Hop til indhold

Pernille Hot

Featured Replies

Skrevet

Har skrevet lidt med hende, men har ikke fået en aftale i hus i nu :-( 

• 1 month later...
Skrevet

ingen andre der kender til eller om Pernille Hot.? 

Skrevet

Næ men kan da evt tage en fra holdet hvis mine andre to ideer glipper ;)

Men skræmmer det ikke at hun gør det uden?

• 3 weeks later...
Skrevet

Havde en aftale med hende i dag, men den gik i vaske, sagde hun var faldt i søvn, og fik ikke nogen ny aftale i hus :-( 

prøver i næste uge. 

• 2 weeks later...
Skrevet
B-ande skrev, den 14/12/2018 at 18:13:

Havde en aftale med hende i dag, men den gik i vaske, sagde hun var faldt i søvn, og fik ikke nogen ny aftale i hus :-( 

prøver i næste uge. 

Har du været forbi..?

Skrevet
WhoKnowsWhat skrev, for 8 timer siden:

Har du været forbi..?

Nej desværre ikke :-( 

• 3 weeks later...
Skrevet

Havde så en aftale igen idag, og var mødt op på den aftalte adresse,til aftalt tid, hvor hun skulde hente mig på p-pladsen og følge mig ind. 

Har intet hørt eller set til hende, har skrevet til hende på mail, intet svar, og kan se hun ikke har læst mails. 

Øv øv men selvfølgelig hendes valg. 

Op på hesten igen. 

Skrevet
B-ande skrev, for 55 minutter siden:

Havde så en aftale igen idag, og var mødt op på den aftalte adresse,til aftalt tid, hvor hun skulde hente mig på p-pladsen og følge mig ind. 

Har intet hørt eller set til hende, har skrevet til hende på mail, intet svar, og kan se hun ikke har læst mails. 

Øv øv men selvfølgelig hendes valg. 

Op på hesten igen. 

Vel, det ser ikke godt ud. Jeg ville havde aftale med Pernille en dag, det ser ud til hun er ikke troværdig.

Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, for 19 minutter siden:

Vel, det ser ikke godt ud. Jeg ville havde aftale med Pernille en dag, det ser ud til hun er ikke troværdig.

Håber der er en forklaring, for havde ellers en rigtig fræk aftale med hende :-)  :-) 

• 2 months later...
Skrevet

Har haft samme oplevelse 2 gange nu. I sidste uge og i den her uge. Blev ikke hentet første gang. Skrev bagefter at hun var faldet i søvn.

Prøvede igen ugen efter med samme resultat. Holdt og ventede igen, men stadigvæk uden resultat. Fik en mail 45 minutter efter at hun var faldet i søvn igen.

Drop hende, det er åbenbart en fake profil af en der bare ser det her som en spøg at bruge folks tid på ingenting.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.