Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde egentligt besluttet mig for ikke at skrive flere anmeldelser herinde, men man har som sagt en holdning indtil noget ændrer den.

 I samme omgang havde jeg pga livsomstændigheder besluttet mig for at holde en længere pause fra gp’ere.

En af de piger jeg havde læst utroligt gode anbefalinger om herinde var Linda og da jeg samtidigt var skudt i hendes smukke rødhårede udseende så ærgrede jeg mig i sin tid over at jeg aldrig nåede at besøge hende inden hun tog hjem.

Så skete det! Hun var tilbage i Odense. Jeg var. nødt til at gribe chancen og bryde mit selvvalgte GP cølibat.

https://annoncelight.dk/showad/262110

 Jeg ankom på adressen og blev lukket ind. Her blev jeg mødt af Linda. Billederne var ægte nok men de var af en yngre og pyntet version. Hendes krop var stort set som på billederne men hendes ansigt var ældre.

Linda var meget imødekommende, sød og kærlig. Pengene blev ordnet på min opfordring af virkede næsten som en ubetydelig bagatel for hende. (Senere på dagen opdagede jeg at jeg havde givet hende 100 for lidt, da jeg fandt sedlen i pungen :unsure: ). Hun kyssede og krammede som var vi nyforelskede og pludseligt lå jeg på ryggen og blev blæst omkuld. Hun kan virkelig sutten den kvinde. Jeg fik hende til at vende sig til en 69 og hun nød det uden tvivl, det kunne både høres og samtidigt mærkes på hendes små spjæt. Jeg må til min skam indrømme at jeg vist ikke slikkede hende til orgasme, men det betød også at hun ikke havde faket den for mig. Linda vendte sig om og kyssede mig samtidigt med at hendes hånd fandt fissen og hun begyndte at lege med sig selv imens hun bad mig kysse og sutte hendes skønne bryster. Efter ca 5 min leg kom hun højlydt og faldt ind over mig. 

Hun fik lov at komme sig og så kyssede vi mere inden hun suttede mig igen. Derefter gik vi igang med sexakten som jeg skal undlade at gå I detaljer. Jeg kan blot sige... Wauw... Det næste jeg siger er på alle måder ment som en kompliment. Med Linda føles det som om rollerne er omvendt. Det føltes som om hun havde betalt mg og på alle måder søgte egen nydelse imens hun gav absolut nydelse tilbage. Selv når jeg satte tempoet ned for lige at få pusten begyndte hun at støde underlivet sultent og liderligt imod min pik fordi hun på ingen måde var færdig med den.

Linda nyder sex og er den eneste der virkelig fik mig til at glemme at det var en GP jeg lå med.

Imens jeg klædte mig på igen blev hun ved med at komme hen og kysse mg krævende. Det føltes som om hun var forelsket og på ingen måde ville lade mig gå.

Linda har mine aller varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for fine beskrivelse, lige mine ord ,,jeg har selv været og besøge Linda tidligere flere gange kan så absolut tilslutte mig din oplevelse, Linda er super dejlig og giver sig fuldt og helt hen til sin gæst,,,,dejligt piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

rigtig fin anmeldelse,tak for det.bliver helt nysgerrig efter at prøve selv.ville egentlig bare gerne høre hvor vi ca er i odense,om det er et sted man måske har været før.på forhånd tak.

costner

Redigeret af costner

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 34 minutter siden:

rigtig fin anmeldelse,tak for det.bliver helt nysgerrig efter at prøve selv.ville egentlig bare gerne høre hvor vi ca er i odense,om det er et sted man måske har været før.på forhånd tak.

costner

Sidegade til Nyborgvej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

godaften

så nåede jeg også forbi linda i odense.må sige jeg var lidt skeptisk,men det blev gjort til skamme.sød og flot pige som gjorde hvad hun kunne for at jeg skulle føle mig godt tilpas.kunne sagtens finde på at besøge hende igen,hun er her vist ca 14 dage.hun er også nem at snakke med,som man nu kan når vi begge snakker engelsk.mit engelsk er ikke super,men nok til at jeg kan føre en samtale.

costner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...