Erik52 2 Skrevet 25. Oktober, 2018 Hej I sidste uge hvor jeg ville bestille en tid til massage hos Ann, fik jeg at vide at hun ikke arbejder der mere. Vil gerne høre om der er nogen som har info om hvad der er sket, og om Ann evt. arbejder et andet sted nu. ? Mvh Erik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fatman Skrevet 26. Oktober, 2018 Jeg har desværre ikke været der i flere mdr. Men det er trist, hvis Ann ikke arbejder der længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 26. Oktober, 2018 Ja jeg ved hvad der er sket....hun blev smidt ud fordi hun snakkede med sin veninde som “uheldigvis” er en af byens andre massage steder ved dog ik hvad hun laver ligenu..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fatman Skrevet 26. Oktober, 2018 Jeg var derinde i eftermiddag, da jeg spurgte efter Ann og spurgte om hun havde ferie. Da hun ikke var der. De svarede at de ikke ved hvor hun er, hun ikke ringer til dem eller kommer. De har ikke hørt fra hende. De virkede ikke til at havde lyst til at snakke eller uddybe emnet. Hvis Ann er et andet sted i byen, er jeg helt klart kunde der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 27. Oktober, 2018 Prøver og snuse lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erik52 2 Skrevet 27. Oktober, 2018 Mange tak for svar maxmuld, synes det er en voldsom reaktion at smide hende ud fordi hun har snakket med sin veninde. Vil selvfølgelig gerne høre hvis du finder ud af mere evt. hvis Ann kommer til at arbejde et andet sted. Så er jeg helt klart kunde der, som også Fatman skriver. Da jeg skulle bestille tid hos Ann fik jeg samme indtryk som det Fatman skriver, at de ikke havde lyst til at snakke om det eller uddybe hvorfor Ann ikke var der mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 27. Oktober, 2018 Hvis de fortæller hvor hun er rejst hen så følger kunderne jo bare med. Derfor siger de ikke noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Svenske Kok 8 Skrevet 30. Oktober, 2018 øv øv øv det var da lige hårdt nok. Ann var ellers rigtig sød og dygtig.. Jeg håber sgu da ikke, at det er med den på dernede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grum 3 Skrevet 2. November, 2018 Nogen der har fundet ud af , hvor Ann arbejder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erik52 2 Skrevet 4. November, 2018 Nej har ikke fundet ud af hvor Ann arbejder nu, desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaithai 1 Skrevet 6. November, 2018 Hej stadig ikke nogen der ved hvor Ann arbejde, super sød pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 6. November, 2018 Prøv ring til chok dee Viborg hun har vist været afløsere der....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaithai 1 Skrevet 7. November, 2018 Hej Du har helt ret, Ann arbejder der, når hun ikke går i skole Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaithai 1 Skrevet 7. November, 2018 Hej til info har jeg talt med Ann og booket tid torsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 10. November, 2018 Thaithai skrev, den 7/11/2018 at 19:02: Hej til info har jeg talt med Ann og booket tid torsdag Var det godt kan man stadig få en fræk håndtrold? Er der nogen der har fået mere ved hende? Jeg kunne godt tænke mig at knalde hende hun sådan en lækker glat fisse, jeg har desværre aldrig fået lov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaithai 1 Skrevet 12. November, 2018 Hej til info så gik det fint dog er der kun forhæng og det er delt op i bokse. Ann går i skole mandag og onsdag. Hun møder hvis ikke fast, jeg har fået hendes privat nr. så er det jo nemt at lave en aftale. Hun vil selv starte op, ved dog ikke hvornår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyr 46 Skrevet 19. November, 2018 Giver suree ikke selv massage mere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fatman Skrevet 3. December, 2018 Er der nogen der ved noget nyt om Ann? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 3. December, 2018 Fatman skrev, for 12 timer siden: Er der nogen der ved noget nyt om Ann? Hej Fatman. Prøve at scrolle tilbage til indlæg af 7. november...så får du dit svar. Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 31. Januar, 2019 Hej her er nyt i går havde hun en annonce i Viborg Nyt med hendes eget nye sted, Skottenborg 42, st. Viborg tlf. 25772681 Så jeg regner med at besøge hende snarest:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailover78 7 Skrevet 1. Februar, 2019 Er der nogen der kan beskrive Ann. Hun er åbnet for sig selv nu, og et besøg kunne være nærliggende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 1. Februar, 2019 (edited) Så fik jeg besøgt hende havde en buket blomster med og ønskede hende tillykke med hendes nye klinik, hvilket hun blev meget glad for. Fik som sædvanlig en virkelig god massage, hun forstår virkelig at finde de ømme punkter, uden at man behøves at sige noget, det er frækt når at hun masserer ryggen og massere ballerne med, så får man virkeligt jern på. Da jeg vendte mig om og havde høj rejsning på gav hun mig lov til at lege nemesis hendes dejlige bryster imens at hun gav mig handjob. Hun jan virkelig anbefales hvis man vil have en god professionel massage med happy end:) Redigeret 1. Februar, 2019 af Jyskpik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 2. Februar, 2019 Jyskpik skrev, for 8 timer siden: Så fik jeg besøgt hende havde en buket blomster med og ønskede hende tillykke med hendes nye klinik, hvilket hun blev meget glad for. Fik som sædvanlig en virkelig god massage, hun forstår virkelig at finde de ømme punkter, uden at man behøves at sige noget, det er frækt når at hun masserer ryggen og massere ballerne med, så får man virkeligt jern på. Da jeg vendte mig om og havde høj rejsning på gav hun mig lov til at lege nemesis hendes dejlige bryster imens at hun gav mig handjob. Hun jan virkelig anbefales hvis man vil have en god professionel massage med happy end:) Er det kun HJ som der t8lbydes?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 2. Februar, 2019 Jeg ville ikke lige spørge om mere da den næste kunde allerede var kommet, men måske der er andre der kan svare på om de har fået mere ved hende da hun var ved Suree Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg