Hop til indhold
Sexeren

Elena HOT, Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/262113

Har været på et dejligt besøg hos Elena..

Bestilte tid, 20 min. før ankomst..

Ankom rettidig, sendte sms, 1 min. så er jeg der, ok, blev hurtig lukket ind.. i opgangen.

Kom ind, fik et lille velkomst kys, Elena i en lille sort sag,  ind i elskovsrummet,,, endnu flere kys..

insisterede på et hurtig bad, da jeg var svedig efter dagens gøremål..

Men, det måtte vente lidt, for mit hoved skulle lige ned mellem de dejlige bryster..

Så i bad.

Vendte tilbage, hvor Elene stod bøjet over sengebordet, hvilket dejlige syn af en god røv..

Jo der er kommet lidt mere på kroppen, end billederne viser.... men det er til den rigtig gode side..

Elena vente sig om, mit hoved mellem brysterne, og det ene kom frem, til fuld afbenyttelse... sutte, slikke, kramme,

det kunne hun lide, så det andet frem, som fik samme omgang..

Ind imellem kom mine hænder på hendes faste dejlige røv.. 

Så fik jeg åbnet lynlåsen  foran i den lille sorte sag,,, stadig med brysterne strittende frem.

Bh blev åbnet, og fjernet, dejlige ung pige bryster, C/D størrelse..

Mange dejlige kys... vrikkende røv,  bryster kørt rundt i mit hoved..

Perfekt at hun beholdt sko på, lige den rigtige højde.. til bryst nydelse..

Den sorte sag kom af,  en vrikkende røv mod mit lem...

min hånd ned i de små trusser,  samt en på ballen...

Så lagde hun sig på alle fire på senge,... den dejlige røv skulle nydes,,, trussen gled ned, og kysse, klap, og slikke.. til den stor fornøjelse, for begge parter.

Begge huller fik besøg af min tunge, og der måtte pilles med finger, dog ikke i det bageste....

Så ville hun have lemmet ind mellem sine ben, hvor det blev forkælet, samtidig med at hun pressede sin lækre røv mod mig..

Troede på et tidspunkt at hun ville have sex, i dogging, uden, men nej, hun ville kneppes, sagde hun flere gange..

Så rundt, gav et dejlig blow, og på med gondomet..   SÅ ville hun KNEPPES i dogging.. 

Det blev hun, fuld knald på, helt i bund, klask i røven,

Modtog mange nydelses lyde, når der blev banket godt på..

Det var sku noget af en oplevelse, rigtig hammer god sex, men kanonen ville ikke gå af, så jeg mistede pusten..

Ingen problem, mig ned på ryggen, gondom af og så lå Elena mellem mine ben og gav et fantastisk blow..

Tænkte flere gange på om hun havde den for langt ned i halsen..  men ingen gylpen eller andre kvælningslyde..

Til sidst fløj hun op og kyssede mig intens, mens hendes ene hånd gav forløsningen...

Et værre sviner, som oversprøjtede os begge..

Fik lidt køkkenrulle, men ville have et bad..

Det var hun med på,  vi gik begge i bad sammen, hun sæbede mig ind, og lemmet fik en ekstra velfortjent rengøring..

Jeg nøjes med at indsæbe de dejlige bryster,,,, det er ikke alle kvinder der vil have sæbe i de nedre regioner..

Der blev meget kysseri under afskyldningen.

Så af tørring og i tøjet.. mens jeg blev tildelt endnu flere kys..

Kunne ikke dy mig, de dejlige bryster fik lige lidt ekstra kys, inden vi kyssede farvel , ved døren..

Elena er en glad, smilende, fræk krop, fræk glimt i øjet.. og så 160 cm. uden sko.. perfekt....

Rigtig oplagt til elskovs lege..

Tak Elena..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Du ligger ikke på den lade side, Sexeren :-o:lol:.

Og det virker næsten altid som om, at du får nogle ret fantastiske oplevelser, så måske det også er dig, der er god.... :D-

Jeg er løbet tør for gratis sex, så må nok snart komme afsted igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange er det nemmer med pigerne end andre gange.

Prøver at aftale hvad jeg ønsker og nyder, men samtidig også hvad pigerne nyder..

Og at de skal sige fra hvis jeg er for hård, eller gør ting som de ikke nyder eller vil have jeg gør..

Elena, nærmest sprang over mig fra første færd.. havde dog skrevet lidt sammen om mine ønsker..

Nogle gange, bliver der ikke sex, for der er en vis del der hader gondom..

Det kan jeg som regel mærke under opstart og forløbet, så må det blive Oral, gensidig  og så kropsnydelse..

Jeg er jo gammel i gårde, det har vel stået på i 41-42 år, hvor jeg har besøgt GP..

Der har også været piger der ikke har leveret det aftalte, og jeg har fået mine penge retur, inden jeg forlod stedet..

Men det var før EG, og så kunne jeg ikke advarer andre, dengang..

Jeg følger meget med på EG, og læser om andre piger.

Havde jeg penge nok, og alene, var jeg nok på pige besøg dagligt..,

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...