Hop til indhold

Recommended Posts

Pas på hende her https://sugardaters.dk/show?alias=Naughtygirl  hun ser vildt godt ud efter min smag, og hun virker rigtig sød og vil hurtigt over på sms, og efter nogle sms frem og tilbage så kommer beskeden, at hun godt ville spørge mig om noget og det er om jeg ikke skulle ha lyst til at hjælpe hende økonomisk idag, for hun står i en stram økonomisk situation og når vi skal aftale at ses om jeg ikke kunne give hende et forskud på pengene nu over mobilepay, så kunne jeg jo få nogle frække billeder af hende, 

Og da jeg så siger at det har jeg hørt før fra andre pige og ikke rigtig har lyst til at give en pige forskud på nogle og jeg ved jo slet ikke om det er en pige jo, så måtte jeg sige nej, så blev hun næsten ondskabsfuld, så det var nok det rigtige jeg havde gjort må jeg sige nu.. 

Håber ikke andre bliver snydt af hende så pas på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Privatmail skrev, den 24/10/2018 at 00:11:

Når du ikke har mødt personen

Kan det være hvem som helst bag

mail og mobil. Det er dumt at risikere noget som helst

Hun stak af forleden efter hun havde fået penge så den er god nok Hun er en hustler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evigglad skrev, for 2 timer siden:

Hun stak af forleden efter hun havde fået penge så den er god nok Hun er en hustler

Der er desværre mange forskellige folk der er så uærlige at man tror det er løgn.

Det er det ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...