Hop til indhold

Recommended Posts

Cippo skrev, 1 time siden:

Nogle som har mødt hende her?

https://sugardaters.dk/show?alias=Hestepigen1994

Fake??

HOLD DIG LANGT VÆK!! Har skrevet med hende før, og hun er bare en af de sædvanlige der forsøger at narre dig over på en betalingsside. dem er der rigtigt mange af på annoncelight, og på trods af anmeldelser gør de desværre ikke noget ved det !!

Fandt lige svaret fra hende i min gamle mail,og den er præsis som de plejer at være:

Du må meget undskylde, at der går så lang tid imellem mine svar, men efter arbejde tilbringer jeg mere tid ude ved hesten end inde ved min computer.
Jeg vil rigtig gerne finde ud af mere med dig, men kan du ikke skrive til inde på Findlovedate: https://findlovedate.com/#/public/CIL166B1kfYeii7
 
Så kan jeg også skrive tilbage fra min mobil, så vi kan komme videre herfra end det her mailen.
 
Jeg glæder mig til at finde ud af mere med dig :)
 
Knus Maria

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info Youngatheart. Havde da også overvejet, at bruge tid på hende.

Skulle man ikke bare indberette hendes profil på SD?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deli skrev, for 15 minutter siden:

Tak for info Youngatheart. Havde da også overvejet, at bruge tid på hende.

Skulle man ikke bare indberette hendes profil på SD?

Hvis du gør som beskrevet så skal hun have en rød og anmeldelse til sd i samme sekund beskeden tikker  ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deli skrev, for 12 timer siden:

Tak for info Youngatheart. Havde da også overvejet, at bruge tid på hende.

Skulle man ikke bare indberette hendes profil på SD?

I tidernes morgen fandt jeg hende godt nok på annoncelight, men hvis hun er på sugardate, så tag og indberet hende, for hun er ikke en skid andet en en af de utallige snydere der huserer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 12 timer siden:

Hvis du gør som beskrevet så skal hun have en rød og anmeldelse til sd i samme sekund beskeden tikker  ind

Jeg er desværre ikke på sugardaters, så en anden bliver næsten nød til at gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...