Hop til indhold
BlindBoy

Point Wellnes - Rødovre

Recommended Posts

Har prøvet nogle forskellige thai steder, og som de fleste andre åbenbart også oplever, med stor variation i ydelser og indlevelse. Point Wellness ligger i lokalområdet, så en søndag aften valgte jeg, at besøge dem.

Efter et telefonisk opkald bestilte jeg tid hos Marlee ( i blå kjole i midten i deres galleri).

http://www.pointwellness.dk/galleri.html

Vel ankommet og modtaget af en meget venlig og sød Marlee, blev jeg vist ind i et lille hyggeligt lokale.

Ud fra menu´en valgte jeg en ½ time Point wellness tantra (300,-) - tantra lyder så dybt og indbyder til en dybere nærværende massage (sådan er det så ikke i thai udgaven). Allerede inden jeg havde betalt, blev jeg spurgt om jeg ville have ekstra.

Og da nu det var søndag og helligdag og man trængte til bare lidt ekstra, så kom et BJ på til 400 ekstra.

Imens Marlee gik ud med pengene og hentede det nødvendige udstyr ( de fleste thai bruger åbenbart gummi ved BJ) smed jeg tøjet og lagde mig til rette på briksen med en god forventning...

Som sådan var der ikke liiiige meget tantra over tingene, fingrene dansede nærmest tip toe over ryggen, og lidt gliden hen over de ædlere dele. Ind imellem trykkede/masserede hun hårdt på ømme steder, men ikke i en grad så det lindrede evt ømme muskler.

Nå men om på ryggen og lidt mere let fingerdans over kroppen. I mellemtiden havde hun spurgt hvorfor jeg kun havde valgt en ½ time, og fik af en eller anden mærkelig grund vredet en ekstra ½ time ud af mig.... betalte efterfølgende så bare 200,- ekstra.

Hun satte sig på briksen under mine men, så hun sad imellem mine ben, og begyndte at massere pikken. Let stiv kom et gummi på og hun begyndte BJ.. efter kort tid kom den ikke helt op i omdrejninger, og hun afmonterede gummiet og gik over til HJ.... hvilket også resulterede i en udløsning... men ikke så ihærdig under BJ´et og opgav lidt for urtigt efter min smag.

Jeg fik et klippekort til biksen, og efter 5 besøg får man så en gratis ½ time oliemassage. Men jeg har stadig kun et klip på kortet.

Tror ikke det bliver til et nyt besøg der. Andre mere spændende steder må prøves. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...