Hop til indhold
vexxer

Fyns stifttidende

Recommended Posts

Thaimassage er i følge den papir avis,  rene bordeller.

kun få steder tilbydes der ikke sex eller tilnærmelser til det...

HD regnes ikke alle steder for sex ydelse..

Nogle Thaipiger er kede af det ry, men pengene vil de godt tjene..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Hun fortæller jo bare at hendes skilt ikke respekteres, hvor det netop oplyses, at der ikke gives intimmassage. 

Så er man da også idiot, hvis man alligevel spørger! Det har da intet at gøre med at være fin på den?

Der er mænd der tror at thaipiger pr automatik, spreder ben, når de ser en mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg synes, at det er en fin og relevant artikel, som meget godt forklarer en velkendt problematik, som både thai-massører og andre massører oplever. 

Forestil dig, hvor grænseoverskridende det må være, at få det spørgsmål gang på gang, opleve at mænd blive sure over et 'nej' eller at mænd har en grænseoverskridende adfærd under massagen, når man faktisk bare prøver at passe sit arbejde?

Mænd burde tage sig sammen istedet og lade være med at tro, at man kan få et handjob eller mere blot fordi stedet er drevet af en thailandsk kvinde.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, ja det er ikke alt der er, som det fremstår.

Havde for nyligt en mailudveksling med en klinik indehaver som var meget fortørnet over at jeg havde antydet man kunne få bom-bom på hendes sted. Det påstod hun indædt og med mange trusler og forbandelser ( sikke et sprog den kvinde behersker :) ) at man ikke kunne. Samtidig havde hun en annonce på Annoncelight med fotos at en thaikvinde - som lå helt splitter Hansjørgen med godt spredte ben. :) 

Man aner ikke hvad der er op eller ned på en thaiklinik, før man selv ligger ned :D
 

Men det er da fint hun får en helt gratis omtale i den lokale sprøjte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo næsten umuligt at vide hvad man går ind til når man besøger en thaiklinik , uanset hvad de skriver i deres annonce og på døren er det min opfattelse at de fleste steder tilbyder de også andre ydelser . Måske ikke første gang man besøger dem ,men efterhånden som man lærer dem at kende eller man skal måske hellerede sige når de lære os at kende. Det er i alt fald min oplevelse , at det hænger sammen på den måde

Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
ara skrev, 1 time siden:

Det er jo næsten umuligt at vide hvad man går ind til når man besøger en thaiklinik , uanset hvad de skriver i deres annonce og på døren er det min opfattelse at de fleste steder tilbyder de også andre ydelser . Måske ikke første gang man besøger dem ,men efterhånden som man lærer dem at kende eller man skal måske hellerede sige når de lære os at kende. Det er i alt fald min oplevelse , at det hænger sammen på den måde

Hilsen Ara

Det er jo simpelthen ikke korrekt. Hvis man lige ser bort fra de ny-oprettede thaisteder, så har der meget længe kun været få steder i Odense, hvor man kunne få andre ydelser end massage. Og hvis man er i tvivl, så burde man allerede få et tydeligt fingerpeg, hvis man bliver bedt om at beholde underbukserne på - eller man kunne vente på massørens eventuelle 'tegn'. Problemet er at mange mænd - ligesom man hører fra kvinder i datinguniverset - simpelthen mangler situationsfornemmelse, mangler grænser og respekt, når de er 1-1 med en kvinde, og dette bliver selvfølgelig forstærket, hvis man allerede på forhånd har den formodning (eller forventning) at alle thaipiger da tilbyder happy ending.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 9 timer siden:

https://www.fyens.dk/fyn/Driver-en-massageklinik-i-Odense-Thaimassage-har-intet-med-sex-at-goere/artikel/3295251

Der er  åbenbart nogen som føler sig fint på den og mener man skal have ondt af os. :blink:

Hvad med om hun passer sin biks og lader andre køre deres. 

Kan læse at vi startede tråden samtidig. 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil egentlig give hende ret. Dels at det er for dårligt at nogle mænd ikke fatter et skilt, og dels at thaimassage ret beset ikke handler om sex. Ofte skriver vi jo også i anmeldelserne, at massagen ikke var noget at råbe hurra for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om massagen er noget værd  det er jo ikke det , det handler om, min påstand er jo bare at ved de fleste thaiklinikker findes der andre ydelser end dem der skiltes med

hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...