Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft glæden af hende. Hun er genert, men er man til kraftige piger, er hun virkelig dejlig, og kan godt lide at blive taget hårdt bagfra. Sutter også dejligt. Så alt i alt en dejlig oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Ja. 800-1000kr..men hun er meget genert. Og har meget med sin vægt og kør meget på det. Så fik ikke mødt hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på vej til hende....men hun havde flere aftaler med mænd....så på vejen fik jeg besked om at jeg skulle skyde mig da den næste kom om 25 min...svarede hende at jeg ikke var interesseret da jeg var 15min fra hende, så jeg vente om...det lugtede lidt af at hun bliver lidt for prof...iøvrigt fik jeg SMS med instruktioner om hvad jeg måtte og ikke måtte....

men hører gerne andre om oplevelser...det kan jo være min antagning er forkert 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan forstå på hende at hun er i alvorlige penge problemer, så det er nok derfor hun presser så mange som muligt ind på kort tid. Sådan var det ikke da jeg mødtes med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, for 18 timer siden:

Ja. 800-1000kr..men hun er meget genert. Og har meget med sin vægt og kør meget på det. Så fik ikke mødt hende. 

Hvor tyk er hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
NewPunter skrev, for 3 timer siden:

Hvor tyk er hun?

Hun spurgte om jeg var okay med hun var ikke helt slank...skrev ja... Hun spurgte igen.. Så gik hun helt amok og Skrev sådan virkede det ikke.. Og hun ikke troede på mig.. 

 

Tja så mistede jeg ligesom lysten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, for 3 timer siden:

Hun spurgte om jeg var okay med hun var ikke helt slank...skrev ja... Hun spurgte igen.. Så gik hun helt amok og Skrev sådan virkede det ikke.. Og hun ikke troede på mig.. 

 

Tja så mistede jeg ligesom lysten. 

Okay, så er det nok slemt. 

Hun har ikke billeder af sin krop? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
NewPunter skrev, Lige nu:

Okay, så er det nok slemt. 

Hun har ikke billeder af sin krop? 

 Ej syns ikke det er slemt.. Og hun har billder eller vil sende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, for 11 minutter siden:

 Ej syns ikke det er slemt.. Og hun har billder eller vil sende.. 

Hun ser godt ud på det ene billede jeg har set. 

Hvad vil du tro hendes vægt er? Har intet imod tykke piger, så længe de ikke er mega overvægtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
NewPunter skrev, for 2 timer siden:

Hun ser godt ud på det ene billede jeg har set. 

Hvad vil du tro hendes vægt er? Har intet imod tykke piger, så længe de ikke er mega overvægtige.

Hendes vægt, det ved jeg ikke... Og vil heller ikke starte en budrunde... Find selv ud af det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er en lidt kraftig pige men meget sød . Har besøgt hende for et par måneder siden og det var hjemme hos hende men hun deler vistnok lejligheden med en veninde så det er vist kun når hun er alene at man kan besøge hende derhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Snakker hele tiden om sin vægt, så skred jeg fra samtalen. Virker meget som om det går hende alt for meget på

Men sådan er det med flere piger derinde. De undskylder for deres størrelse og bruger alt for meget tid på det og det meste kan man jo allerede se på billede og data og så havde man nok ikke skrevet hvis det var et problem :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...