Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Hvad er dit yndlingslegetøj?

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Inspireret af en anden tråd, så synes jeg vi skal vise vores yndlingslegetøj frem så vi kan blive inspireret af hinanden. :D

Jeg har mere legetøj, men det her er det jeg oftest rækker ud efter når jeg er alene eller har selskab. 

Fra venstre mod højre er der min gode gamle trofaste ven. Jeg fik ham for 20 år siden (ja du læste rigtigt), og den hvide dildo er så god fordi motoren sidder ude i hovedet og ikke i enden hvor man holder. Når han bliver brugt rigtigt på mit g-punkt, så kommer jeg i himlen. :wub: Den dag han dør, der kommer jeg til at råbe NEEEEEJ og fælde en tåre. Så hvis nogle af jer tilfældigvis ved at de stadig bliver lavet, så skriv endelig i tråden eller i en pb. 

Så er der mit nye legetøj som skulle være en g-punkts vibrator, men jeg kan ikke selv ramme det med den. :( Til gengæld er den god til min klit fordi den er ret kraftig i vibrationerne og det har jeg behov for for at kunne komme. Jeg har ikke haft den så længe men den er blevet brugt nogle gange. :) Den hedder Sinful slimline G-spot vibrator. 

Den næste er gooood. Jeg har heller ikke haft den så længe men den er blevet brugt flittigt. Jeg var i tvivl om jeg kunne bruge den fordi jeg skal stimuleres rimelig kraftigt på klitten og jeg er en meget stor kvinde, så ville jeg kunne sætte den ordentligt på? Men det har ikke været et problem. Det største problem er at jeg er blevet fan af de trykbølger som den arbejder med. Man skal måske lige prøve den nogle gange før man finder ud af at sætte den rigtigt, men så er den ens bedste ven. Og når man er kommet og fjerner den, så kan man stadig mærke efterdønningerne fra trykbølgerne i et par minutter efter. Det er et meget anderledes stykke legetøj, men åhh så godt. :D Den hedder Satisfyer pro 2 next generation. Du kan sagens få andre versioner dyrere, men hvorfor betale mere når denne her ikke engang koster 300 kr og fungerer perfekt.

Sidst og mindst er der min ven sommerfuglen. Jeg har haft en sommerfugl i mange år og han har altid været god ved mig, men efter at have ligget stille i nogle år, så var hans plastik revnet. Så jeg købte en ny magen til og han kan præcist det samme som den gamle. Jeg piller det påspændingsværk af som han kommer med og bruger ham på min klit. Og han er fungerer bare. :) Han hedder Micro butterfly vibrator. 

Hvis jeg kun skal anbefale en ting som stadig kan købes, så er det satisfyeren. Jeg har et stort smil på og er dejligt afslappet når jeg har brugt den. Ikke at de andre 2 er dårligere. Det er bare sjovt fordi den er så anderledes i forhold til et normalt vibrerende stykke legetøj. Jeg kan kun sige god fornøjelse uanset hvilke af de 3 du køber. :mrgreen:

IMG_20181023_172109.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 14 minutter siden:

Har os flere ting her, men mine favoritter er her.. Den sorte blir brugt mest.. Skal det være extra godt så kommer silikone pikken med os :P:wub:

5D3746FF-2234-4D11-B2BB-E4DD221822E5.jpeg

5B82F6EF-1667-437E-AD6B-F6CF1E804F9F.jpeg

Hihi.. Hvor sjovt.. Vi har samme legetøjssmag - har begge dele i min skuffe :-D Min absolutte yndling er den sorte Lelo Wand - jeg har den faktisk altid med i kufferten når jeg rejser.. 

Og nåeh ja - så har jeg en Bullet Vibrator (Rocks Off), som har været trofast hos mig i snart 4 år .. bzzzzzz 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LauraCassiopeiastars skrev, for 1 minut siden:

Hihi.. Hvor sjovt.. Vi har samme legetøjssmag - har begge dele i min skuffe :-D Min absolutte yndling er den sorte Lelo Wand - jeg har den faktisk altid med i kufferten når jeg rejser.. 

Og nåeh ja - så har jeg en Bullet Vibrator (Rocks Off), som har været trofast hos mig i snart 4 år .. bzzzzzz 

Den er fantastisk den sorte... Den er ofte med her når der leges med en mand os... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er rigtig stor fan af de her 3... Dem bruger jeg næsten hver gang. De er de vildeste stykker legetøj! Virker hver gang, og ved præcist hvad de skal gøre. Lige tilpas styrke, hastighed og rotation! De er dog lidt en udfordring at rekvirere... :ph34r:

4BD5BEC1-9EF5-419F-8942-86E8389FCE71.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er rigtig stor fan af de her 3... Dem bruger jeg næsten hver gang. De er de vildeste stykker legetøj! Virker hver gang, og ved præcist hvad de skal gøre. Lige tilpas styrke, hastighed og rotation! De er dog lidt en udfordring at rekvirere... :ph34r:

4BD5BEC1-9EF5-419F-8942-86E8389FCE71.gif

Dem kender jeg  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 8 minutter siden:

De er dog lidt en udfordring at rekvirere... 

Kan man ikke bare skrive en PM? :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, 1 time siden:

Har os flere ting her, men mine favoritter er her.. Den sorte blir brugt mest.. Skal det være extra godt så kommer silikone pikken med os :P:wub:

5D3746FF-2234-4D11-B2BB-E4DD221822E5.jpeg

5B82F6EF-1667-437E-AD6B-F6CF1E804F9F.jpeg

Sjovt tilfælde.. Jeg har den dildo og kigger pt efter en god "magic wand!"

Den variant du har, er det én der vibrerer hårdere når man strammer grebet? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi
Nikita Darling skrev, for 16 minutter siden:

Nej, jeg låner dem altså ikke ud :wacko:

Måske de kan “lejes” i en kortere periode, mod en beskeden økonomisk modydelse? B):P

Del dette indlæg

Link til indlæg
DinaAarhus skrev, for 1 minut siden:

Sjovt tilfælde.. Jeg har den dildo og kigger pt efter en god "magic wand!"

Den variant du har, er det én der vibrerer hårdere når man strammer grebet? :D

Nej... Men den sætter tempoet op når den rammer huden... Og sætter det ned når du tar den væk igen... :) Den er så go... Det bedste jeg har haft :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det er sjovt I har det samme legetøj Kvinde 1966, LauraCassiopeiastars og DinaAarhus. Jeg har også en magic wand (en efterligning), og den er da fin men hovedet er bare vanvittigt stort. Jeg er godt klar over at det ikke skal op men... Jeg ved ikke? Det er bare vildt stort. Så jeg brugte den engang imellem inden jeg købte Satisfyeren. Nu ligger den bare i skuffen og keder sig. :mellow:

Nikita hvis de er så gode, så må du låne dem ud til et par mænd så vi kan høre om de også fungerer på det andet køn. Det har jeg dog en stærk fornemmelse af at de gør. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 3 minutter siden:

Det er sjovt I har det samme legetøj Kvinde 1966, LauraCassiopeiastars og DinaAarhus. Jeg har også en magic wand (en efterligning), og den er da fin men hovedet er bare vanvittigt stort. Jeg er godt klar over at det ikke skal op men... Jeg ved ikke? Det er bare vildt stort. Så jeg brugte den engang imellem inden jeg købte Satisfyeren. Nu ligger den bare i skuffen og keder sig. :mellow:

Nikita hvis de er så gode, så må du låne dem ud til et par mænd så vi kan høre om de også fungerer på det andet køn. Det har jeg dog en stærk fornemmelse af at de gør. ;)

Synes jo netop det at hoved er stort er dejligt... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kvinde 1966 skrev, for 3 minutter siden:

Synes jo netop det at hoved er stort er dejligt... :P

Et stort hoved kan også være dejligt på nogle områder. ;) Men lige på min klit, der vil jeg hellere have noget mindre. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Noget lignende bliver ellers efterlyst her B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LunaStaar

En Lelo lignende knald pink dildo fra Wish :wub::wub: den kostede under 100,- og det er den allerbedste dildo jeg har haft! :wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Nikita Darling skrev, den 23/10/2018 at 20:39:

Øv.

Kunne godt bruge et par fingre:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Isex
LunaStaar skrev, den 23/10/2018 at 22:07:

En Lelo lignende knald pink dildo fra Wish :wub::wub: den kostede under 100,- og det er den allerbedste dildo jeg har haft! :wub:<3

Hvor jeg dog elsker kvinder :wub:<3 I er så dejligt skøre. Nikita, Laura, Luna...:wub: og jer andre. Kvinders orgasme er det bedste sex der findes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Juryen
Isex skrev, 1 time siden:

Kvinders orgasme er det bedste sex der findes.

Nu er jeg måske lidt ego, men hellere at jeg får en end at hun gør. :D Men jeg skal da bestemt nok lægge mig i selen for at hun også får nogle stykker. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
LauraCassiopeiastars skrev, den 23.10.2018 at 19:43:

Laura.

Du har slet ikke brug for legetøj...

Hvis du bare fik vagter hos Pussygalores igen, så skal jeg nok gøre mit til at du kommer op og ringe, eller er du helt stoppet i branchen.

Du skal være velkommen tilbage.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor hulen er Buffy og scooby-ganget, når man har brug for dem ??!? Genoplivning af 4 år gamle tråde - Det kalder jeg en zombie-infestation af rang...

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en kæreste der elskede kugle vibartoren man glider op i fisse med hastigheds regulator..

Det frække lå i at min pik fik en tur med vibartoren imens vi begge kneppe løs og hun kom efter gange i træk og vi nød begge udløsninger/orgasmer på skribe.

Derefter fik jeg penis ring med vibartor både omkring roden og nosserne.

Hold nu kæft en fræk tingest

Redigeret af Kim Madsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...