er SmukkeHelenaKbh. De er vist FF - meget store, faste, bløde, utroligt flotte og lækre at røre ved og så er de naturlige. 

Må jeg høre om Jeres bedste?

Du har virkelig fået nævnt den kvinde et par gange her de sidste par dage :-D tror efterhånden det er på tide hun betaler dig lidt småpenge for alt det reklame ;) 

Spøg til side. 

De bedste bryster.. hmm

Den går for mit vedkommende til sugarmilf11. Store, lækre bryster. Godt nok ikke naturlige, men ikke desto mindre fantastiske! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 1 time siden:

Du har virkelig fået nævnt den kvinde et par gange her de sidste par dage :-D tror efterhånden det er på tide hun betaler dig lidt småpenge for alt det reklame ;) 

Spøg til side. 

De bedste bryster.. hmm

Den går for mit vedkommende til sugarmilf11. Store, lækre bryster. Godt nok ikke naturlige, men ikke desto mindre fantastiske! 

Har du et link? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentofte fyr skrev, den 25/10/2018 at 19:52:

Jeg vil foreslå, at alle skriver om den/de sugarbaby/sugarbabies, som har de flotteste bryster.

Min nr.1 er SmukkeHelenaKbh. De er vist FF - meget store, faste, bløde, utroligt flotte og lækre at røre ved og så er de naturlige. 

Må jeg høre om Jeres bedste?

Enig i at Helena har virkelig lækre bryster. Du beskriver dem til UG;) 

Men min førsteplads går til en SB som desværre ikke er på sugardating mere:( Hun hed Mie(præcise brugernavn kan jeg ikke huske). Store meget faste D skål. Naturlige og bare dejlige . En skam hun er stoppet:( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Har i gode forslag til de flotteste bryster siddende på en SB ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En nævner skiller kittycat og de var rigtig flotte. 
 

Hvis jeg skulle vælge en der er aktiv, så syntes jeg det er Kiki. Store og flotte, og hjulpet lidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 567 skrev, for 13 timer siden:

Hvis jeg skulle vælge en der er aktiv, så syntes jeg det er Kiki. Store og flotte, og hjulpet lidt. 

Troede lige det var Linse med de pumpede bryster og læber, men så, så jeg hendes alder :lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello

Hvis funlatina stadig er aktiv, så kan det på ingen måde gøres flottere. Store, perfekt runde og dejligt bløde og så har hun derudover den vildeste krop! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Guest 567 skrev, den 8.6.2020 at 21:29:

En nævner skiller kittycat og de var rigtig flotte. 
 

Hvis jeg skulle vælge en der er aktiv, så syntes jeg det er Kiki. Store og flotte, og hjulpet lidt. 

kan du ellers fortælle lidt om hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, den 10.7.2020 at 02:08:

kan du ellers fortælle lidt om hende ?

Sød og smilende. 
Og en lidt stor røv hvis man er til det. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...