Hop til indhold
People Pleaseren

Udenlandske piger

Recommended Posts

Jeg læser tit her på EG at nu er x GP i landet og nu rejser y GP snart igen. Samtidig kan man se i deres annoncer at deres arbejdstider er 8-24 hver eneste dag. Hvad er det for et liv disse, typisk østeuropæiske, piger lever? Når de rejser, rejser de så hjem for at holde fri eller rejser de bare til en anden storby i Europa for at arbejde videre? Hvordan bor de når de er i DK? Har de overhovedet noget fritid, når de er i DK og i så fald hvad laver de så der? Får de selv hovedparten af de penge kunderne afleverer og hvad bruger de typisk deres penge på? Er der nogle bagmænd der styrer denne trafik eller står pigerne selv for det? Det virker som om der er ret mange der rejser frem og tilbage, så jeg tænker der må være en klar rød tråd i fænomenet. Med andre ord: hvad fanden er det der foregår?:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 23 minutter siden:

Jeg læser tit her på EG at nu er x GP i landet og nu rejser y GP snart igen. Samtidig kan man se i deres annoncer at deres arbejdstider er 8-24 hver eneste dag. Hvad er det for et liv disse, typisk østeuropæiske, piger lever? Når de rejser, rejser de så hjem for at holde fri eller rejser de bare til en anden storby i Europa for at arbejde videre? Hvordan bor de når de er i DK? Har de overhovedet noget fritid, når de er i DK og i så fald hvad laver de så der? Får de selv hovedparten af de penge kunderne afleverer og hvad bruger de typisk deres penge på? Er der nogle bagmænd der styrer denne trafik eller står pigerne selv for det? Det virker som om der er ret mange der rejser frem og tilbage, så jeg tænker der må være en klar rød tråd i fænomenet. Med andre ord: hvad fanden er det der foregår?:-o

Kære People Pleaseren :)

- nu håner jeg dig altså ikke !! det gør jeg ikke :)  - men dine mange spørgsmål er faktisk også "svaret" - du spørger faktisk med svaret.

Der foregår noget af det hele som det ligger i dine spørgsmål/svar.

Det er også sådan at virkeligheden sagtens kan overgå de værste tanker/fantasier vi kan vide - tænke os til om disse pigers vilkår.

Mange hilsner:)

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror de udenlandske piger udgør en meget uhomogen gruppe. Mit klare indtryk er at de piger,  der er blevet meget populære,  er aldeles kompetente og begavede nok til at holde sig ude af griske pimp.  De betaler vel nok en eller anden for at få booket et værested.  Og de betaler sikkert godt (som danske piger), men har svært ved at forestille mig,  at de får besøg hver aften af en pimp,  der løber med det meste af dagens indtægter.  Desuden findes der jo en del der kører det fra hoteller.  Når det er sagt,  så er der nok også piger,  der er knap så priviligerede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker at der må være en tendens til hvordan det foregår for flertallet. Der er alligevel fandens til forskel på om du holder fri når du har lyst ved bare at lade være med at tage telefonen, om du tjener gode penge i DK og herefter lever en måned i sus og dus i hjemlandet eller om du arbejder dagen lang og får meget lidt ud af det og uafbrudt bliver sendt fra by til by i Europa af bagmænd der snupper det meste af indtjeningen. 

Nogle af disse piger får jo ekstremt gode anmeldelser. Kan man levere på det niveau, hvis man lever under kummerlige forhold?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du prøver at skære alle de udenlandske piger over en kam, det kan man ikke.

De er vidt forskellige og det er deres service, priser/indtjening, leveforhold og fritids aktiviteter også.

Redigeret af James B

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 2 timer siden:

gode spørgsmål.

tror bare ikke nogen kunder/gæster har svarene.

bliver nok noget gætteværk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er rigtigt nok forskel på fisk... Men hvordan ser I så forskellen, hvis I besøger de udenlandske? 

Og nu mener jeg mere end bare, om de er glade eller ej mens besøget står på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...