Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Jeg er lige kommet hjem efter at have besøgt Sabrina i Blommenslyst.
https://annoncelight.dk/showad/261770
Hun er en smuk og velplejet dansktalende kvinde med sydamerikanske rødder. Et rigtig lille nips.
Sabrina skriver i sin profil på Annoncelight: Jeg er en flot naturlig pige på 33 og jeg elsker sex.
Og det skriver jeg gerne under på!

Jeg havde via SMS bestilt "25 min med kæreste oplevelser, ægte kys og kram bj job 69 og sex 600 kr" og samtidig fortalt at jeg gerne ville se hende lege med hendes fine blanke ven som jeg havde set på billederne. Det kunne hun ikke imødekomme skrev hun; men i stedet kan du lege med den på mig. OK - wow tænkte jeg.
Da jeg kom blev jeg budt velkommen, og med et lille skævt smil sagde hun "Nå - du vil godt lege lidt?".

Da jeg lå på sengen bemærkede jeg den lille blanke der lå på stolen, mens hun gjorde sig det behageligt ved siden af mig. Og så gik legen ellers i gang.
Først med mine fingre og tunge. Hun fik mig dirigeret i de rigtige retninger og jeg er slet ikke i tvivl om at hun nød det. Og pludselig fornemmede jeg den snurrende lyd fra den lille blanke som hun selv kørte i stilling. OMG. Den blev brugt, siger jeg, i alle de åbninger den kunne komme ind. Vi sluttede i en dejlig 69'er og jeg siger jer, der går lang tid før jeg tænker på sex igen. Jeg blev brugt på den gode måde og tømt til sidste klat.
Inden jeg gik skulle jeg lige vide om hun kommer igen; og det var hun ikke helt sikker på. Der er mange piger om buddet i Odense og omegn og hun fornemmede at det måske blev svært.
Så nu har jeg brug for hjælp, for sådan en kvinde bør ha' sin plads på øen. Tag og besøg hende og hjælp hende i gang. Men - vær god mod hende, det fortjener hun.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Du fik nævnt forhåbentlig at hendes annoncetekst har en ret uheldig stavefejl, håber jeg. Kan være den påvirker trafikken negativt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 1 time siden:

Du fik nævnt forhåbentlig at hendes annoncetekst har en ret uheldig stavefejl, håber jeg. Kan være den påvirker trafikken negativt.

Var det “latrine Sabrina” ?

For så er den ændret.

Ja den var uheldig og fik mig til at grine samt undlade at kigge på selve annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se hun har vagt i dag. Jeg kunne altså godt tænke mig, at pigerne lige skrev hvilke(n) dage de er her. Især når man som Sabrina kun er her en dag af gangen. 

Jeg er den type der har brug for at planlægge. Jeg aflægger aldrig spontane besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...