Hop til indhold
rambo99

Thai massage i Flensburg

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg har lystigt læst med på siden mange gange! Nu er det på tide at jeg selv kommer på banen. Jeg vil gerne lave et indlæg vedr thaimassage i Flensburg, og er villig til at ofre mig og prøve alle, blot så I kan læse med ;)

Spøg til side. Jeg drager mod Flensburg mod Sønderjylland i dag, og har tænkt mig at krydse grænsen. Er der nogen der kan anbefale nogle steder med asiater i det nordtyske? Jeg har læst alle posts vedrørende dette, men der er tilsyneladende ikke mange steder, kan det virkelig passe?

Jeg håber der er nogen der ligger inde med en anbefaling eller to, evt med priser, og så skal jeg glædeligt se nærmere på det og komme med en anmeldelse indenfor de nærmeste par dage.

Rambo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg springer her med en anmeldelse. Var i Flensborg i denne uge på Abenrader Strasse 71. Blev modtaget af en pige som talte glimrende engelsk og lidt dansk. Hvis man er til små asiasiske nips er hun et fund. Køn -ja vel nærmest smuk og med en perfekt lille krop på vel 150. Var klædt i en kort kjole og en lille top som så ud til at gemme en lille b-skål som dog blev reduceret til en lille a da bhén faldt. Men det passede fint til hende. Og rigtig sød er hun.

Menukort på dk og tysk - og man kan betale med danske kroner for kun en lille overpris - 50 euro eller 400 kr.

Jeg bestilte1 times tantra med b to b. Hun nøgen fra starten, men hun er ikke meget for at vise sig. Startede med ryggen i godt en halv time. Behagelig og godt med olie. Jeg er ikke særlig vant til b to b og tantra, men voldsomt ophidsende var det ikke. Og så om på maven. Hun sad som regel så jeg ikke rigtig kunne pille. Til sidst centrede hun sig så om lillemanden og jeg kunne lige nå hende med en pilfinger, men det var tydeligt at hun ikke syntes det var helt ok.

Hun tilbyder ikke andet end svensk -jeg spurgte direkte.

På en skala fra 0-10 får:

Pigen 10 - hun er et rigtigt kønt lille nips og sød og kvik.

Stedet får 8. Værelset var ok stort med en god stor høj seng. Desværre lidt mørkt. Hun trak andet lag gardiner til før vi gik igan, og fra igen bagefter. Fik bad bagefter, men det var svært at vaske det hele af.

Massagen 6 - det var rart men ikke specielt ophidsende.

Sex 5 - igen rart men det mest tændene var pigens fantastiske udseende

Besøger jeg hende igen - tja sød og køn og jeg vil rigtig gerne kneppe hende. Men det kan jeg jo ikke. Men det kan jo være hun udvider programmet.

Men der var andre søde piger på stedet som nok er mere fremkommelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ps: Det jeg fik kostede kr. 1000/euro 130. Det er jo sandt at sige ikke specielt billigt prisniveauet i Flensborg taget i betragtning. Og jeg var da også skuffet bagefter.

Og Rambo: Glæder mig til at høre hvordan det gik dig og om du fandt noget andet godt thai i Flensborg eller omegn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har været uheldig her, Stein :(

Var selv i Flensborg i foråret og besøgte stedet. Dengang lå det ikke i Apenrader, men ude i den lidt mere afsides Schleswiger Straße. Jeg fik også en b2b, men det var en anderledes positiv oplevelse end din.

Det er som her i Dannevang: Den tildelte pige og hendes dagsform er helt afgørende for oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har sikkert ret B X. Der er en anden tråd på samme adresse, men klinikken havde vist et andet navn. De rummede 1 times b to b massage med hele kroppen - også det der befinder sig mellem benene på sådan en tøs. og var åbenbart helt anderledes pirrende og endte med 2 x svensk med udsigt til det der gør at jeg går på klinik.

Jeg tror slet og ret at denne yndighed jeg blev betjent af kun nødtvunget accepterer at hendes nøgenhed og min er en nødvendighed for at tjene gode penge. Hun indikerede at nogle af de andre piger nok tilbød mere. Så kig efter en knap så lille og yndig pige, så tror jeg mulighederne er der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst lidt frem og tilbage om Thai i Flensborg, besluttede jeg mig for at tage et smut til Flensborg og se nærmere på sagerne.

Valget faldt på http://www.fair-girls.de/701 Aftalte en gang sex med efterfølgende massage til 80€.

-Sex'en er ikke noget at skrive om, kedelig og med masser af glidecrem, det eneste gode kom ud over hendes bryster.

-Massagen var heller ikke noget at skrive om.

-Stedet Flensborg standard, gammelt hus men rent.

-Pigen gode bryster og passer meget godt med billederne inde på fair-girls.

Det bliver ingen gentagelse :|

Se hvad jeg finder på næste gang og det bliver snart for jeg var ikke tilfreds med dette besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ASP m.fl.

Jeg har flere gange undret mig over at thaipiger er så dyre i Flensborg. Jeg holder rigtig meget af såvel thaimassage som -piger og synes jo ikke det er discount.

Men jeg tror jeg holder mig til de ofte kønne og servicemindede polske piger, som det vrimler med i Flensborg.

For de 130 euro, jeg betalte for en times oliegnideri og en rimelig gang svensk kunne jeg ha´ fået en halv time med to forskellige europæiske piger, den ene gang med SF.

Der er selvfølgelig også den mulighed at pigerne har særlige danskerpriser, men det tror jeg nu ikke da prislisterne på dansk og tysk lå sammen.

Nogen der har en forklaring på de noget opskruede priser for thaipiger? Eller er det bare fordi SF er inkluderet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rambo.

Du skriver den 8. at du vil berette om dine erfaringer fra Flensborg. Glæder mig til at du i fællesskabets tjeneste beretter om thai i Flensborg.

Mvh. Stein

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Thaimassagen i Apenraderstrasse er vist faldet MEGET i kvalitet, siden det er flyttet! Har selv prøvet det nogle gange, 1.gang var fantastisk resten har været en skuffelse :?

Thai pigerne i byen, synes jeg generelt tager meget let på billeder, alder og service. Har prøvet Yoko, som var helt fantastisk 1. gang, efterfølgende har det været lidt lala. Joy (også fra schiffbrucke) der valgte jeg simpelthen at gå igen, hun er jo en gammel krage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

De thai piger der findes på Fair-girls.de giver de også b2b og alm. olie massage eller er der "kun" sex de tilbyder. Er der nogen der ved det ?

Pris niveauet er som jeg lige ved 50 Euro for en halv time. gælder det også for b2b ? Jeg har besøgt et par thai klinikker i Hamburg og fået en udmærket b2b i halv time for 50 Euro.

Der findes en udmærket guide for dem der er interesseret. http://www.modelle-hamburg.de/massagen.html

Der er lidt langt til Hamburg, men det er et rent slaraffenland i thai klinikker og piger fra østeuropa, så op på jernhesten og spænd cykelskoene ;-)

Luskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...