Hop til indhold
Brian62

Pas på hende hun snyder

Recommended Posts

Pas på med at lave aftaler med denne person.. Hun forlanger at få det halve beløb indsat på hendes konto og så ville hun senden hendes adresse men hørte aldrig mere fra hende jeg overførte det halve beløb og hun har en annonce i annoncelight hver dag under forskellige navne men samme mail adresse.. Ved godt jeg har dummet mig ved at sende nogle penge til hendes konto men vil bare advare andre med at lave aftaler med hende..

 

ÆGTE MODEN Q TIL FRÆK AFTALE

I dag, kl. 17:56
 
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går LAAAAAAAAANGT uden om piger som vil have forudbetaling. 

Lige såvel som jeg går LAAAAAAAANGT uden om dem som forlanger billede af min pik og foto af ansigt i første henvendelse... GAAAAAAB...

Redigeret af Igenogigen
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian62 skrev, 1 time siden:

Pas på med at lave aftaler med denne person.. Hun forlanger at få det halve beløb indsat på hendes konto og så ville hun senden hendes adresse men hørte aldrig mere fra hende jeg overførte det halve beløb og hun har en annonce i annoncelight hver dag under forskellige navne men samme mail adresse.. Ved godt jeg har dummet mig ved at sende nogle penge til hendes konto men vil bare advare andre med at lave aftaler med hende..

 

ÆGTE MODEN Q TIL FRÆK AFTALE

I dag, kl. 17:56
 
 
 

Anmeld hende til politi, nu når du har hendes konto nr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Igenogigen skrev, for 4 timer siden:

Jeg går LAAAAAAAAANGT uden om piger som vil have forudbetaling. 

Lige såvel som jeg går LAAAAAAAANGT uden om dem som forlanger billede af min pik og foto af ansigt i første henvendelse... GAAAAAAB...

Nå....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrenselv skrev, for 4 timer siden:

Anmeld hende til politi, nu når du har hendes konto nr

Anmeld hendes først og fremmest til Annoncelight/Eroguide  - så hun får svært ved at oprette nye annoncer.

- og så vil jeg anbefale at man gør sig lidt mere umage med at lave en ordentlig overskrift, hvis man vil advare andre mod en bestemt person - "hende" er der sgu aldrig nogen, der har fundet endnu ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 26 minutter siden:

Anmeld hendes først og fremmest til Annoncelight/Eroguide  - så hun får svært ved at oprette nye annoncer.

- og så vil jeg anbefale at man gør sig lidt mere umage med at lave en ordentlig overskrift, hvis man vil advare andre mod en bestemt person - "hende" er der sgu aldrig nogen, der har fundet endnu ;-)

Nu er det nok ikke mig du skal skrive det til med annoncelight osv, jeg prøver bare at hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...