krillss 82 Skrevet 23. Oktober, 2018 Nogle der har erfaringer med denne bette sag? https://annoncelight.dk/showad/256361 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Watanabe 283 Skrevet 23. Oktober, 2018 (edited) Ja, var der i dag, men hende jeg mødte, så anderledes ud, selvom hun bekræftede, at hun var Charm. Så mere koreansk end thailandsk ud, havde ingen kønsbehåring (øv), meget mindre hofter og meget kortere hår. Men hun var rigtig sød og smuk, og jeg havde en dejlig oplevelse hos hende, selvom kommunikationen på engelsk glippede, så det først 10 minutter inden tidens udløb gik op for mig, at hun ikke havde forstået, at jeg for 1300 kr havde forventet lidt mere end bare traditionel Thai-massage. Men det fik vi rettet op på. Hun var så sød, at jeg ikke nænnede at brokke mig, så jeg betalte 500 kr for et kvarter ekstra og fik en dejlig afslutning. Men lidt surrealistisk var det. Og jeg er nok bare naiv, at jeg bare betaler.... Redigeret 23. Oktober, 2018 af Watanabe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg