Hop til indhold
Bjarne40

Er det snyd? AL - (Smukke Lady - privat og diskret)

Recommended Posts

Kom sgu til at trykke på linket, og så skete der intet.

Ved ik' om min adblock stoppede det, eller man fik accepteret noget spyware eller hvad der nu rumstere af high tech lort, man ikke ønsker på sin computer :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ser lidt tricky ud... Hendes tekst er nærmest ordret kopieret fra Dina G's profiltekst, https://annoncelight.dk/showad/189569. Det behøver der jo være noget galt i, men det lugter bare ikke helt rigtigt. Og hvis hun så også vil have dig til at bedømme hende inden mødet, såh... Jeg tror ikke du ser spøgelser eller er paranoid.

Mht. de links, som du er lidt tvivlende overfor: Prøv at sætte dem ind her i tråden, så kan jeg prøve at kigge lidt på dem.

Mvh. - Mr72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er et ganske alm. scam og ret harmløst, rent teknisk i hvert fald. Efter min bedste overbesvisning skal du ikke være nervøs for at din computer har fået en "kønssygdom".

Hvis man piller lidt i linket, kommer man ind på https://www.hurtigflirt.com, og det er vist tydeligt for de fleste, hvad det går ud på.

Grunden til at det ikke virkede da du klikkede, er sandsynligvis afsenderens tilsyneladende ret begrænsede it-evner. Det må da også være lidt træls, hvis man er ude på at fuppe folk. At det rent faktisk lykkes, og så fumler man på målstregen :huh:

Fortsat go' aften - Mr72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister72 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror det er et ganske alm. scam og ret harmløst, rent teknisk i hvert fald. Efter min bedste overbesvisning skal du ikke være nervøs for at din computer har fået en "kønssygdom".

Hvis man piller lidt i linket, kommer man ind på https://www.hurtigflirt.com, og det er vist tydeligt for de fleste, hvad det går ud på.

Grunden til at det ikke virkede da du klikkede, er sandsynligvis afsenderens tilsyneladende ret begrænsede it-evner. Det må da også være lidt træls, hvis man er ude på at fuppe folk. At det rent faktisk lykkes, og så fumler man på målstregen :huh:

Fortsat go' aften - Mr72

Det er jeg meget glad for at høre, og håber du har ret. Blev liii lidt presset over det tidligere :blink:

Hahaha.. Tak for et godt grin :D Det var da utrolig fjollet, at man ikke har sat sig ordentlig ind i det, med den tid man bruger på at "lokke" folk til sin side. Men lucky for me i guess

Men super fedt af dig, at du tager dig tid til at hjælpe et menneske du ikke kender. Det er virkelig god stil, og jeg takker mange gange for din venlighed, og at jeg nu, kan læne mig tilbage og nyde resten af champions League uden noia :)

God aften din vej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...