Hop til indhold
Erik52

Oriental massage Viborg (Suree)

Recommended Posts

Hej

I sidste uge hvor jeg ville bestille en tid til massage hos Ann, fik jeg at vide at hun ikke arbejder der mere.

Vil gerne høre om der er nogen som har info om hvad der er sket, og om Ann evt. arbejder et andet sted nu. ?

Mvh Erik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Jeg har desværre ikke været der i flere mdr. Men det er trist, hvis Ann ikke arbejder der længere 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg ved hvad der er sket....hun blev smidt ud fordi hun snakkede med sin veninde som “uheldigvis” er en af byens andre massage steder

ved dog ik hvad hun laver ligenu.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Jeg var derinde i eftermiddag,  da jeg spurgte efter Ann og spurgte om hun havde ferie. Da hun ikke var der. De svarede at de ikke ved hvor hun er, hun ikke ringer til dem eller kommer.  De har ikke hørt fra hende. De virkede ikke til at havde lyst til at snakke eller uddybe emnet. Hvis Ann er et andet sted i byen, er jeg helt klart kunde  der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svar maxmuld, synes det er en voldsom reaktion at smide hende ud fordi hun har snakket med sin veninde. Vil selvfølgelig gerne høre hvis du finder ud af mere evt. hvis Ann kommer til at arbejde et andet sted. Så er jeg helt klart kunde der, som også Fatman skriver.

Da jeg skulle bestille tid hos Ann fik jeg samme indtryk som det Fatman skriver, at de ikke havde lyst til at snakke om det eller uddybe hvorfor Ann ikke var der mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaithai skrev, den 7/11/2018 at 19:02:

:biggrin:Hej til info har jeg talt med Ann og booket tid torsdag

 

Var det godt kan man stadig få en fræk håndtrold?

Er der nogen der har fået mere ved hende? Jeg kunne godt tænke mig at knalde hende hun sådan en lækker glat fisse, jeg har desværre aldrig fået lov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej til info så gik det fint dog er der kun

forhæng og det er delt op i bokse. Ann går 

i skole mandag og onsdag. Hun møder hvis ikke fast, jeg har fået hendes privat nr. så er det jo nemt at lave en aftale:). Hun vil selv starte op, ved dog ikke hvornår. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Fatman skrev, for 12 timer siden:

Er der nogen der ved noget nyt om Ann?

Hej Fatman.

Prøve at scrolle tilbage til indlæg af 7. november...så får du dit svar.

Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej her er nyt i går havde hun en annonce i Viborg Nyt med hendes eget nye sted, Skottenborg 42, st. Viborg tlf. 25772681

Så jeg regner med at besøge hende snarest:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende havde en buket blomster med og ønskede hende tillykke med hendes nye klinik, hvilket hun blev meget glad for. 

Fik som sædvanlig en virkelig god massage, hun forstår virkelig at finde de ømme punkter, uden at man behøves at sige noget, det er frækt når at hun masserer ryggen og massere ballerne med, så får man virkeligt jern på. 

Da jeg vendte mig om og havde høj rejsning på gav hun mig lov til at lege nemesis hendes dejlige bryster imens at hun gav mig handjob. 

Hun jan virkelig anbefales hvis man vil have en god professionel massage med happy end:)

Redigeret af Jyskpik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 8 timer siden:

Så fik jeg besøgt hende havde en buket blomster med og ønskede hende tillykke med hendes nye klinik, hvilket hun blev meget glad for. 

Fik som sædvanlig en virkelig god massage, hun forstår virkelig at finde de ømme punkter, uden at man behøves at sige noget, det er frækt når at hun masserer ryggen og massere ballerne med, så får man virkeligt jern på. 

Da jeg vendte mig om og havde høj rejsning på gav hun mig lov til at lege nemesis hendes dejlige bryster imens at hun gav mig handjob. 

Hun jan virkelig anbefales hvis man vil have en god professionel massage med happy end:)

Er det kun HJ som der t8lbydes??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ikke lige spørge om mere da den næste kunde allerede var kommet, men måske der er andre der kan svare på om de har fået mere ved hende da hun var ved Suree

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...